Jeg ser frygtelig ud!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2011

MaybeBaby

MisMille skriver:

Jeg bruger det om morgen efter bad og før jeg ligger min makeup.  Bruger det faktisk også til at fjerne makeup med..

hmm, hvor meget er forskelligt men den er ikke fedtet. Tror man skal prøve sig frem, men bruger kun 1-2 vatrondeller hvor jeg tager lidt på.... også brug lidt tid på at smøre den godt ind i huden.  

Tager også nogle gange niva på bagefter, men det er mest for at give fugt til min foundation.. 

Gav 100 kr. for 500ml og det holder i meget meget meget lang tid.. Tror aldrig jeg kommer igennem den flaske.. 

Første gang købte jeg 100 ml for 35 kr. for ville lige prøve det først 

Nu hopper jeg lige ind og spørger: er niveaen den der i den blå dåse? Eller et af deres andre cremer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2011

Mira0911

MaybeBaby skriver:

Men har du så også rigtig uren hud? Eller bare bumser i perioder? Eller konstante større områder af urenheder?

Jeg har det konstant i panden, kinderne og hagen... Det er uren hud vil jeg sige, som er sår... 

Anmeld

19. november 2011

Zibi_84

Mira0911 skriver:

er det kun det man bruger? 

Jeg brugte den rense gel som det eneste. Men huden kan godt blive ret tør, så køb evt. Også cremen til. Den står sammen med rense gelen. Hudlægen sagde at jeg skulle rense mit ansigt morgen og aften. Altså vand i hovedet, masser gelen i ansigter, og skyl efter.

Anmeld

19. november 2011

Mira0911

Zibi_84 skriver:

Jeg brugte den rense gel som det eneste. Men huden kan godt blive ret tør, så køb evt. Også cremen til. Den står sammen med rense gelen. Hudlægen sagde at jeg skulle rense mit ansigt morgen og aften. Altså vand i hovedet, masser gelen i ansigter, og skyl efter.

Okey... Og det er ikke fyldt med alt muligt? 

Anmeld

19. november 2011

MaybeBaby

Mira0911 skriver:

Jeg har det konstant i panden, kinderne og hagen... Det er uren hud vil jeg sige, som er sår... 

Åha, ville ønske at jeg kunne se det, så jeg kunne få et nøjagtigt billede af det. MEN hvis det er med sår også, KUNNE det være en god idé med Beaute Pacifics AHA creme... Min veninde døjede med uren hud op til hendes bryllup, som hun krattede i om natten, og syren i cremen (AHA'en) slider overfladen ned, så ny sund hud kommer frem. Men igen: ville ønske jeg kunne se det!

Anmeld

19. november 2011

Zibi_84

Mira0911 skriver:

Okey... Og det er ikke fyldt med alt muligt? 

Nej. Ikke noget parfume eller parabena. Og med en PH værdi på 5,5. Hudlægerne her i min hjemby anbefaler den i hvertfald. 

Anmeld

19. november 2011

MisMille

MaybeBaby skriver:

Nu hopper jeg lige ind og spørger: er niveaen den der i den blå dåse? Eller et af deres andre cremer?

Hehe den min mand bruge til sit hår  kunne ikke lige lade være for det er lidt sjovt.. Men han har det blødeste hår..

Købe den normale nivea, men det er mest til fugt til min foundation  især om vinteren.. Men hvis den foundation du bruger har fugt i sig behøver man det ikke.. Ellers bruger jeg kun mandelolie til huden  elsker den.

Mandelolie:  http://www.naturoghelse.dk/shop/mandelolie-fed-500-1315p.html

Nivea: Den blå i "tube" til dry to very dry skin (kunne ikke finde et link)

Anmeld

19. november 2011

PiaRW

Basiron

Anmeld

19. november 2011

Mira0911

MaybeBaby skriver:

Åha, ville ønske at jeg kunne se det, så jeg kunne få et nøjagtigt billede af det. MEN hvis det er med sår også, KUNNE det være en god idé med Beaute Pacifics AHA creme... Min veninde døjede med uren hud op til hendes bryllup, som hun krattede i om natten, og syren i cremen (AHA'en) slider overfladen ned, så ny sund hud kommer frem. Men igen: ville ønske jeg kunne se det!

Ja jeg kan da sagtens sende et billede til dig privat... Så du kan se det... 

Anmeld

19. november 2011

Mira0911

Zibi_84 skriver:

Nej. Ikke noget parfume eller parabena. Og med en PH værdi på 5,5. Hudlægerne her i min hjemby anbefaler den i hvertfald. 

Okey... Må lige tjekke det ud...  Tak for linket... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.