.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
25. januar 2012

vesteraa

Hej

Har lige siddet og kigget på dine fine ting. Og vil høre om der evt. er mulighed for at bestille 2 kjoler.

Det er den lilla med æblerne, som den er og en med det stof med aber til pige. Vil høre hvordan de er i størrelserne. Min datter er i 7 mdr og i en str 74.

Vil også lige høre hvad priserne er på smække og kjolerne??

Mvh

Vesteraa.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

Mette.

Annemor... skriver:

Glæder mig så meget til at få brevet med tøj fra dig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. januar 2012

Maja88

så er vi klar til større bukser herhjemme. hun bliver bare så laaaang... men hvad kunne der blive til med stoffet... det ene par må gerne være ikke smæk bukser hvis det er

Anmeld

31. januar 2012

Mette.

Maja88 skriver:

så er vi klar til større bukser herhjemme. hun bliver bare så laaaang... men hvad kunne der blive til med stoffet... det ene par må gerne være ikke smæk bukser hvis det er

De vokser alt for hurtigt de små.

Jamen jeg var lige inde og tjekke op på det stof jeg lagde til side til dig. Der kan blive smækbukser af to slags og den sidste er der kun til bukser i. Er det str. 80 hun skal have i det nu? eller husker jeg helt galt?

Anmeld

31. januar 2012

Benjamins'mor

Hvad vil pris være inkl. porto for et par smækbukser med ugler og grøn med hvide prikker indeni i str. 86?

Anmeld

31. januar 2012

Mette.

Benjamins'mor skriver:

Hvad vil pris være inkl. porto for et par smækbukser med ugler og grøn med hvide prikker indeni i str. 86?

Prisen er de 150 kr., og porto er 21 kr. som b-brev, så i alt 171 kr.

Anmeld

31. januar 2012

Benjamins'mor

Mette. skriver:

Prisen er de 150 kr., og porto er 21 kr. som b-brev, så i alt 171 kr.

Okay så vil jeg gerne købe sådan nogle.

Anmeld

31. januar 2012

Mette.

Benjamins'mor skriver:

Okay så vil jeg gerne købe sådan nogle.

Det skal du få.

Jeg må erkende jeg har en del at sy lige nu, så der kommer til lige at gå nogle dage inden jeg kan nå det. Det bliver nok ikke før i næste uge, så håber du kan vente indtil da.

Hvis du kan, så send mig rigtig gerne en pb, så har jeg bedre styr på det, så jeg ikke glemmer noget. 

Anmeld

31. januar 2012

Maja88

Mette. skriver:

De vokser alt for hurtigt de små.

Jamen jeg var lige inde og tjekke op på det stof jeg lagde til side til dig. Der kan blive smækbukser af to slags og den sidste er der kun til bukser i. Er det str. 80 hun skal have i det nu? eller husker jeg helt galt?

det er lige præcis det hun skal have...

kan du ikke ligge billeder ind af stoffet..

Anmeld

31. januar 2012

Mette.

Maja88 skriver:

det er lige præcis det hun skal have...

kan du ikke ligge billeder ind af stoffet..

Jo, det kan du tro.

Jeg er lige på vej ud af døren, men i aften når der er ro, så skal jeg nok oploade et billede af det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.