.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
9. februar 2012

Levi&LilysMor

Hejsa

Kunne godt tænke mig to tullebukser i en str. 68/74 i det blå stof med æbler på (katvig)

og så den sorte/grå med stjerner på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

Mette.

Loa skriver:

Kan man bestille bukser og nederdele i 86/92?

For 80/86 bliver for småt, og tror måske 92/98 bliver for stort.....

Ja, selvfølgelig. Hvilke vil du gerne have?

Jeg har egentligt også ment det som at mindste størrelse er 80/86 også op til 92/98, men jeg kan godt se det kan misforstås.

Anmeld

9. februar 2012

Loa

Mette. skriver:

Ja, selvfølgelig. Hvilke vil du gerne have?

Jeg har egentligt også ment det som at mindste størrelse er 80/86 også op til 92/98, men jeg kan godt se det kan misforstås.

Nårh ha ha havde jeg slet ikke tænkt på

Jamen jeg skal lige lure stofferne igennem. Hvilket noget skal man vælge til den kant i toppen af bukserne?

Anmeld

9. februar 2012

Mette.

Nårh ha ha havde jeg slet ikke tænkt på

Jamen jeg skal lige lure stofferne igennem. Hvilket noget skal man vælge til den kant i toppen af bukserne?

Hvis du kigger på en af de sidste sider, mener det er s. 23, så er der mere stof der, som jeg næsten lige har fået. Noget af det stof på s. 1 har jeg heller ikke mere af.

Det i toppen er alm. rib, så du skal bare sige mig hvilken farve du gerne vil have. Der er ingen billeder af det, men jeg kan næsten alle farver.

Anmeld

9. februar 2012

Loa

Mette. skriver:

Hvis du kigger på en af de sidste sider, mener det er s. 23, så er der mere stof der, som jeg næsten lige har fået. Noget af det stof på s. 1 har jeg heller ikke mere af.

Det i toppen er alm. rib, så du skal bare sige mig hvilken farve du gerne vil have. Der er ingen billeder af det, men jeg kan næsten alle farver.

Har du mere af det brun/gule abestof?

Kan man få lavet bukser/nederdel af det jersey stof? Hvis du har mere af enten det lyserøde eller lilla med stjerner på....

Anmeld

9. februar 2012

Mette.

Loa skriver:

Har du mere af det brun/gule abestof?

Kan man få lavet bukser/nederdel af det jersey stof? Hvis du har mere af enten det lyserøde eller lilla med stjerner på....

Jeg har meget af det gule med brune aber og jeg har det lyserøde med røde stjerner tilbage også.

Der kan laves både nederdele og bukser i jersey.

Anmeld

9. februar 2012

Mette.

Annemor... skriver:

Jeg har hørt at der snart er tøj på vej til mig eller rettere sagt William og jeg glæder mig  

Har lige været inde på din hjemmeside, der er altså også mange fine ting inde på

Det er der også.

Jeg skal på posthuset med pakken som ligger klar, når Emilie skal hentes.

Anmeld

9. februar 2012

Loa

Mette. skriver:

Jeg har meget af det gule med brune aber og jeg har det lyserøde med røde stjerner tilbage også.

Der kan laves både nederdele og bukser i jersey.

Så vil jeg gerne bestille en nederdel i abestoffet, helt magen til den du har lagt et billede ind af

Og så bukser i stjernestoffet med en ribkant at noget lyserødt agtigt der passer til. Biver det rib i både top og bund af bukserne? 

Str. skal være 86/92 men med en smal talje, da Isabella ikke er særlig tyk

Anmeld

9. februar 2012

Mette.

meem skriver:

Kan jeg bestille to par tullebukser med foer i str 92/98.. dog en smule strammere i livet end dem jeg købte sidst

Der må gerne være "rynkebånd?" både i bund og top

Stoffet må meget gerne være det lyserøde med aberne og det øverst til højre på billedet, altså med alle dyrene på  

Hvilke farver ville du vælge til rynkebånd på dem ?

Jeg var lige inde og tjekke op - og det stof med dyrene er desværre ikke stort nok til den størrelse bukser og abestoffet har jeg ikke mere af.

Jeg ved ikke om der er andet du kan bruge i stedet - se eventuelt på s. 23 - der er billeder af nyt stof jeg lige har fået ( i bunden).

Anmeld

9. februar 2012

Mette.

LevisMor skriver:

Hejsa

Kunne godt tænke mig to tullebukser i en str. 68/74 i det blå stof med æbler på (katvig)

og så den sorte/grå med stjerner på

Hej.

Jeg skal lige tjekke op på om jeg har nok katvig til to par - der er nemlig allerede en som har skrevet på den blå i det. Skal nok vende tilbage angående dem.

Det med stjerner kan jeg sagtens lave, men stoffet er sådan en tynd viscose, som falder meget "let". Jeg synes den er meget piget i virkeligheden, så jeg plejer ikke at lave til drenge i den. Alternativt kan jeg lave dem i sort jersey med hvide stjerner - hvis det kan gå an? Muligvis kan jeg få en sort babyfløjl med grå stjerner også, hvis du bedst kan lide den farvekombination.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.