Jaaaaaah mit brev er kommet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2011

LilleLene

wmillapigenw skriver:

jeg havde en med derind som man må. jeg havde min eks med ind til nf skanningen og min dejlige mor med til MD skanningen

Okay
Jeg vil bare SÅ gerne min mor ser barnet lever, nu er hun blevet snydt for at blive mormor 3 gange, så det er synd for hende, for hun tør ikke rigtig at glæde sig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

wmillapigenw

LilleLene skriver:

Okay
Jeg vil bare SÅ gerne min mor ser barnet lever, nu er hun blevet snydt for at blive mormor 3 gange, så det er synd for hende, for hun tør ikke rigtig at glæde sig

det er da også træls for hende.

altså hvis i vil vide kønnet inde md skanningen som mig og betale de 450 kr eller hvad det nu koster, så må du godt have en mere med til den betalte skanning mener jeg, så har du chancen for at vise dem begge det på en gang

Anmeld

22. november 2011

LilleLene

wmillapigenw skriver:

det er da også træls for hende.

altså hvis i vil vide kønnet inde md skanningen som mig og betale de 450 kr eller hvad det nu koster, så må du godt have en mere med til den betalte skanning mener jeg, så har du chancen for at vise dem begge det på en gang

Nu må jeg jo se om de er samarbejdsvillige, og jeg er jo kun en lille pige  så selvfølgelig skal min moar med

Jeg vil ikke vide kønnet

Anmeld

22. november 2011

wmillapigenw

LilleLene skriver:

Nu må jeg jo se om de er samarbejdsvillige, og jeg er jo kun en lille pige  så selvfølgelig skal min moar med

Jeg vil ikke vide kønnet

hihi, værd du glad for at din kæreste ikke var som min eks da han fandt ud af at jeg var gravid og jeg ville også have min mor med, men så fik jeg da lige en kæmpe sviner for det... ååh.. 

& okay det er jo op til dig, jeg ville gerne vide det! jeg kunne ikke vente! jeg er jo kun 17, så jeg er jo ikke alt for gammel

Anmeld

22. november 2011

LilleLene

wmillapigenw skriver:

hihi, værd du glad for at din kæreste ikke var som min eks da han fandt ud af at jeg var gravid og jeg ville også have min mor med, men så fik jeg da lige en kæmpe sviner for det... ååh.. 

& okay det er jo op til dig, jeg ville gerne vide det! jeg kunne ikke vente! jeg er jo kun 17, så jeg er jo ikke alt for gammel

Jeg er kun 18 så der er ikke meget forskel

Nu er min kæreste også 29, så han har forståelse for at jeg stadig er meget tæt knyttet til min moar

Anmeld

22. november 2011

wmillapigenw

LilleLene skriver:

Jeg er kun 18 så der er ikke meget forskel

Nu er min kæreste også 29, så han har forståelse for at jeg stadig er meget tæt knyttet til min moar

det skal du kun være glad for!

Anmeld

22. november 2011

LilleLene

wmillapigenw skriver:

det skal du kun være glad for!

Hvis han ikke kunne forstå det, havde jeg heller ikke været sammen med ham så længe + flyttet sammen med ham, hvis han var sådan en nar, som ikke forstår sådan noget

Anmeld

23. november 2011

pemiro

LilleLene skriver:

Jeg ville ringe til sygehuset så, og høre om de har fået din vandrejournal, for hvis de har, er det jo mærkeligt at du ikke har fået et brev

Update:
Jeg blev ringet op af sygehuset her i formiddags, og fik en tid allerede på fredag. Hun ringede fordi de ikke kan nå at sende brev, så jeg fik alle oplysninger over telefon

Så nu er det allerede på fredag, jubiii... så kan jeg få lidt ro i sindet

Anmeld

23. november 2011

LilleLene

pemiro skriver:

Update:
Jeg blev ringet op af sygehuset her i formiddags, og fik en tid allerede på fredag. Hun ringede fordi de ikke kan nå at sende brev, så jeg fik alle oplysninger over telefon

Så nu er det allerede på fredag, jubiii... så kan jeg få lidt ro i sindet

EEEEJJ hvor dejligt for dig

for at fet går godt så

Anmeld

23. november 2011

pemiro

LilleLene skriver:

EEEEJJ hvor dejligt for dig

for at fet går godt så

Tusind tak og i lige måde når du skal om 6 dage ka jeg se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.