.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
12. januar 2012

Mette.

Mor til lille Matilde skriver:

hvad koster ballonkjolen i lilla i str 92/98? inkl porto?

Jeg er ikke lige helt inde i sotfforbruget til den, da jeg selv har lavet mønstret. JEg har heller ikke mere af det lilla stof, så jeg ved ikke om du er interesseret i den, i andet slags stof?

Hvis ja, skal jeg gerne lige finde ud af stof forbrug og give dig en pris.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

june1987

Mette. skriver:

TAk for roserne.
Du skal være velkommen til at vende tilbage, når du kender kønnet på jeres lille spire.  

det gør jeg hundred procent

så fedt det tøj

Anmeld

12. januar 2012

Mette.

banaman89 skriver:

Men bukserne bliver vel som disse ?

Ja, det gør de.
Eller det vil sige, de går mere ind ved benene, hvis de skal være uden foer. Disse er med foer. Så jeg ved ikke hvad du helst vil have?
Jeg kan få det stof med tog, så begge par kan laves til jer.  

Anmeld

12. januar 2012

banaman89

Mette. skriver:

Ja, det gør de.
Eller det vil sige, de går mere ind ved benene, hvis de skal være uden foer. Disse er med foer. Så jeg ved ikke hvad du helst vil have?
Jeg kan få det stof med tog, så begge par kan laves til jer.  

Okay jeg vil gerne have dem som de par . så foer er fint

Men det lyder godt du kan få det

Anmeld

12. januar 2012

Mette.

banaman89 skriver:

Okay jeg vil gerne have dem som de par . så foer er fint

Men det lyder godt du kan få det

De vil koste 25 kr. mere pr. par med foer - da stofforbuget jo bliver det dobbelte - så hvis det er ok med dig, så går jeg i gang med dem og bestiller stoffet med tog på.

Til sammenligning kan du se de gule bukser med brune aber på s. 1, de er uden foer og bukserne vil se sådan ud ellers.

Anmeld

12. januar 2012

banaman89

Mette. skriver:

De vil koste 25 kr. mere pr. par med foer - da stofforbuget jo bliver det dobbelte - så hvis det er ok med dig, så går jeg i gang med dem og bestiller stoffet med tog på.

Til sammenligning kan du se de gule bukser med brune aber på s. 1, de er uden foer og bukserne vil se sådan ud ellers.

jeg betaler gerne 25 pr par mere for at få foer i

Anmeld

12. januar 2012

Mette.

banaman89 skriver:

jeg betaler gerne 25 pr par mere for at få foer i

Det er super så, vil også bare lige gøre opmærksom på det, hvis du ikke havde set det i start indlægget.

Hvis du sender mig en pb med din adresse, så sender jeg konto nummer retur til dig. Bestiller stoffet med det samme, så det er her sidst på ugen og jeg kan blive færdig med begge par bukser til jer.

Anmeld

12. januar 2012

OoLøjsoO

Mette. skriver:

Jeg havde præcis nok til et par bukser i str. 50/56. Jeg har allerede klippet dem, og de kan sagtens laves med brun rib.

Der var desværre ikke nok til en smæk i stoffet også. Er du interesseret i bukserne alene? Så er de hvertfald klar til dig. 

så bukserne blir lavet med de grønne æbler?

Anmeld

12. januar 2012

Mette.

OoLøjsoO skriver:

så bukserne blir lavet med de grønne æbler?

Ja, jeg har lige nok til et par i str. 50. Med brun rib.. Jeg kan lave en smæk i brun hvis du gerne vil have en dertil?

Anmeld

12. januar 2012

OoLøjsoO

Mette. skriver:

Ja, jeg har lige nok til et par i str. 50. Med brun rib.. Jeg kan lave en smæk i brun hvis du gerne vil have en dertil?

bare bukserne  .

herfra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.