Jeg ser frygtelig ud!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2011

Mira0911

Zibi_84 skriver:

Jeg fik anbefalet et FANTASTISK produkt af min hudlæge...Havde aldrig troet at det ville virke SÅ godt! Det hedder "Effaclar -La Roche" Det koster 129,- på Apoteket, og det er faktisk bare en rense gel. Men hold op den virkede suverent på mig...Husk at drik vand, det hjælper også

Kan du smide et link om det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2011

MisMille

Har brug for hjælp.. På det seneste er jeg begyndt at slå SÅ meget ud med bumser. Særligt på hagen. Store røde sataner. Og jeg ligner LORT! Det er jo ikke fedt, når man i forvejen ikke har tiden til at gøre det vilde ud af sig selv, at man pludselig ligner en pubertetsunge.. Det er virkelig slemt!

Kom med gode råd! Jeg går ikke rigtig med makeup, så det er ikke sådan min hud ikke får luft. ALLE råd modtages med kyshånd! Bare det ikke er produkter som koster 700 kroner eller sådan.

Min hud i ansigtet er også tør, og klør derfor en del..

Jeg bruger mandelolie, det kan købes i matas for ingen penge  men det kommer nok an på din hud. 

Google dette:
Til huden er mandelolie også meget anvendeligt, idet det passer til alle hudtyper. Man kan fugte huden med mandelolie for at lindre irriteret hud og udslæt, sprukne læber og tør, flaget hud. Desuden lindres inflameret hud også, og ved regelmæssig brug kan man opnå en sund udstråling.

Det har hjulpe mig meget, og jeg får ikke længere bumser 

Ps min hud er tør

Anmeld

19. november 2011

Mira0911

MisMille skriver:

Jeg bruger mandelolie, det kan købes i matas for ingen penge  men det kommer nok an på din hud. 

Google dette:
Til huden er mandelolie også meget anvendeligt, idet det passer til alle hudtyper. Man kan fugte huden med mandelolie for at lindre irriteret hud og udslæt, sprukne læber og tør, flaget hud. Desuden lindres inflameret hud også, og ved regelmæssig brug kan man opnå en sund udstråling.

Det har hjulpe mig meget, og jeg får ikke længere bumser 

Ps min hud er tør

Måske man skal prøve det... 

Hvor meget smøre du på? Skal man rense ansigtet før man smøre mandelolie i ansigtet? 

Anmeld

19. november 2011

Zibi_84

Mira0911 skriver:

Kan du smide et link om det? 

Kan du tro

http://www.yourskin.dk/la-roche-posay/produkter/effaclar/effaclar-rensegel.html

Det virket

Anmeld

19. november 2011

Mira0911

Zibi_84 skriver:

Kan du tro

http://www.yourskin.dk/la-roche-posay/produkter/effaclar/effaclar-rensegel.html

Det virket

er det kun det man bruger? 

Anmeld

19. november 2011

MisMille

Måske man skal prøve det... 

Hvor meget smøre du på? Skal man rense ansigtet før man smøre mandelolie i ansigtet? 

Jeg bruger det om morgen efter bad og før jeg ligger min makeup.  Bruger det faktisk også til at fjerne makeup med..

hmm, hvor meget er forskelligt men den er ikke fedtet. Tror man skal prøve sig frem, men bruger kun 1-2 vatrondeller hvor jeg tager lidt på.... også brug lidt tid på at smøre den godt ind i huden.  

Tager også nogle gange niva på bagefter, men det er mest for at give fugt til min foundation.. 

Gav 100 kr. for 500ml og det holder i meget meget meget lang tid.. Tror aldrig jeg kommer igennem den flaske.. 

Første gang købte jeg 100 ml for 35 kr. for ville lige prøve det først 

Anmeld

19. november 2011

MaybeBaby

Frøken J. skriver:

Har brug for hjælp.. På det seneste er jeg begyndt at slå SÅ meget ud med bumser. Særligt på hagen. Store røde sataner. Og jeg ligner LORT! Det er jo ikke fedt, når man i forvejen ikke har tiden til at gøre det vilde ud af sig selv, at man pludselig ligner en pubertetsunge.. Det er virkelig slemt!

Kom med gode råd! Jeg går ikke rigtig med makeup, så det er ikke sådan min hud ikke får luft. ALLE råd modtages med kyshånd! Bare det ikke er produkter som koster 700 kroner eller sådan.

Først og fremmest: når du næste gang kommer i Bruuns eller City vest, så opsøg Esthetique og få fundet farven, der passer til dig fra Youngblood mineralpudder! Og ønsk den i julegave og en mineral pudder børste fra Nilens. Pudderen koster 395, men du vil have den i laaaang tid. Da jeg var på arbejde, havde jeg det på hver dag og havde snildt min i 4-6 mdr. Det er SÅ drøjt og du vil ELSKE mig, når du får den. Den nemmeste, hurtigste og bedst måde at gå fra: mor til milf Men giv mig lige lidt tænketid, så går jeg lige i tænkeboks til problemløseren til udbruddet. Men sig mig lige: har du tør hud også? Føles det som at huden er et nr for lille, når du står ud at bad? Eller mærker du ingenting? Eller fedter du?

Anmeld

19. november 2011

FamilenStorm

Frøken J. skriver:

Vask ansigtig hver morgen og aften i først lunkent vand og derefter i koldt.. Det er billigt og det VIRKER!!

Knus :-)

Anmeld

19. november 2011

Mira0911

MaybeBaby skriver:

Først og fremmest: når du næste gang kommer i Bruuns eller City vest, så opsøg Esthetique og få fundet farven, der passer til dig fra Youngblood mineralpudder! Og ønsk den i julegave og en mineral pudder børste fra Nilens. Pudderen koster 395, men du vil have den i laaaang tid. Da jeg var på arbejde, havde jeg det på hver dag og havde snildt min i 4-6 mdr. Det er SÅ drøjt og du vil ELSKE mig, når du får den. Den nemmeste, hurtigste og bedst måde at gå fra: mor til milf Men giv mig lige lidt tænketid, så går jeg lige i tænkeboks til problemløseren til udbruddet. Men sig mig lige: har du tør hud også? Føles det som at huden er et nr for lille, når du står ud at bad? Eller mærker du ingenting? Eller fedter du?

Hey sig mig, kan du fortælle om, udbrud til uren hud !?!? 

Anmeld

19. november 2011

MaybeBaby

Mira0911 skriver:

Hey sig mig, kan du fortælle om, udbrud til uren hud !?!? 

Men har du så også rigtig uren hud? Eller bare bumser i perioder? Eller konstante større områder af urenheder?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.