.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
14. januar 2012

Lou87

Mette. skriver:

Tusind, tusind tak for roserne. 

Tjo, både og. Jeg er i gang med en lang vidergående uddannelse, så egentligt er det jo bare en hobby som er god når man trænger til et frirum fra bøgerne, men jo, jeg har da overvejet det. Der kan dog være langt fra tanke til handling.

Stoffet er købt på Trendsales men koster omkring 180 kr. pr. meter, så det vil nærmest blive dyrere at sy selv end at købe et sæt, så jeg må desværre skuffe dig.

Ja, oki.. så vil man nok gerne li ha en ting overstået først
Og ja der skal lidt handling til som regel Men tror bestemt godt med de evner du kan komme frem i verden

Ahh ja oki - det er sku dyrt øv.
Også fordi det er junior jeg skal bruge til, så ka ikk svare sig nej..
Men tak for info.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2012

Mette.

Lou87 skriver:

Ja, oki.. så vil man nok gerne li ha en ting overstået først
Og ja der skal lidt handling til som regel Men tror bestemt godt med de evner du kan komme frem i verden

Ahh ja oki - det er sku dyrt øv.
Også fordi det er junior jeg skal bruge til, så ka ikk svare sig nej..
Men tak for info.

Ja, man kan garanteret komme frem hvis man har modet til at springe ud i det - jeg tror dog det vil kræve lidt kapital, og det skal man jo også turde invistere og tabe hvis det ikke går som forventet. Det er en svær beslutning.

Nu har jeg fået oprettet mig en blog, så måske det er en lille start. Du kan se den her, hvis du skulle have lyst:  http://smallstar-bymette.blogspot.com/

Og ja, stoffet er meget dyrt, desværre. 

Anmeld

15. januar 2012

Rebecca55

Mette. skriver:

Så er der et opdateret indlæg på bukser, smækbukser, nederdele og tunikaer. Der er billeder af alt det forskellige stof som jeg pt. har samt billeder af allerede syede modeller. Billedet af jersey stof er hovedsageligt tiltænkt som stof til lommer, da det meste er for små stykker til hele bukser. 

For tullebukser er priserne:

Str. 50/56-68/74: 85 kr.

Str. 74/80: 100 kr.

Str. 80/86-92/98: 120 kr.

Alle tullebukser kan syes med bomuldsfoer, for en merpris på 25 kr.

Smækbukserne er priserne:

Str. 50/56-68/74: 140 kr.

Str. 74/80-80/86: 150 kr.

Str. 86/92-92/98: 160 kr.

Tunikaer og nederdele kan syes fra str. 68/74-92/98 og koster 120 kr. stykket.

Hvor er det fint... Hvor køber du alt det fine børnestof henne ?

Anmeld

15. januar 2012

Mette.

tanja. skriver:

Ej, havde slet ikke set du var begyndt at lave nederdele og kjoler os søde, så flotte endnu engang skal der vist bruges nogle børnrpenge hos dig

Jeg har ikke set din besked før nu søde. men du skal være velkommen så Lærke kan få kjoler og nederdele også.  Jeg håber det går godt med lillebror i maven.

Anmeld

15. januar 2012

Mette.

Frk.S skriver:

Ok... undskyld det lidt sene svar, men måtte gå i seng i går.

Men nu har jeg fået kigget lidt på hvilket stof jeg kunne tænke mig. Det er godt nok lidt svært at vælge - hold op hvor har du meget sødt stof.
Og det ser ud til at være nogle rigtig flotte ting du laver.

Nå, men her kommer mine ønsker til stof. Kan du ikke lige sige til hvis der er noget af det du ikke mener egner sig til savlesmæk?:

Det med pingvinerne (fra det 1. billede hvor det bare er stof)

Det orange med lilla ugler (fra billedet lige efter)

Det med sneglene

Det gule med brune aber

Det med stjernerne (som den savlesmæk der er et billede af)

hvad med str. på smækken (altså omkreds ved halsen), laver du den standard, eller skal du have et mål eller tøjstr. eller noget?

Så er der billede.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. januar 2012

Mette.

Rebecca55 skriver:

Hvor er det fint... Hvor køber du alt det fine børnestof henne ?

Tusind tak.

Jeg køber hovedsageligt stof i USA, jeg er så heldig at have familie der, så jeg har direkte ekspress til DK af det.  Hvis du skal bruge links så bare skriv..

Anmeld

15. januar 2012

Frk.S

Mette. skriver:

Så er der billede.

Ih, hvor er de fine - glæder mig til at få dem!

Anmeld

15. januar 2012

Rebecca55

Mette. skriver:

Tusind tak.

Jeg køber hovedsageligt stof i USA, jeg er så heldig at have familie der, så jeg har direkte ekspress til DK af det.  Hvis du skal bruge links så bare skriv..

Du må meget gerne skrive nogle link til mig... Det er da fedt med lidt forbindelser...

Anmeld

22. januar 2012

Mette.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. januar 2012

Mor til Magnus

Ihh, kan slet ikke bestemme mig for, hvad jeg skal bestille! Hold op hvor er det flot!!! Ville ønske jeg havde dine kreative evner

Nåmen Magnus kan simpelthen ikke leve uden 2 par tullebukser og et par smækbukser, vel

Men hvilket stof, tænke tænke...

Sender dig en privat besked lige om lidt, når jeg har bestemt mig (hvis jeg kan)...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.