Rygning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

Christina-pigen91

LilleLene skriver:

Ej undskyld mig, nu ved jeg ikke om jeg tramper på nogen, MEN det er simpelthen noget pjat, ats krive i gerne vil stoppe, men ikke kan, så vil i det godt nok ikke nok

Jeg har røget en pakke om dagen i 6 år, og den dag jeg fandt ud af jeg var gravid, knækkede jeg mine smøger.... Jo jeg har haft lyst til at ryge men jeg VILLE stoppe, og derfor gjorde jeg det...
Min kæreste ryger, og stort set alle mine veninder, men det holder mig da stadig ikke fra at starte igen.
I har valgt at sætte jeres barn til verden, hvorfor pokker så give dem en dårlig start på livet med en masse røg ?

Undskyld mig, men jeg forstår det godt nok ikke, og hvis nogen kan give mig en RIGTIG god grund til at blive ved med at ryge, så vil jeg meget gerne høre det

Det er skam helt i orden at du har din holdning til rygning,
men jeg mener at jeg skrev at den her debat mest var til ikke-rygere,
så vi kunne snakke om rygning. i stedet for jer ikke-rygere der skal trampe på os. jeg er godt klar over at det er for dumt at ryge, og er på ingen måde stolt over det. men det hjælper på ingen måde at folk skal rakke ned på en, og brokke sig. Man bliver nød til at finde sig i hvad andre gør og ikke gør. Der kommer ikke noget godt ud af det, udover skænderier og brok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

FogL

Christina-pigen91 skriver:

Ja, men behøver slet ikke selv at dunke sig selv i hovedet over at man ryger. for det har jeg så mange andre til, og er faktisk ret træt af det.
Jeg er godt klar over at det ikke er smart at ryge under graviditeten,
men derfor gider jeg simpelthen ikke høre på brok fra andre, synes det er så irriterende at høre på. og også derfor jeg prøver at lade være at ryge offentlige steder, så er jeg da fri for at folk skal se ned på mig .

Offentligt - det er jeg nu ligeglad med, men ellers er jeg enig! Og det vil altid være sådan, at der er nogle der slet ikke kan have det, og så er der dem der er ligeglade.. Holder mig bare til dem, der er ligeglade. Ud over det, så er det i sidste ende min beslutning! 

Anmeld

10. november 2011

Christina-pigen91

ciepige skriver:

Offentligt - det er jeg nu ligeglad med, men ellers er jeg enig! Og det vil altid være sådan, at der er nogle der slet ikke kan have det, og så er der dem der er ligeglade.. Holder mig bare til dem, der er ligeglade. Ud over det, så er det i sidste ende min beslutning! 

Ligeglad skal du også bare være.
Hvis folk har lyst til at se ned på en, fordi man ryger, så lad dem dog.
Jeg gider ihvertfald ikke tage mig af, hvad andre folk tænker

Anmeld

11. november 2011

LilleLene

Det er skam helt i orden at du har din holdning til rygning,
men jeg mener at jeg skrev at den her debat mest var til ikke-rygere,
så vi kunne snakke om rygning. i stedet for jer ikke-rygere der skal trampe på os. jeg er godt klar over at det er for dumt at ryge, og er på ingen måde stolt over det. men det hjælper på ingen måde at folk skal rakke ned på en, og brokke sig. Man bliver nød til at finde sig i hvad andre gør og ikke gør. Der kommer ikke noget godt ud af det, udover skænderier og brok

nej problemet er at i siger at I gerne vil stoppe... Men hvis man VIRKELIG gerne vil, så gør man det også

Anmeld

11. november 2011

Christina-pigen91

LilleLene skriver:

nej problemet er at i siger at I gerne vil stoppe... Men hvis man VIRKELIG gerne vil, så gør man det også

Det er ikke alle der kan stoppe fra den ene dag til den anden..

Anmeld

11. november 2011

LilleLene

Det er ikke alle der kan stoppe fra den ene dag til den anden..

så vil man det bare ikke nok :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.