Tyg lige på dette navn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2011

delimus

Anonym skriver:

Navnet er lidt specielt i DK men ellers ikke (vil ikke have betydning) men det er rart at høre hvad folk tænker når de hører det... stavning ser jeg ikke noget problem i, det går nok.

Ja det er ikke nemt med de navne 

Det er et emne der er blevet snakket meget om herhjemme også. 
Pige navnet er sådan set på plads, men det er noget helt andet hvis det bliver en dreng. Det navn vi tænker på til en dreng er nemlig på top 10 listen og det er absolut ikke fordi han skal være med på moden, at det er på tale. Og så vil det også bare være en massebetegnelse, hvor forbogstavet i hans efternavn, altid vil være hæftet på ham 
Så nu må vi se, vi er også overbeviste om, at det er en pige vi skal have

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Er navnet islandsk? Det er ok, hvis du ikke vil svare, men jeg synes bare, det lyder lidt som det og så er jeg blevet lidt nysgerrig

Anmeld

9. november 2011

Mamalou

Jeg kan godt lide det, synes det lyder rigtig sødt! Hvor stammer navnet fra?

Anmeld

10. november 2011

Anonym trådstarter

delimus skriver:

Ja det er ikke nemt med de navne 

Det er et emne der er blevet snakket meget om herhjemme også. 
Pige navnet er sådan set på plads, men det er noget helt andet hvis det bliver en dreng. Det navn vi tænker på til en dreng er nemlig på top 10 listen og det er absolut ikke fordi han skal være med på moden, at det er på tale. Og så vil det også bare være en massebetegnelse, hvor forbogstavet i hans efternavn, altid vil være hæftet på ham 
Så nu må vi se, vi er også overbeviste om, at det er en pige vi skal have

Ja når der er flere der hedder det samme så fornemmer jeg at de ikke synes det er sjovt og hede Morten P.   eksempel.

Anmeld

10. november 2011

Anonym trådstarter

PT skriver:

Er navnet islandsk? Det er ok, hvis du ikke vil svare, men jeg synes bare, det lyder lidt som det og så er jeg blevet lidt nysgerrig

nej ikke Islandsk..

Anmeld

10. november 2011

Sara.

Anonym skriver:

Wiljami

Navnet er et godkendt navn i andre lande, som jeg har relation til og vil lige lufte det herinde til min baby.

Hvis kritik, gerne konstruktiv - altså andet end "kan ikke lide" gerne "fordi at".

Jeg synes, at det er meget specielt (her i DK). Og vil nok ikke selv vælge navnet (dvs. min mand aldrig ville gå med til det, navne skal i følge ham helst ikke være for specielle).

Men når det så er sagt, så synes jeg selve navnet (uden at tænke på specielt, ikke specielt osv.) faktisk ser rigtig smukt ud på skrift og synes også at det lyder flot! Både stærkt men også blødt. Et smukt navn til en dreng.

Anmeld

10. november 2011

Anonym trådstarter

lærkes_mor skriver:

Jeg synes, at det er meget specielt (her i DK). Og vil nok ikke selv vælge navnet (dvs. min mand aldrig ville gå med til det, navne skal i følge ham helst ikke være for specielle).

Men når det så er sagt, så synes jeg selve navnet (uden at tænke på specielt, ikke specielt osv.) faktisk ser rigtig smukt ud på skrift og synes også at det lyder flot! Både stærkt men også blødt. Et smukt navn til en dreng.

Ja, det er et størkt navn men blød udtalelse... god ord...

Anmeld

10. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Anonym skriver:

nej ikke Islandsk..

Polsk Jeg er såååå nysgerrig

Anmeld

10. november 2011

Anonym trådstarter

PT skriver:

Polsk Jeg er såååå nysgerrig

Nooope

Anmeld

10. november 2011

Sara.

Anonym skriver:

Nooope

finsk?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.