Frøken J. skriver:
Har brug for hjælp.. På det seneste er jeg begyndt at slå SÅ meget ud med bumser. Særligt på hagen. Store røde sataner. Og jeg ligner LORT! Det er jo ikke fedt, når man i forvejen ikke har tiden til at gøre det vilde ud af sig selv, at man pludselig ligner en pubertetsunge.. Det er virkelig slemt!
Kom med gode råd! Jeg går ikke rigtig med makeup, så det er ikke sådan min hud ikke får luft. ALLE råd modtages med kyshånd! Bare det ikke er produkter som koster 700 kroner eller sådan.
Min hud i ansigtet er også tør, og klør derfor en del..
Først og fremmest: når du næste gang kommer i Bruuns eller City vest, så opsøg Esthetique og få fundet farven, der passer til dig fra Youngblood mineralpudder! Og ønsk den i julegave og en mineral pudder børste fra Nilens. Pudderen koster 395, men du vil have den i laaaang tid. Da jeg var på arbejde, havde jeg det på hver dag og havde snildt min i 4-6 mdr. Det er SÅ drøjt og du vil ELSKE mig, når du får den. Den nemmeste, hurtigste og bedst måde at gå fra: mor til milf

Men giv mig lige lidt tænketid, så går jeg lige i tænkeboks til problemløseren til udbruddet. Men sig mig lige: har du tør hud også? Føles det som at huden er et nr for lille, når du står ud at bad? Eller mærker du ingenting? Eller fedter du?
Anmeld