Jaaaaaah mit brev er kommet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.762 visninger
94 svar
0 synes godt om
17. november 2011

LilleLene

Nu er mit brev fra sygehuset kommet

Skal til NF den 29. nov KAN IKKE VENTE !!!!

Hvor mange har i haft med derind ? Der står jeg kun må have èn med (bliver min kæreste) men vil bare gerne have min moar med også :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

Rockertand

LilleLene skriver:

Hvor mange har i haft med derind ? Der står jeg kun må have èn med (bliver min kæreste) men vil bare gerne have min moar med også :/

Du kan jo altid købe dig til en skanning, hvor du kan tage din mor eller andre med.

Anmeld

17. november 2011

LilleLene

Rockertand skriver:

Du kan jo altid købe dig til en skanning, hvor du kan tage din mor eller andre med.

syntes bare det er mange penge at give, når JEG har set det hele er okay

Anmeld

17. november 2011

MLT

Da jeg skulle til NF tog, jeg selvfølgelig min kæreste med :-D. Til scnning i uge 17, havde jeg både min kæreste og mor med :-)

Anmeld

17. november 2011

LilleLene

EmmaJosephine skriver:

Da jeg skulle til NF tog, jeg selvfølgelig min kæreste med :-D. Til scnning i uge 17, havde jeg både min kæreste og mor med :-)

Okay

Må man godt have flere med til den scanning ? eller var du bare en rebel og gjorde det alligevel

Anmeld

17. november 2011

maria_wlt

LilleLene skriver:

Det er forskelligt fra sted til sted hvor mange man må tage med... De mener det nok når de skriver 1 

Anmeld

17. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

I mit brev stod der også, at jeg kun måtte have én med. Men vi spurgte alligevel da vi var deroppe om min kære mor ikke også godt måtte komme med ind  Så jeg havde 2 med inde

Anmeld

17. november 2011

MLT

LilleLene skriver:

Okay

Må man godt have flere med til den scanning ? eller var du bare en rebel og gjorde det alligevel

De sagde i hvert fald ikke noget til det :-)

Jeg er sikker på, at man godt må have flere med, hvis bare det ikke er overdrevet mange :-P.. Tag da din mor med til næste scanning, hvis det er det du føler for :-) 

Anmeld

17. november 2011

LilleLene

Jah hun kommer med til den næste, vil faktisk også gerne være sikker på at den lever, inden moooar kommer med

Anmeld

17. november 2011

annec

LilleLene skriver:

Tror ikke de siger noget til 1 ekstra. Prøv at spørg, i kan jo kun få et nej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.