Jaaaaaah mit brev er kommet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2011

LilleLene

pemiro skriver:

hmm kan ikke ringe til lægen, han har lukket for idag.. og ellers aner jeg ikke hvem jeg skal ringe til? har ingen jordemoder eller noget endnu jo

Jeg ville ringe til sygehuset så, og høre om de har fået din vandrejournal, for hvis de har, er det jo mærkeligt at du ikke har fået et brev

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

pemiro

LilleLene skriver:

Jeg ville ringe til sygehuset så, og høre om de har fået din vandrejournal, for hvis de har, er det jo mærkeligt at du ikke har fået et brev

hmm må lige se om jeg kan komme igennem til noget derude så... ringer man bare til fødegangen eller hvordan?

Anmeld

22. november 2011

LilleLene

pemiro skriver:

hmm må lige se om jeg kan komme igennem til noget derude så... ringer man bare til fødegangen eller hvordan?

I viborg hedder afdelingen Kvindeambulatoriet, ellers må du jo ringe til deres "information" og så kan de jo stille dig om, til den afdeling du skal snakke med

Anmeld

22. november 2011

norenberg

De gange hvor jeg har haft flere med har min mor fået nej til at komme med ind så de er strikse med det....da rummene er meget små og de skal koncentrere sig godt om de forskellige ting de skal se...men du kunne jo evt prøve at ringe der ind inden og lokke lidt...

Anmeld

22. november 2011

LilleLene

norenberg skriver:

De gange hvor jeg har haft flere med har min mor fået nej til at komme med ind så de er strikse med det....da rummene er meget små og de skal koncentrere sig godt om de forskellige ting de skal se...men du kunne jo evt prøve at ringe der ind inden og lokke lidt...

min mor og kæreste bytter bare undervejs

Anmeld

22. november 2011

norenberg

LilleLene skriver:

min mor og kæreste bytter bare undervejs

ok det skal du nok også lige aftale med dem for det fik jeg også nej til...og i mange tilfælde scanner de jo vaginalt ved første scanning for at kunne få de helt rigtige billeder...det giver jo en del uro at der bliver byttet rundt....

Anmeld

22. november 2011

LilleLene

norenberg skriver:

ok det skal du nok også lige aftale med dem for det fik jeg også nej til...og i mange tilfælde scanner de jo vaginalt ved første scanning for at kunne få de helt rigtige billeder...det giver jo en del uro at der bliver byttet rundt....

NEJ AD !! GØR DE DET  

så er der sq INGEN der skal med ind

Hvilket sygehus var du på ?

Anmeld

22. november 2011

norenberg

LilleLene skriver:

NEJ AD !! GØR DE DET  

så er der sq INGEN der skal med ind

Hvilket sygehus var du på ?

Ja hvis scannings billederne er utydelige på maven scanner de nedefra...det har jeg oplevet ved alle mine tidlige og nf scanninger....jeg har været på Hjørring første gang...aalborg anden gang og herning tredie gang...

Anmeld

22. november 2011

LilleLene

norenberg skriver:

Ja hvis scannings billederne er utydelige på maven scanner de nedefra...det har jeg oplevet ved alle mine tidlige og nf scanninger....jeg har været på Hjørring første gang...aalborg anden gang og herning tredie gang...

okay  det håber jeg sq ikke

Anmeld

22. november 2011

wmillapigenw

LilleLene skriver:

Nu er mit brev fra sygehuset kommet

Skal til NF den 29. nov KAN IKKE VENTE !!!!

Hvor mange har i haft med derind ? Der står jeg kun må have èn med (bliver min kæreste) men vil bare gerne have min moar med også :/

jeg havde en med derind som man må. jeg havde min eks med ind til nf skanningen og min dejlige mor med til MD skanningen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.