Smertelindring under fødsel???? hjælp??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2011

oOhelene&larsOo

Toshiba skriver:

nej det gør jeg skisme heller ikk...

tænker jeg har tisset en DEL gange i mit liv og VED hvordan man skal gøre - men nej jeg kunne dælme ikke - så de måtte tømme min blære da den var helt fyldt..

tænker måske det er derfor tit fødsler ender i AKS efterhånden ???

det ved jeg så godt nok ikke om det er 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Toshiba

oOhelene&larsOo skriver:

det ved jeg så godt nok ikke om det er 

jeg ved det heller ikke... blot en tanke da jeg TIT syntes folk ender i kejsersnit - i forhold til tidligere

Anmeld

9. november 2011

HeidiØ

oOhelene&larsOo skriver:

og ja så kan jeg altså også uden  BASTA!!! 

Jeg tror på dig!!

Anmeld

9. november 2011

Mor til verdens smukkeste lille prins 2011

oOhelene&larsOo skriver:

Det er jeg sikker på jeg kan  uden tvivl..

men forstår godt at en som dig hvor det tog så længe at man vælger noget smertelindrende 

ja det nok en go ide og vente lidt tid så i kan nyde en lille i har nu inden i går igang igen 

jeg glæder mig bare UTROLIG meget til og få vores lille mand til verden 

Det kan jeg godt forstå, at du gør.

Det er som sagt også det aller mest fantastiske i hele verden at få sit barn til verden!!!

Anmeld

9. november 2011

oerbaek

jeg sagde som dig at jeg ville have så lidt som muligt men efter 30 timer med veer gav jeg efter og fik epi... det var det bedste der for mig i den situation jeg var i der.  men 2 gang fik jeg ikke noget og heller ikke 3 gang de to sidste fødsler var ikke lige så lange som den første.

Anmeld

9. november 2011

Ølgaard

CAWI skriver:

Da jeg var til første jordmoder besøg, for en uges tid siden, snakkede hun om epi, som om at jeg lige så godt nu, kunne beslutte mig for at vælge at få den. Jeg tænker bare, skal man ikke lige se om man kan klare det uden først?? Jeg vil helt klart prøve at klare fødslen uden. Jeg mener, vores mødre og bedstemødre kunne, så kan jeg vel også??

Kan selvfølgelig godt sætte mig ind i, at vare der rigtig mange timer, så kan det være en god løsning, med de forskellige lindrende ting, og skulle jeg selv havne i den situation, så vil jeg da ikke være afvisende.

Blev dog bare så chokeret over at hun nærmest hentydede til, at jeg nok ikke kunne klare mig uden.

Hold da op hun har da lidt travlt må jeg nok sige

Smukke kan jeg klare det, så kan du også

Jeg ved du kan, og glæder os til at se hvad der gemmer sig i din smukke mave

Anmeld

9. november 2011

Gaia

oOhelene&larsOo skriver:

det gør den bare desværre  er så møg bange for nåle, syntes det var rigeligt for mig og være på sygehuset i sidste uge og få min vaccination jeg skulle ha i det her forløb, måtte få en veninde til og tage med for kunne ikke klare det selv 

Seriøst under fødslen er du højest sandsynligt helt ligeglad så tænk ikke på det. Se hvordan de fødsel forløber og afvis intet  

Anmeld

10. november 2011

Drømme

Jeg har også en voldsom skræk for nåle, så jeg har virkelig udelukket epi, dels pga. Hcordan den lægges, men også fordi jeg har en veninde der fødte for 5 år siden, som fik epi, og som lige siden har døjet med rygproblemer og været sygemeldt.

Håber virkelig på jeg kan få lov at føde hjemne, for så er jeg sikker på der ikke kommer en eller anden overraskelse mht. Smertestillende, da der ikke rigtig er noget de må give ved hjemmefødsler.

Samtidig vil jeg vildt gerne føde i vand, og det må man ikke på Bornholms Hospital :/

Jeg har desværre bare pt en svigermor der ikke er med på ideen, og vi bor hos hende. Håber virkelig vi finder vores eget sted inden fødslen...

Anmeld

10. november 2011

vitapigen

oOhelene&larsOo skriver:

Nej det virkelig utroligt svært og vælge, men TROR jeg vil ha den som ALLERSIDSTE udvej med i rygsækken ellers vil jeg da helst undvære...

Men nu er der så mange der har sagt man ikke må komme i karbad før man er 5 cm åben, hvordan kan det være når det er ren og skær smertelindring og ikke fordi man skal føde i vand???

Det er fordi de ikke vil risikerer at veerne aftager når man kommer i vandet fordi det er så afsappende for kroppen at være i vandet

Anmeld

10. november 2011

MortilCilas

oOhelene&larsOo skriver:

ja der er jeg så en af dem som IKKE vil ha den, for jeg er møg hammer bange for nåle, så tanken om den der det kan jeg slet ikke 

Jeg fik epidoral (staves) og jeg synes overhovedt ikke det gjorde ondt, de sagde bare at jeg ikke skulle kigge nu, da de tog nålen frem. Det eneste  jeg havde i hovedt var de skide veer, også var ham der lagde den så pisse belastende. Fordi med veer der kom med 30sek íntaval og en læge der beder dig om at bukke dig helt sammen forover, som man så ikke kan på grund af maven. Og den hjælper hurtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.