hvad gør man lige med navn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2011

baby012

Gigl skriver:

Men i har ikke skrevet under på noget me forældremyndighed endnu, har i? Mener jeg kan huske at vi først skulle tage stilling til det efter min dreng var født.

vi boede sammen da jeg blev gravid, så vi får fælles forældremyndighed fra starten af. desværre  

hvad så hvis han vil flytte til udlandet eller andre steder ? er det så også noget han skal sige til mig, eller kan han gøre som det passer ham ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2011

FrkMR

gravid20 skriver:

vi boede sammen da jeg blev gravid, så vi får fælles forældremyndighed fra starten af. desværre  

hvad så hvis han vil flytte til udlandet eller andre steder ? er det så også noget han skal sige til mig, eller kan han gøre som det passer ham ? 

Han kan(fantastisk lov!) gøre lige som det passer ham.

Anmeld

12. november 2011

baby012

Nymfe skriver:

Han kan(fantastisk lov!) gøre lige som det passer ham.

så hvis han vil flytte til USA så kan han bare gøre det ?? uden at informere mig om det eller noget ?

Anmeld

12. november 2011

FrkMR

gravid20 skriver:

så hvis han vil flytte til USA så kan han bare gøre det ?? uden at informere mig om det eller noget ?

Det er jeg ret sikker på, ja.

For en af mine veninder høre intet fra sit barns far, og har ikke set noget til ham i 2 år. Han har stadig del i forældremyndigheden selvom hun intet har set eller hørt fra ham i 2 år.

Hun ved ikke hvor han befinder sig. Men han mødte op i retten da hun søgte fuld forældremyndighed, og hun fik den ikke fordi han lovede at vende tilbage i barnets liv (har han så endnu ikke gjort)

Anmeld

12. november 2011

DitteFisk

gravid20 skriver:

Tja, barnet kan kun have adresse ét sted. Og det bliver vel hos dig. Så ja, han kan flytte ligeså tosset han vil, for han tager ikke noget barn med sig på sin adresse. Det gør du. Du kan godt flytte, men han får et brev fra kommunen om at hans barn er ved at flytte og hvis han vil protestere så skal han gøre det indenfor 14 dage (efter han har fået brevet).

Anmeld

12. november 2011

baby012

Nymfe skriver:

For en af mine veninder høre intet fra sit barns far, og har ikke set noget til ham i 2 år. Han har stadig del i forældremyndigheden selvom hun intet har set eller hørt fra ham i 2 år.

Hun ved ikke hvor han befinder sig. Men han mødte op i retten da hun søgte fuld forældremyndighed, og hun fik den ikke fordi han lovede at vende tilbage i barnets liv (har han så endnu ikke gjort)

så syns jeg da hun skal søge den igen . 

ej han lyder da som en nederen person 

ved du hvor det er man kan skrive et brev til politikerne ?? for der er da vist et hul i den der lov der skal rettes ! 

Anmeld

12. november 2011

baby012

Gigl skriver:

Tja, barnet kan kun have adresse ét sted. Og det bliver vel hos dig. Så ja, han kan flytte ligeså tosset han vil, for han tager ikke noget barn med sig på sin adresse. Det gør du. Du kan godt flytte, men han får et brev fra kommunen om at hans barn er ved at flytte og hvis han vil protestere så skal han gøre det indenfor 14 dage (efter han har fået brevet).

Okay . nederen lov  

Anmeld

12. november 2011

DitteFisk

gravid20 skriver:

Okay . nederen lov  

Jep, men heldigt for dig, at barnet kun kan have adresse ét sted.. så ikke hos ham, men hos dig, for det giver dig fordele (såsom hvis du er berettiget til støtte -boligstøtte - friplas - ekstra su)

Håber for dig at han giver sig uden en større kamp. Håber du kan tale ham til fornuft

Anmeld

12. november 2011

wamse

gravid20 skriver:

men havde de så fælles forældremyndighed ?? 

ja det havde de 

Anmeld

12. november 2011

DitteFisk

Nymfe skriver:

Det er da bare så lamt at han bliver taget på ordet, når han "lover" at komme in di hendes liv, og ikke siger; så længe du ikke er i hendes liv har du ikke del i myndigheden, men så snart du dukker op i hendes liv kan du søge igen.. For filan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.