Smertelindring under fødsel???? hjælp??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.977 visninger
82 svar
0 synes godt om
9. november 2011

oOhelene&larsOo

Jeg står og skal til jordmoder i morgen, og hun går meget op i at vi har en masse spørgsmål og vi skal denne gang snakke om hvilken smertelindring under fødsel jeg gerne vil have...

Sidder så nu og læser om de forskellige smertelindringer, og kan ikke helt finde ud af hvad jeg gerne vil have 

så tænkt at jeg lige ville spørge alle jer der har besluttet jer eller har født og kan fortælle hvad i valgt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

.....

oOhelene&larsOo skriver:

Jeg står og skal til jordmoder i morgen, og hun går meget op i at vi har en masse spørgsmål og vi skal denne gang snakke om hvilken smertelindring under fødsel jeg gerne vil have...

Sidder så nu og læser om de forskellige smertelindringer, og kan ikke helt finde ud af hvad jeg gerne vil have 

så tænkt at jeg lige ville spørge alle jer der har besluttet jer eller har født og kan fortælle hvad i valgt?

Har ikke selv børn osv, men fandt denne tråd til dig

https://www.baby.dk/debat/142771pi1/foedsel/hvilken-smertelindring-fik-du-under-foedslen.aspx

Anmeld

9. november 2011

Levi&LilysMor

Jeg kom kun i badekar da jeg fødte ellers fik jeg ingenting fordi jeg var for langt i forløbet, men ville gerne have haft en epiduralblokade

Anmeld

9. november 2011

oOhelene&larsOo

LevisMor skriver:

Jeg kom kun i badekar da jeg fødte ellers fik jeg ingenting fordi jeg var for langt i forløbet, men ville gerne have haft en epiduralblokade

ja der er jeg så en af dem som IKKE vil ha den, for jeg er møg hammer bange for nåle, så tanken om den der det kan jeg slet ikke 

Anmeld

9. november 2011

oOhelene&larsOo

Strawberry skriver:

Har ikke selv børn osv, men fandt denne tråd til dig

https://www.baby.dk/debat/142771pi1/foedsel/hvilken-smertelindring-fik-du-under-foedslen.aspx

aarh tusind tak for det 

Anmeld

9. november 2011

PsychedeliC

oOhelene&larsOo skriver:

Jeg ville have så lidt som mulig. Jeg sagde til min jm at jeg ville have så lidt som mulig men at jeg ikke vidste det for anede intet om hvordan smerten ville være...

Anmeld

9. november 2011

.....

oOhelene&larsOo skriver:

aarh tusind tak for det 

Det var så lidt. Håber at du kan bruge det, samt de svar du får i din egen tråd

Anmeld

9. november 2011

nathja

kan ikke rigtigt komme med det store indput eftersom jeg begge gange ikke har nået at få noget overhovedet fordi det gik for hurtigt, og de ikke kunne nå noget, men jeg ville heller ikke have en epidural synes det lyder stygt at skulle stikkes i ryggen mens man sidder og har veer, tænk nu hvis der blev stukket forkert.. men spørg din jordmoder hvad hun har bedst erfaring med..

Anmeld

9. november 2011

Henriette Aaby

Ved min sidste fødsel fik jeg ilt og lattergas, hvilket jeg også regner med denne gang.

Og det er jeg meget godt tilfreds med

Anmeld

9. november 2011

Krussedulle

Første gang fik jeg en epi, da jeg blev sat igang med ve-drop.. Anden gang fik jeg et varmt omslag til lænden, og fødte i vand (fantastisk at komme i vand) vil super gerne i vand her tredje gang også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.