Jeg ser frygtelig ud!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.665 visninger
54 svar
0 synes godt om
19. november 2011

Frøken J.

Har brug for hjælp.. På det seneste er jeg begyndt at slå SÅ meget ud med bumser. Særligt på hagen. Store røde sataner. Og jeg ligner LORT! Det er jo ikke fedt, når man i forvejen ikke har tiden til at gøre det vilde ud af sig selv, at man pludselig ligner en pubertetsunge.. Det er virkelig slemt!

Kom med gode råd! Jeg går ikke rigtig med makeup, så det er ikke sådan min hud ikke får luft. ALLE råd modtages med kyshånd! Bare det ikke er produkter som koster 700 kroner eller sådan.

Min hud i ansigtet er også tør, og klør derfor en del..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2011

merichs

Frøken J. skriver:

Har brug for hjælp.. På det seneste er jeg begyndt at slå SÅ meget ud med bumser. Særligt på hagen. Store røde sataner. Og jeg ligner LORT! Det er jo ikke fedt, når man i forvejen ikke har tiden til at gøre det vilde ud af sig selv, at man pludselig ligner en pubertetsunge.. Det er virkelig slemt!

Kom med gode råd! Jeg går ikke rigtig med makeup, så det er ikke sådan min hud ikke får luft. ALLE råd modtages med kyshånd! Bare det ikke er produkter som koster 700 kroner eller sådan.

Kigger lige med her. Har døjet med samme problem siden jeg var gravid

Anmeld

19. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

kender følelsen! Har ALDRIG haft så mange bumser nu mens jeg er gravid.

Kan det være en "eftervirkning" af at du HAR været gravid men har født?  

Men jeg kigger også lige med..

Anmeld

19. november 2011

Zeus

Hmm.. Cleasil måske?

Anmeld

19. november 2011

Zeus

Dobbelt svar

Anmeld

19. november 2011

Chris86

Hihi mælk giver mange bumser ;O)

Hmm hvis du drikker meget af det

Anmeld

19. november 2011

Mira0911

Fra jeg blev gravid første gang og frem til nu, har min hud været den værste satan i mit liv... 

Jeg bruger Neutral ansigtspleje serien - som også giver fugt til huden... 

Og det koster ikke alverden... 

Du er ikke den eneste som lider af dette.... 

Der er mange under graviditeten og efterfølgende som ikke rigtigt kan slippe af med det... 

Når nu Rose sover i liften, så er det der du skal pleje dig selv, manden kan vel også tage Rose, så du kan få ordnet de ting du gerne vil... 

Anmeld

19. november 2011

Blirnokaldrigfru

Man kunne engang købe sådan nogle servietter i matas eller på apoteket - de lugtede meget af sprit! Sikkert ikke så sunde - men de virkede! Kan dog ikke huske hvad de hed - men mener det var ret billigt surt jeg ikke kan huske navnet ellers findes der vidst en serie fra Vichi på apoteket - normaderm.. den er udviklet til uren hud.. en antispot fra vichi normaderm koster 105 - så det ikke så galt

Anmeld

19. november 2011

Zibi_84

Frøken J. skriver:

Jeg fik anbefalet et FANTASTISK produkt af min hudlæge...Havde aldrig troet at det ville virke SÅ godt! Det hedder "Effaclar -La Roche" Det koster 129,- på Apoteket, og det er faktisk bare en rense gel. Men hold op den virkede suverent på mig...Husk at drik vand, det hjælper også

Anmeld

19. november 2011

Happiness

Tror bare det er en periode. Sådan havde jeg det også et par måneder efter jeg fødte, tror faktisk kun det var 1. Men nu er jeg tilbage til det normale.

Jeg valgte bare at være grim i den periode... Det gik over af sig selv.

Tror det er meget "stress" relateret. Man har pludselig meget at se til, og får ikke den samme hvile. Så tror bare min krop har vendt sig til det nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.