Tyg lige på dette navn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Anonym skriver:

Nooope

Hmm - det eneste andet, der kom op på Google var skotsk. Så det må blive mit sidste bud .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Bak

PT skriver:

Hmm - det eneste andet, der kom op på Google var skotsk. Så det må blive mit sidste bud .

Jeg gætter grønlandsk... Er lidt usikker på stavemåden, men er ret sikker på, at det er en grønlandsk måde at sige William på..

Anmeld

10. november 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Jeg tror det er et Finsk navn, deres drengenavne ender mange gange på en vokal.

Anmeld

10. november 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP
Anonym skriver:

Ja når der er flere der hedder det samme så fornemmer jeg at de ikke synes det er sjovt og hede Morten P.   eksempel.

Jeg er de sidste 15 år blevet kaldt Mette P. - og jeg synes det er total dejligt  Når man netop har et meget udbredt navn (er det ihvertfald i min aldersgruppe...nok ikke så meget mere ), så er det fedt at have et bogstav, som kun er "mit" !!

Alle navne der ikke er som de sædvanlige, skal jo lige tygges på, men efter et stykke tid, kan han jo ikke hedde andet - forstår du ?

Er sikker på at han og I bliver glade for det navn !!

//Mette (P......)

Anmeld

10. november 2011

DK

Må indrømme at da jeg læste det så anede jeg ikke om det var til en dreng eller pige. Det er sådan lidt en blanding af William og Wilma. Og ofte er det pigenavne der slutter på en i-lyd.

Jeg ville gå efter et navn hvor man som modtager ikke var i tvivl om kønnet. Det vil være rart for jeres dreng når han ex. skal sende jobansøgninger afsted som voksen.

Anmeld

10. november 2011

Anonym trådstarter

DK skriver:

Må indrømme at da jeg læste det så anede jeg ikke om det var til en dreng eller pige. Det er sådan lidt en blanding af William og Wilma. Og ofte er det pigenavne der slutter på en i-lyd.

Jeg ville gå efter et navn hvor man som modtager ikke var i tvivl om kønnet. Det vil være rart for jeres dreng når han ex. skal sende jobansøgninger afsted som voksen.

Jeg ved godt hvad du mener men det er jo danske navne jeg tror du tænker på, ingen af os er danske så det har inen betydning for os. Men jeg forstår godt hvad du mener.

Anmeld

10. november 2011

Mumto3

Hehe, jeg grinede lidt da nogen spurgt om det var et drenge eller pige navn, for det var bare så tydeligt at det var et pigenavn. Men det var det så ikke

Anmeld

10. november 2011

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Hehe, jeg grinede lidt da nogen spurgt om det var et drenge eller pige navn, for det var bare så tydeligt at det var et pigenavn. Men det var det så ikke

Anmeld

10. november 2011

twinny

hehe... Jeg kan slet ikk finde ud af om jeg kan li det...

Men hvis Du/I kan li det, er det jo det vigtigste...

Anmeld

10. november 2011

Anonym trådstarter

twinny skriver:

hehe... Jeg kan slet ikk finde ud af om jeg kan li det...

Men hvis Du/I kan li det, er det jo det vigtigste...

Jeg ved jeg kan, men jeg kan lide så mange navne så valget er svært.. kæresten ved dog ikke helt, han kendte heller ikke til det men han er ikke en stor navne kender...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.