.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
13. januar 2012

Mette.

OoLøjsoO skriver:

bare bukserne  .

herfra.

Her er bukserne til dig.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

Mette.

Annemor... skriver:

Jeg bliver bare nød til at købe nogle bukser og savlesmækker af dig.

Bukserne skal være i str. 68 gerne i de grønne med æblerne

savlesmækkerne har jeg kun to ønsker til det gule med aberne og det blå med skyerne. Jeg vil gerne have 5 smækker ialt i drengefarver

Så er der billede til dig af det færdige tøj.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. januar 2012

OoLøjsoO

Mette. skriver:

Her er bukserne til dig.

hvor er de flotte altså

Glæder mig til at få dem hjem

Anmeld

13. januar 2012

Annemor...

Mette. skriver:

Så er der billede til dig af det færdige tøj.

Glæder mig så meget til at få brevet med tøj fra dig

Anmeld

13. januar 2012

smokin

Du laver bare fantastisk tøj! Tak!  glæder mig til at bestille mere, vi skal blot være enige og jeg skal have inspiration haha

Anmeld

13. januar 2012

Lou87

For filan hvor er du altså dygtig!! Har du aldrig tænkt på at vise nogen alle dine designs - du ku jo blive det nye pomp de Lux i molo farver Et side-spørgsmål: lyder måske dumt.. Men er det "ægte" katvig og små folk stof og hva koster det pr meter? Ville gerne ha et sengesæt, men har været for nærrig til og købe de færdig lavede

Anmeld

14. januar 2012

Mette.

Lou87 skriver:

For filan hvor er du altså dygtig!! Har du aldrig tænkt på at vise nogen alle dine designs - du ku jo blive det nye pomp de Lux i molo farver Et side-spørgsmål: lyder måske dumt.. Men er det "ægte" katvig og små folk stof og hva koster det pr meter? Ville gerne ha et sengesæt, men har været for nærrig til og købe de færdig lavede

Tusind, tusind tak for roserne. 

Tjo, både og. Jeg er i gang med en lang vidergående uddannelse, så egentligt er det jo bare en hobby som er god når man trænger til et frirum fra bøgerne, men jo, jeg har da overvejet det. Der kan dog være langt fra tanke til handling.

Stoffet er købt på Trendsales men koster omkring 180 kr. pr. meter, så det vil nærmest blive dyrere at sy selv end at købe et sæt, så jeg må desværre skuffe dig.

Anmeld

14. januar 2012

Annemor...

Hvor er det bare fint alt det jeg har fået af dig, glæder mig helt til at han bliver stor nok til at passe bukserne  

Skal helt sikkert have købt noget mere af dig

Anmeld

14. januar 2012

Mette.

Annemor... skriver:

Hvor er det bare fint alt det jeg har fået af dig, glæder mig helt til at han bliver stor nok til at passe bukserne  

Skal helt sikkert have købt noget mere af dig

Godt det er nået frem og du er tilfreds.

Anmeld

14. januar 2012

Koen.

Ej, havde slet ikke set du var begyndt at lave nederdele og kjoler os søde, så flotte endnu engang skal der vist bruges nogle børnrpenge hos dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.