Rygning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.278 visninger
85 svar
0 synes godt om
8. november 2011

Christina-pigen91

Hej alle :-)
jeg har lige et spørgsmål ang. rygning i graviditeten.
Hvor mange af jer røg mens i var gravide og hvor mange om dagen?
og hvor meget røg i inden i blev gravide?
( og vil lige tilfløje at spørgsmålene er til dem som ryger, og ikke til jer som er ikke-rygere )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

Simon's moar <3

( og vil lige tilfløje at spørgsmålene er til dem som ryger, og ikke til jer som er ikke-rygere )

Ja, jeg røg da jeg var gravid. Er ikke stolt af det, men kunne ikke stoppe.. Det er sku svært..

Jeg røg vel ca 1 pk inden jeg blev gravid, og da jeg var gravid, var jeg nede på MAKS 10 om dagen.. 

Og Simon har bestemt ikke taget skade. Han var hverken for lille, stresset, grønt forstor vand eller noget som helst

Anmeld

9. november 2011

maria1988

hej jeg er ryger og ryger 10 smøger om dagen var stoppet men det er mega svært og stoppe isør hvis man bliver ked af det eller sur så har man bare brug for den smøg

alle siger det er bedst og stoppe min min mor har røget ved mig og mine brøder og vi har ikke taget skade af det

det enste der kan ske som din jordmore eller læge har sagt er at du kan føde for tidligt og din baby ikke er så stor eller vejer helt det han skal men det gør ikke så meget jeg er selv garive og er 28+3 idag og lille manden er som han skal men det er fordi at jeg ikke er så stor

Anmeld

9. november 2011

Carina1977

Ja jeg røg omkring 5 cigaretter dagligt, da jeg ventede Mark. Det var ikke noget jeg var stolt af, men ja jeg røg under graviditeten. Før jeg var gravid med ham, røg jeg omkring 20 cigatter om dagen.

Jeg har efterfølgende været gravid, stoppede med at ryge, fik en MA....og ja så var jeg så dum at begynde igen. Men ovenpå alt det var cigaretterne min bedste ven 

Jeg tror alle ønsker at stoppe, og jeg ville aldrig dunke nogen i hovedet, hvis de ikke formåede at stoppe helt. Jeg tror man selv har det dårligt nok over det i forvejen.

Så ved i det.....jeg var svag 

Anmeld

9. november 2011

SussieThyssen

Christina-pigen91 skriver:

Jeg har aldrig røget under mine graviditeter, for jeg ville ikke lave rygerbabyer.

Jeg har heller aldrig røget mens jeg ammede, men først begyndt igen efter jeg stoppede med at amme.

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. november 2011

PsychedeliC

Før jeg blev gravid røg jeg næsten en pakke om dagen. Da jeg opdagede det brugte jeg en månede til at trappe ned og gå helt af med smøgerne. 2-3 måneder efter jeg havde født begyndte jeg igen for jeg havde stadig en stor trang

Anmeld

9. november 2011

Christina-pigen91

Simon's moar <3 skriver:

Ja, jeg røg da jeg var gravid. Er ikke stolt af det, men kunne ikke stoppe.. Det er sku svært..

Jeg røg vel ca 1 pk inden jeg blev gravid, og da jeg var gravid, var jeg nede på MAKS 10 om dagen.. 

Og Simon har bestemt ikke taget skade. Han var hverken for lille, stresset, grønt forstor vand eller noget som helst

Jeg ryer lige præcis 10 om dagen, nogen dage kan jeg godt komme op på 12 stykker. og hver eneste gang jeg tænder en cigaret får jeg dårlig samvittighed. men jeg kan bare ikke stoppe, har prøvet så mange gange uden held. og jeg hader bare at ryge offentlige steder, for hvad tænker folk ikke om en gravid der ryger. men er da 38+6 idag, og lillepigen vokser som hun skal, trods min rygning

Anmeld

9. november 2011

Christina-pigen91

maria1988 skriver:

hej jeg er ryger og ryger 10 smøger om dagen var stoppet men det er mega svært og stoppe isør hvis man bliver ked af det eller sur så har man bare brug for den smøg

alle siger det er bedst og stoppe min min mor har røget ved mig og mine brøder og vi har ikke taget skade af det

det enste der kan ske som din jordmore eller læge har sagt er at du kan føde for tidligt og din baby ikke er så stor eller vejer helt det han skal men det gør ikke så meget jeg er selv garive og er 28+3 idag og lille manden er som han skal men det er fordi at jeg ikke er så stor

Lige præcis, man kan ikke undvære smøgen når man er ked af det, eller stresset. og jeg får kvalme hver gang jeg ryger en smøg, så forstår egentlig ikke hvorfor jeg bliver ved, tror bare jeg er svag! men jeg ryger ihvertfald udenfor, det kan jeg ligeså godt vænne mig til, så mit barn ikke skal være i alt mit røg

Anmeld

9. november 2011

Christina-pigen91

Carina1977 skriver:

Ja jeg røg omkring 5 cigaretter dagligt, da jeg ventede Mark. Det var ikke noget jeg var stolt af, men ja jeg røg under graviditeten. Før jeg var gravid med ham, røg jeg omkring 20 cigatter om dagen.

Jeg har efterfølgende været gravid, stoppede med at ryge, fik en MA....og ja så var jeg så dum at begynde igen. Men ovenpå alt det var cigaretterne min bedste ven 

Jeg tror alle ønsker at stoppe, og jeg ville aldrig dunke nogen i hovedet, hvis de ikke formåede at stoppe helt. Jeg tror man selv har det dårligt nok over det i forvejen.

Så ved i det.....jeg var svag 

Jeg har altid sagt til mig selv at når jeg blev gravid, ville jeg stoppe med det samme. men den holdt ikke, for når man først står og er gravid, kan man ikke bare sådan lige stoppe, jeg kunne ihvertfald ikke .
men ville nu være dejligt at være stærk nok til at kvitte de dumme smøger.

Anmeld

9. november 2011

Christina-pigen91

SussieThyssen skriver:

Jeg har aldrig røget under mine graviditeter, for jeg ville ikke lave rygerbabyer.

Jeg har heller aldrig røget mens jeg ammede, men først begyndt igen efter jeg stoppede med at amme.

Kærligst
Sussie

også bedst for baby ikke at ryge overhovedet,
ville simpelthen også ønske at jeg bare kunne lade være!
men nu hvor jeg har termin om en uge, kan jeg ligeså godt droppe det at stoppe med at ryge. for jeg når da at have født inden jeg har kvittet smøgerne helt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.