Smertelindring under fødsel???? hjælp??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

oOhelene&larsOo

vitapigen skriver:

Det er fordi de ikke vil risikerer at veerne aftager når man kommer i vandet fordi det er så afsappende for kroppen at være i vandet

okay jamen det var da dejligt og vide  tak for den information 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

oOhelene&larsOo

Drømme skriver:

Jeg har også en voldsom skræk for nåle, så jeg har virkelig udelukket epi, dels pga. Hcordan den lægges, men også fordi jeg har en veninde der fødte for 5 år siden, som fik epi, og som lige siden har døjet med rygproblemer og været sygemeldt.

Håber virkelig på jeg kan få lov at føde hjemne, for så er jeg sikker på der ikke kommer en eller anden overraskelse mht. Smertestillende, da der ikke rigtig er noget de må give ved hjemmefødsler.

Samtidig vil jeg vildt gerne føde i vand, og det må man ikke på Bornholms Hospital :/

Jeg har desværre bare pt en svigermor der ikke er med på ideen, og vi bor hos hende. Håber virkelig vi finder vores eget sted inden fødslen...

Håber virkelig for jer at i finder jeres eget sted inden så du kan få den fødsel som du gerne vil når nu svigermor er på tværs 

Anmeld

10. november 2011

Drømme

oOhelene&larsOo skriver:

Håber virkelig for jer at i finder jeres eget sted inden så du kan få den fødsel som du gerne vil når nu svigermor er på tværs 

Tak
Håber jeg virkelig også. Jeg ser virkelig frem til fødslen, så vil bare så gerne have det lykkes.

Håber du finder i
Ud af hvilken smertelindrinf du vil have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.