Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
pemiro skriver: Tusind tak og i lige måde når du skal om 6 dage ka jeg se
Tusind tak og i lige måde når du skal om 6 dage ka jeg se
jaah kan ikke vente
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LilleLene skriver: jaah kan ikke vente
pemiro skriver: Jeg er også bare glad for mit blev i denne uge... Hader ventetid haha
Jeg er også bare glad for mit blev i denne uge... Hader ventetid haha
gør jeg godt nok også, det er ulideligt
LilleLene skriver: gør jeg godt nok også, det er ulideligt
pemiro skriver: Man vil jo også bare så gerne vide at alt er som det skal være... Årh der er længe til fredag, føler med dig at du skal vente længere tid
Man vil jo også bare så gerne vide at alt er som det skal være... Årh der er længe til fredag, føler med dig at du skal vente længere tid
Jeg skal også bare vide om den lever, og at den ikke er med downs Resten er jeg nærmest ligeglad med
LilleLene skriver: Jeg skal også bare vide om den lever, og at den ikke er med downs Resten er jeg nærmest ligeglad med
pemiro skriver: Lige præcis... Men selvfølgelig lever vores små blyppere Hvor langt er du nu
Lige præcis... Men selvfølgelig lever vores små blyppere Hvor langt er du nu
yes Jeg er 11+6 i dag så i morgen er det de gyldne 12 uger Hvad med dig
LilleLene skriver: yes Jeg er 11+6 i dag så i morgen er det de gyldne 12 uger Hvad med dig
pemiro skriver: Iifølge lægen er jeg 12+0 idag nu får vi af se hvad de siger fredag Vi har termin ret tæt på hinanden så spændende at følge en der er så tæt på en selv
Iifølge lægen er jeg 12+0 idag nu får vi af se hvad de siger fredag Vi har termin ret tæt på hinanden så spændende at følge en der er så tæt på en selv
Ja det er dejligt at man har nogen at "følges med"
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128