Tyg lige på dette navn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.783 visninger
74 svar
0 synes godt om
9. november 2011

Anonym trådstarter

Wiljami

Navnet er et godkendt navn i andre lande, som jeg har relation til og vil lige lufte det herinde til min baby.

Hvis kritik, gerne konstruktiv - altså andet end "kan ikke lide" gerne "fordi at".

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

marius' mor

Anonym skriver:

Wiljami

Navnet er et godkendt navn i andre lande, som jeg har relation til og vil lige lufte det herinde til min baby.

Hvis kritik, gerne konstruktiv - altså andet end "kan ikke lide" gerne "fordi at".

jeg skal lige høre om det er tiltænkt en dreng eller pige??

Anmeld

9. november 2011

Lisbeth85

Jeg synes det lyder som en dessert eller et tøjmærke Umiddelbart kan jeg ikke lide det, og synes det er ret specielt. Nok på grund af det, som jeg skrev ovenfor 

Anmeld

9. november 2011

Loa

Udtales det som det staves? 

Og det er til en dreng ik?

Tror da lige jeg skulle vænne mig til det men syntes egentlig ikke det er så slemt

Anmeld

9. november 2011

Anonym trådstarter

marius' mor skriver:

jeg skal lige høre om det er tiltænkt en dreng eller pige??

Ups... troede det var lie til men kan forstå tvivl hvis man ikke har hørt det før. Dreng. (derfor blå skrift)

Anmeld

9. november 2011

Anastazia

Jeg vil også gerne høre om det er til en dreng eller pige, og hvordan det skal udtales 

Anmeld

9. november 2011

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Udtales det som det staves? 

Og det er til en dreng ik?

Tror da lige jeg skulle vænne mig til det men syntes egentlig ikke det er så slemt

Til dreng jo.

Udtales som stavet men med blød melodi (på oprindeligt sprog) ikke hårdt sagt som William er. svært at skrive forskellen, du kan joikke høre jeg sidder og siger det højt... hehe...

Anmeld

9. november 2011

Frk.S

Jeg er ikke vild med det - nok primært fordi jeg ikke aner om det er ét drenge- eller pigenavn.

Anmeld

9. november 2011

Anonym trådstarter

Anastazia skriver:

Jeg vil også gerne høre om det er til en dreng eller pige, og hvordan det skal udtales 

dreng. Øhh... forklar udtalelse.. Wiil-ja-mi altså trække det første i lidt.

Anmeld

9. november 2011

marius' mor

Anonym skriver:

Ups... troede det var lie til men kan forstå tvivl hvis man ikke har hørt det før. Dreng. (derfor blå skrift)

thihi jeg er vidst træt.. tænkte det var lilla.. hihi

Umiddalbart skal jeg bare sige det et par gange i mit hoved også kunne jeg godt se det til et barn..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.