Jaaaaaah mit brev er kommet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2011

LilleLene

annec skriver:

Tror ikke de siger noget til 1 ekstra. Prøv at spørg, i kan jo kun få et nej

Det er også abre synd, hvis min mor tager fri fra arbejde, og så ikke må komme med ind

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

Morbille

LilleLene skriver:

Nu er mit brev fra sygehuset kommet

Skal til NF den 29. nov KAN IKKE VENTE !!!!

Hvor mange har i haft med derind ? Der står jeg kun må have èn med (bliver min kæreste) men vil bare gerne have min moar med også :/

Hvor dejligt du har fået en tid så må vi håbe alt er som det skal være.

Jeg havde min mand med og min kussine da hun ikke kan få børn, og meget gerne ville opleve en scanning. Vi gjorde det på den måde at 5 min før hun var færdig med at scanne, byttede min kæreste og min kussine og sådan kender jeg flere der har gjordt det.

Anmeld

17. november 2011

LilleLene

Morbille skriver:

Hvor dejligt du har fået en tid så må vi håbe alt er som det skal være.

Jeg havde min mand med og min kussine da hun ikke kan få børn, og meget gerne ville opleve en scanning. Vi gjorde det på den måde at 5 min før hun var færdig med at scanne, byttede min kæreste og min kussine og sådan kender jeg flere der har gjordt det.

ej hvor smart

Anmeld

17. november 2011

Morbille

LilleLene skriver:

ej hvor smart

Anmeld

17. november 2011

lukasmor

Vi gjorde det at min kæreste og min mor byttede plads de sidste 3 min. da vi havde fået alt at vide og man nu kun var ved at printe billeder ud. Så fik hun også lige lov til at kigge med. Det var dog til MS men samme regler

Anmeld

17. november 2011

annec

LilleLene skriver:

Det er også abre synd, hvis min mor tager fri fra arbejde, og så ikke må komme med ind

Ja, men ellers prøv at ring derind

Anmeld

17. november 2011

LilleLene

iiih tusind tak for alle jeres svar <3

Anmeld

17. november 2011

pemiro

LilleLene skriver:

Nu er mit brev fra sygehuset kommet

Skal til NF den 29. nov KAN IKKE VENTE !!!!

Hvor mange har i haft med derind ? Der står jeg kun må have èn med (bliver min kæreste) men vil bare gerne have min moar med også :/

Ihh hvor er du heldig... Jeg venter stadig på det sk**e brev som der nok stadig går lidt tid med at få, pga nogle dumme blodprøver som skulle tages om
Er snart ved at miste tålmodigheden, for er jo allerede 11+1, så frygter helt de ikke når at gi mig en tid :/

Men hvor er det dejligt at du ikke længere skal vente på det brev hehehe... Håber alt går som det skal

Anmeld

17. november 2011

LilleLene

pemiro skriver:

Ihh hvor er du heldig... Jeg venter stadig på det sk**e brev som der nok stadig går lidt tid med at få, pga nogle dumme blodprøver som skulle tages om
Er snart ved at miste tålmodigheden, for er jo allerede 11+1, så frygter helt de ikke når at gi mig en tid :/

Men hvor er det dejligt at du ikke længere skal vente på det brev hehehe... Håber alt går som det skal

taaak

har også ventet 1½ uge på det brev, selv om søndagen kiggede jeg i postkassen

for at du snart får dit og selvfølgelig når du at få tid, inden for tideen

Anmeld

17. november 2011

pemiro

LilleLene skriver:

taaak

har også ventet 1½ uge på det brev, selv om søndagen kiggede jeg i postkassen

for at du snart får dit og selvfølgelig når du at få tid, inden for tideen

ihh håber du har ret
Var ved lægen igår for at få taget den der blodprøve til doubletesten om, så jeg skal nok vente endnu en uges tid... GRRRR jeg haaaader at vente på sådan nogle spændende ting..

Er det ikke inden man er 13+6 at man skal ha lavet den scanning?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.