Jaaaaaah mit brev er kommet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2011

LilleLene

pemiro skriver:

ihh håber du har ret
Var ved lægen igår for at få taget den der blodprøve til doubletesten om, så jeg skal nok vente endnu en uges tid... GRRRR jeg haaaader at vente på sådan nogle spændende ting..

Er det ikke inden man er 13+6 at man skal ha lavet den scanning?

Jo det mener jeg, men så de må jo bare give dig en hurtig tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

pemiro

LilleLene skriver:

Jo det mener jeg, men så de må jo bare give dig en hurtig tid

ihh så har de lige præcis 14 dage til at ha scannet mig i.. har stadig intet hørt, fordi der selvflgelig lige skulle være noget galt med min double test, så den skulle tages om fordi lægen havde klokket i det..

synes absolut ikke det er sjovt at vente mere nu :/
Vil så gerne bare se at baby er okay, så jeg kan få lidt ro i sindet... er så bange for at den ikke lever eller sådan...

Anmeld

22. november 2011

Benjamins'mor

Jeg havde min mor med alle gange, og en enkelt gang var min kæreste også med. Fik dog ikke afvide man kun måtte have en med.

Anmeld

22. november 2011

LilleLene

pemiro skriver:

ihh så har de lige præcis 14 dage til at ha scannet mig i.. har stadig intet hørt, fordi der selvflgelig lige skulle være noget galt med min double test, så den skulle tages om fordi lægen havde klokket i det..

synes absolut ikke det er sjovt at vente mere nu :/
Vil så gerne bare se at baby er okay, så jeg kan få lidt ro i sindet... er så bange for at den ikke lever eller sådan...

Jamen har du prøvet at ringe til dem og rykke for det, det ville jeg nok gøre, eller måske ringe til din læge, og sige at du ikke har hørt noget endnu

Anmeld

22. november 2011

LilleLene

Benjamins'mor skriver:

Jeg havde min mor med alle gange, og en enkelt gang var min kæreste også med. Fik dog ikke afvide man kun måtte have en med.

okay
Var han ikke far til barnet, eller var han lidt mere ligeglad, siden han ikke var med ?

Jeg har besluttet at min mor tager med, og siger de at der kun må være én, så bytter min mor og kæreste undervejs

Det står bare med fede bogstaver at der kun må være ÉN med, og det står endda 2 gange

Anmeld

22. november 2011

pemiro

LilleLene skriver:

Jamen har du prøvet at ringe til dem og rykke for det, det ville jeg nok gøre, eller måske ringe til din læge, og sige at du ikke har hørt noget endnu

Jeg har godt overvejet det.. tror jeg gør det imorgen hvis jeg ikke har hørt noget der, for da er det en uge siden min præve blev lavet om.

Hader bare ventetid på sådan noget... og den uvished man egentlig har indtil man er blevet scannet... Hvis jeg havde mange penge havde jeg kbt mig til scanning NU heheh... Det har jeg desværre ikke :/

Anmeld

22. november 2011

Benjamins'mor

LilleLene skriver:

okay
Var han ikke far til barnet, eller var han lidt mere ligeglad, siden han ikke var med ?

Jeg har besluttet at min mor tager med, og siger de at der kun må være én, så bytter min mor og kæreste undervejs

Det står bare med fede bogstaver at der kun må være ÉN med, og det står endda 2 gange

Okay underligt.

Han er far til barnet jo, han kunne bare kun få fri 1 gang. Men var også til pænt mange scanninger, 6 tror jeg, og så kom jordmoder og læge og det ved siden af, så han kunne jo ikke få fri hver gang.

Anmeld

22. november 2011

LilleLene

pemiro skriver:

Jeg har godt overvejet det.. tror jeg gør det imorgen hvis jeg ikke har hørt noget der, for da er det en uge siden min præve blev lavet om.

Hader bare ventetid på sådan noget... og den uvished man egentlig har indtil man er blevet scannet... Hvis jeg havde mange penge havde jeg kbt mig til scanning NU heheh... Det har jeg desværre ikke :/

hvis det er en uge siden ville jeg ringe I DAG kan du så komme i gang
der kun kun 3 dage før jeg ik mit svar på prøverne

Anmeld

22. november 2011

LilleLene

Benjamins'mor skriver:

Okay underligt.

Han er far til barnet jo, han kunne bare kun få fri 1 gang. Men var også til pænt mange scanninger, 6 tror jeg, og så kom jordmoder og læge og det ved siden af, så han kunne jo ikke få fri hver gang.

ja okay så er det jo forståeligt
Jeg har sagt til min kæreste at han SKAL med, han vil selvfølgelig også gerne. Han arbejder bare i butik, så det er ikke så svært for ham at tage fri et par timer

Anmeld

22. november 2011

pemiro

LilleLene skriver:

hvis det er en uge siden ville jeg ringe I DAG kan du så komme i gang
der kun kun 3 dage før jeg ik mit svar på prøverne

hmm kan ikke ringe til lægen, han har lukket for idag.. og ellers aner jeg ikke hvem jeg skal ringe til? har ingen jordemoder eller noget endnu jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.