hvad gør man lige med navn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2011

baby012

Toshiba skriver:

han kan jo ikke bruge den til så meget - så mon ikke han med tiden giver dig den.. når i bor så langt fra hinanden får han jo ikke rigtig "glæde" af den - da han jo nok ikke vil dukke op til forældre møder - og lign... alligevel....

Jeg var heldig jeg fik den fulde over min datter

med min søn har vi fælles - og det er fint nok - selv om han heller ikke "bruger" at komme og være medbestemmende - men han bliver da hørt og spurgt

håber også min x kan se fornuft i at overlade forældremyndigheden til mig, og så få den halve igen når han engang (hvis) ønsker samværd.. 

ellers må jeg jo have en sag igang om et halvt - helt års tid 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

baby012

ladydan1 skriver:

ja hvis han ikke har vist nogen interesse og ikke vil se jeres datter så kan du jo blive tvunget af omstændighederne til det, for hvorfor skal du være afhængig af ham og hans underskrift hvis han slet ikke har interesse i jeres datter eller kender hende og hendes behov.

:-) Sisse

kan slet ikke se hvordan det kan være lovligt at en mand kan få så meget bestemmelse, når han ikke ønsker samværd eller kontakt overhoved ,, dumme lov.. der er også skrevet til politikerne .. så håber jeg da de tager den op nu vi har fået nu regering 

Anmeld

13. november 2011

Toshiba

gravid20 skriver:

håber også min x kan se fornuft i at overlade forældremyndigheden til mig, og så få den halve igen når han engang (hvis) ønsker samværd.. 

ellers må jeg jo have en sag igang om et halvt - helt års tid 

altså samvær og forældremyndighed er jo ikke noget der hører sammen som pot og pande... der tager mange fejl...

den der har forældremyndigheden bestemmer bare alle de ting ang. opr. - skole osv osv

han har samme "rettigheder" på barnet selv om du har forældremyndigheden - det gør INGEN forskel.

Kun ang informationer og medbestemmelse over barnet

Anmeld

13. november 2011

Nessie

gravid20 skriver:

nu må jeg se .. har forsøgt at få fat på ham siden fredag for at snakke med ham om det .. men ingen svar,.. igen ..  

ringer til stfv. imorgen og forhøre mig om det, for det er egoistisk af ham det her, og kan udelukkende være for at ville have kontrol over mit/hendes liv  

Hvor er han tarvelig

Hvis han alligevel ikke vil have noget med den lille at gøre, så skal han heller ikke blande sig i dit / jeres liv, og kan jo være fløjtende ligeglad med hvor I bor henne, og hvad hun kommer til at hedde

Anmeld

13. november 2011

baby012

Toshiba skriver:

altså samvær og forældremyndighed er jo ikke noget der hører sammen som pot og pande... der tager mange fejl...

den der har forældremyndigheden bestemmer bare alle de ting ang. opr. - skole osv osv

han har samme "rettigheder" på barnet selv om du har forældremyndigheden - det gør INGEN forskel.

Kun ang informationer og medbestemmelse over barnet

det ved jeg, men jeg kan se en mening med det når han vil se hende, det kan jeg ikke nu  

Anmeld

13. november 2011

baby012

Nessie skriver:

Hvor er han tarvelig

Hvis han alligevel ikke vil have noget med den lille at gøre, så skal han heller ikke blande sig i dit / jeres liv, og kan jo være fløjtende ligeglad med hvor I bor henne, og hvad hun kommer til at hedde

tja, sådan ser jeg også på det .. men han vil ikke a med sin halvdel og har ikke energi fysisk lige pt. til at skulle igennem en retssag 

Anmeld

13. november 2011

Toshiba

gravid20 skriver:

det ved jeg, men jeg kan se en mening med det når han vil se hende, det kan jeg ikke nu  

men det følges ikke ad - de er 2 VIDT forskellige ting

Anmeld

13. november 2011

baby012

Toshiba skriver:

men det følges ikke ad - de er 2 VIDT forskellige ting

det er jeg klar over... men det der frustrer mig er at han vil have forældremyndighed men  ikke samværd, kunne sagtens forstå det hvis han ville se hende.. 

Anmeld

13. november 2011

Toshiba

gravid20 skriver:

det er jeg klar over... men det der frustrer mig er at han vil have forældremyndighed men  ikke samværd, kunne sagtens forstå det hvis han ville se hende.. 

det skal du ikke være frusteret over.. han kan jo ikke bruge den til så meget - når i bor i hver jeres ende af landet.. MON dog han tropper op til forældre møder - sætter sig imod en evt. operation hvis du informere om at det skal gøre for barnets bedste...

jeg tvivler på det vil have den store  betydning

Anmeld

13. november 2011

baby012

Toshiba skriver:

det skal du ikke være frusteret over.. han kan jo ikke bruge den til så meget - når i bor i hver jeres ende af landet.. MON dog han tropper op til forældre møder - sætter sig imod en evt. operation hvis du informere om at det skal gøre for barnets bedste...

jeg tvivler på det vil have den store  betydning

det er nu mere det her med navn, dåb osv. han kan jo også sætte sig imod det når jeg flytter her om et års tid kan bare slet ikke se en mening med det men håber han giver lyd fra sig så jeg kan få drøftet det med ham, så jeg ved om det kommer til at gi8ve mig problemer mht. hendes navn. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.