Rygning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2011

Zelinasmor

Christina-pigen91 skriver:

Hej alle :-)
jeg har lige et spørgsmål ang. rygning i graviditeten.
Hvor mange af jer røg mens i var gravide og hvor mange om dagen?
og hvor meget røg i inden i blev gravide?
( og vil lige tilfløje at spørgsmålene er til dem som ryger, og ikke til jer som er ikke-rygere )

Jeg røg mellem 25-30 om dagen inden jeg blev gravid. Har siden jeg opdagede at jeg var gravid røget maks 10 om dagen. (Det er lidt nemmere når vi nu har gjort det forbudt at ryge indenfor)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Simon's moar <3

Jeg ryer lige præcis 10 om dagen, nogen dage kan jeg godt komme op på 12 stykker. og hver eneste gang jeg tænder en cigaret får jeg dårlig samvittighed. men jeg kan bare ikke stoppe, har prøvet så mange gange uden held. og jeg hader bare at ryge offentlige steder, for hvad tænker folk ikke om en gravid der ryger. men er da 38+6 idag, og lillepigen vokser som hun skal, trods min rygning

Jeps, præcis de tanker havde jeg også.. Men altså, vi ved jo, at lægerne nok skal sige til, hvis det er helt galt med baby..

Har også prøvet 1 million gange at stoppe uden held.. Mega træls, når man gerne vil

Anmeld

9. november 2011

SussieThyssen

også bedst for baby ikke at ryge overhovedet,
ville simpelthen også ønske at jeg bare kunne lade være!
men nu hvor jeg har termin om en uge, kan jeg ligeså godt droppe det at stoppe med at ryge. for jeg når da at have født inden jeg har kvittet smøgerne helt

Du skal se, det går nok også endda.

Anmeld

9. november 2011

Christina-pigen91

xoxotasha skriver:

Jeg røg mellem 25-30 om dagen inden jeg blev gravid. Har siden jeg opdagede at jeg var gravid røget maks 10 om dagen. (Det er lidt nemmere når vi nu har gjort det forbudt at ryge indenfor)

det er det samme her.
jeg skal jo ud at ryge hver gang,
og det er jo ikke altid man lige gider at lette numsen ud,
så hellere undvære den smøg

Anmeld

9. november 2011

Christina-pigen91

SussieThyssen skriver:

Du skal se, det går nok også endda.

Er jeg nu også sikker på

Anmeld

9. november 2011

Christina-pigen91

Simon's moar <3 skriver:

Jeps, præcis de tanker havde jeg også.. Men altså, vi ved jo, at lægerne nok skal sige til, hvis det er helt galt med baby..

Har også prøvet 1 million gange at stoppe uden held.. Mega træls, når man gerne vil

Lige præcis.
og når de siger gang på gang, at bebs har det godt derinde
er der nu ikke noget at frygte med hensyn til rygningen

Anmeld

9. november 2011

Simon's moar <3

Lige præcis.
og når de siger gang på gang, at bebs har det godt derinde
er der nu ikke noget at frygte med hensyn til rygningen

Nemlig

Self blev jeg opfordret til at stoppe, men de sagde også, at hvis jeg ikke kunne stoppe, så var det ok

Anmeld

9. november 2011

Muhmi

Jeg røg mellem ca. 22-25 om dagen, før jeg blev gravid... Imens jeg var gravid røg jeg ca. 10-20 nogle dage 10, andre dage 20 og selvfølgelig nogle dage midt imellem...

Nu, efter jeg har født en sund og rask dreng så ryger jeg ca. 13-17 stykker om dagen.... (Udenfor, vi gider ikke røg indenfor mere)

Anmeld

9. november 2011

Christina-pigen91

Muhmi skriver:

Jeg røg mellem ca. 22-25 om dagen, før jeg blev gravid... Imens jeg var gravid røg jeg ca. 10-20 nogle dage 10, andre dage 20 og selvfølgelig nogle dage midt imellem...

Nu, efter jeg har født en sund og rask dreng så ryger jeg ca. 13-17 stykker om dagen.... (Udenfor, vi gider ikke røg indenfor mere)

var da egentlig mange smøger du røg under graviditeten,
men man skal selvfølgelig gøre hvad man har det bedst med.
og det med at ryge udenfor er også en go' idé, det gør jeg også selv

Anmeld

9. november 2011

Christina-pigen91

Simon's moar <3 skriver:

Nemlig

Self blev jeg opfordret til at stoppe, men de sagde også, at hvis jeg ikke kunne stoppe, så var det ok

Ja selvfølgelig, hvis ikke man kan stoppe, så kan man ikke.
så hjælper det ikke at folk bliver ved med at prøve at få en til at stoppe.
jeg føler bare tit at folk ser ned på en fordi man ryger, og føler at de ser mig som en dårlig mor. selvom jeg ryger, tænker jeg på barnet. men jeg kan simpelthen bare ikke stoppe med at ryge!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.