Rygning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2011

Christina-pigen91

Dansker I Holland skriver:

Ja jeg røg under alle min graviditeter og jeg er IKKE stolt af det ryger stadig den dag idag. Folk der kender mig VED hvorfor jeg ikke har kunnet stoppe. Og så vil jeg da lige sige at det er MEGA dejligt at der er blevet lavet en tråd om rygning og graviditet UDEN at folk sviner hinanden til. Vi ved jo godt at det ikke er godt og ryge når man er gravid, men det er jo slet ikke sundt uanset hvad.  

Det er da også træls ikke at kunne stoppe, når man så gerne vil .
men synes bare at folk skal lære at acceptere det, i stedet for at hakke ned på os rygere. hvis man ikke selv ryger, synes jeg ikke rigtig man skal udtale sig om vores rygning, som mange gør! og nemlig, synes det er skønt at kunne snakke om rygning her, uden at folk skal brokke sig og gå helt amok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Giraffen

Christina-pigen91 skriver:

Ja det kan jeg godt se, så er det ikke nemt .
jeg omgås også folk der ryger rigtig meget. og når man sidder med veninderne og hygger, og de tænder en smøg, tænder man også selv en helt automatisk  jeg tror faktisk godt at jeg ville kunne stoppe med at ryge, hvis der ikke var nogen i min omgangskreds der røg.

sådan tænker jeg også

hvis hele verden samme dag besluttede sig for at fjerne ALLE cigaretter i hele verden og INGEN røg - så tror jeg faktisk rimelig hurtig verden ville være røgfri

Anmeld

9. november 2011

Christina-pigen91

Simon's moar <3 skriver:

Nej, og det er bare rigtig træls, at man føler sig presset fra alle andre..

Uh ha ja, folk glor som om man er et spøgelse! SÅ træls ! Har også prøvet, at blive overbegloet mens jeg gik med barnevognen og en cigaret i den ene hånd.. Kan ikke se hvad der er galt i det?!
Og du er IKKE en dårlig mor af den grund ! Du har forsøgt, men det lykkeds ikke. Du har i det mindste prøvet.. Du har gjort et forsøg, og du ryger ikke særlig meget, i forhold de så mange andre.. 

Nemlig! jeg hader også bare at komme gående med min store mave, og så en smøg i den anden hånd. og ja, jeg har skåret rigtig meget ned, og ville gerne skære mere ned hvis jeg kunne. men tror simpelthen ikke at jeg kan komme under 10 om dagen. men jeg er også ligeglad med hvad folk tænker om mig når jeg ryger, det er jo mit eget valg. og det er egentlig sjovt at folk siger at rygning er faligere end at drikke, den tror jeg slet ikke på

Anmeld

9. november 2011

Chiip91

Christina-pigen91 skriver:

Jeg gider slet ikke prøve at stoppe, nu hvor jeg er 38+6.
men er da nok værd at prøve når jeg har født, og bliver spændende at se om lysten til at ryge er der når jeg har født .

Kan jeg godt forstå 

krydser ihvertfal finger

Anmeld

9. november 2011

Christina-pigen91

Giraffen skriver:

sådan tænker jeg også

hvis hele verden samme dag besluttede sig for at fjerne ALLE cigaretter i hele verden og INGEN røg - så tror jeg faktisk rimelig hurtig verden ville være røgfri

Hehe, det tror jeg også.
det ville da være dejligt, selvom det nok aldrig sker

Anmeld

9. november 2011

Loan

Giraffen skriver:

sådan tænker jeg også

Hehe det tror jeg os, for hvis der ingen smøger var, var der intet at ryge, altså alle ville være røgfri

Anmeld

9. november 2011

Christina-pigen91

Chiip91 skriver:

Kan jeg godt forstå 

krydser ihvertfal finger

Mange tak

Anmeld

9. november 2011

Christina-pigen91

Loan skriver:

Man skal virkelig have viljen, og den kan dælme være svær at finde frem!

Men håber da du får stoppet, os selvom der forhåbeligt ingen problemer kommer

Det er nemlig det man skal .
og håber jeg også, jeg skal bare lige tage mig sammen, så skal det nok komme

Anmeld

9. november 2011

Giraffen

Loan skriver:

Hehe det tror jeg os, for hvis der ingen smøger var, var der intet at ryge, altså alle ville være røgfri

ja okay klokken er ved at være mange men tror det ville være lettere for alle at stoppe hvis der ikke var den der konstante påmindelse om at man jo kan tage en cigaret hvis man vil

Anmeld

9. november 2011

Pige2009

Loan skriver:

Inden jeg blev gravid røg jeg omtrent 1½ pakke om dagen, og da vi fandt ud af jeg var gravid skar vi ned til jeg kun havde 6 smøger til hele dagen, og så var det bare med at fordele dem korrekt.

Men da jeg pludselig blev indlagt med den lille, fordi de opdagede der er problemer med mine blodårer til moderkagen, og junior derfor ikke fik nok næring, var der ikke meget valg tilbage, det skulle være slut hvis jeg skulle have en chance for at gå helt til termin.

Har siden indlæggelsen og udskrivelse ikke rørt en smøg.

Sådan!  Virkelig godt gået Jeg må ærlig indrømme, at jeg har svært ved at læse indlæggene i denne tråd og jeg er lettere fortørnet. Ja, mange føder en sund og rask baby, selvom de ryger, men netop rygning kan forårsage adskillige følgesygdomme som allergi, nedsat fertilitet og mange andre ting.

Derfor synes jeg, du er super sej at have stoppet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.