LilleLene skriver:
Ej undskyld mig, nu ved jeg ikke om jeg tramper på nogen, MEN det er simpelthen noget pjat, ats krive i gerne vil stoppe, men ikke kan, så vil i det godt nok ikke nok
Jeg har røget en pakke om dagen i 6 år, og den dag jeg fandt ud af jeg var gravid, knækkede jeg mine smøger.... Jo jeg har haft lyst til at ryge men jeg VILLE stoppe, og derfor gjorde jeg det...
Min kæreste ryger, og stort set alle mine veninder, men det holder mig da stadig ikke fra at starte igen.
I har valgt at sætte jeres barn til verden, hvorfor pokker så give dem en dårlig start på livet med en masse røg ?
Undskyld mig, men jeg forstår det godt nok ikke, og hvis nogen kan give mig en RIGTIG god grund til at blive ved med at ryge, så vil jeg meget gerne høre det
Det er skam helt i orden at du har din holdning til rygning,
men jeg mener at jeg skrev at den her debat mest var til ikke-rygere,
så vi kunne snakke om rygning. i stedet for jer ikke-rygere der skal trampe på os. jeg er godt klar over at det er for dumt at ryge, og er på ingen måde stolt over det. men det hjælper på ingen måde at folk skal rakke ned på en, og brokke sig. Man bliver nød til at finde sig i hvad andre gør og ikke gør. Der kommer ikke noget godt ud af det, udover skænderier og brok 
Anmeld