Børnehave.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2011

MoarViborg

Ej hvor hyggeligt med lidt action i gruppen igen!!

Og hvor er jeres børn bare fantastiske!!  Puh - børnehavesnak er bare for viildt! De er jo aaaalt for små.. eller vent lidt - GUD hvor går det hurtigt!!

Her på Malta hedder det "Pre-school", men er i bund og grund det samme som en børnehave med leg til læring! Men de kan først starte når de er 3, så det bliver en gang til marts eller april at Maya skal starte!

Lige nu er både Maya og Ane startet i den samme vuggestue, og de har taget opstarten rigtig flot selvom alle pædagogerne taler engelsk!

Maya synger og snakker dagen lang og der er liiige så stille begyndt at snige sig et engelsk ord ind nu og da! Ja og så er hende og Ane bare blevet de bedste venner og leger rigtig fint sammen det meste af dagen!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

Diana...

MoarViborg skriver:

Ej hvor hyggeligt med lidt action i gruppen igen!!

Og hvor er jeres børn bare fantastiske!!  Puh - børnehavesnak er bare for viildt! De er jo aaaalt for små.. eller vent lidt - GUD hvor går det hurtigt!!

Her på Malta hedder det "Pre-school", men er i bund og grund det samme som en børnehave med leg til læring! Men de kan først starte når de er 3, så det bliver en gang til marts eller april at Maya skal starte!

Lige nu er både Maya og Ane startet i den samme vuggestue, og de har taget opstarten rigtig flot selvom alle pædagogerne taler engelsk!

Maya synger og snakker dagen lang og der er liiige så stille begyndt at snige sig et engelsk ord ind nu og da! Ja og så er hende og Ane bare blevet de bedste venner og leger rigtig fint sammen det meste af dagen!

Ha ha hvor er det altså bare godt det sidste billed, det de alle sammen men det er nu lidt sjover det sidste  Super dejlige smukke børn du har altså 

Hvor er det flot hun er begynd at sige nogen få engelske ord også. Jeg synes det er så spændende at i flyttet der over og er røv misundelig  Vi kommer og besøger jer he he  

Jeg tror også det mest normale hedder 3 år når der er vuggestuer i byerne men her har vi ikke vuggestuer så der ryger alle børnene i børnehaver når de er 2 år og 9 måneder. 

Anmeld

3. november 2011

Moar'en

MoarHvidovre skriver:

Han er altså bare for lækker og så stor han er blevet. Det er vores allesammens og synes bare, at tiden flyver afsted.

Luka var også bagud med sit snakkeri og der var en talepædagog indenover ham en enekelt gang. Men snakkeriet kom lige pludselig helt af sig selv og idag taler han super flot (han er lige blevet 4 år).

Lina er rigtig godt med og vi forstår stort set alt hvad hun siger. Men til gengæld var hun meget bagud motorisk.

Ja de bliver store, de små pus. Viktor er nu stadig lidt kort, men han skal nok komme efter det. Jeg er nu heller ikke bange for snakkeriet vi har jo altid vist han er lidt bagefter, men når det ikke er mere, så går det nok

Anmeld

3. november 2011

Moar'en

Diana... skriver:

Åhhh jeg smelter  Hvor er han blevet stor også altså super dejlige billeder  He he og hvor er det godt det billed bagfra med bleen kunne ikke lige lade være med at smile lidt 

Selvfølgelig skal han nok komme efter det, altså der er flere i Lucas børnehave som stort set ikke snakker. og de altså lidt ældre end Lucas. Det skal nok komme hos dem begge 2. 

Øv med forkølelse håber snart du oven på igen. 

Hvordan går det med hjerter og det? Hvornår er det han skulle opereres næste gang? 

Knus Diana

Jeg er nu heller ikke nervøs, der er andre punkter hvor han er godt med, endda lidt foran, så det går nok

Jamen det går egentlig som det skal med hans hjerte, vi skal til årlig kontrold når han er omkring 3 år, det bliver spændende. Vi har dog "snydt" lidt for han blev scannet for et par måneder siden, da Kolding børneafdeling sendte os videre til Skejby, da de ikke vidste hvad de skulle gøre, det var bare en virus viste det sig, men så blev han tjekket

Han har en operation i vente, den skal være mellem han er 3-6 år Så længe vi kan vente jo bedre. Han skal have sat et lille plastic rør ind og jo større han er jo større rør. Så vi må bare vente og håbe han kan vente til han er næsten 6 år

Anmeld

3. november 2011

MoarViborg

Moar'en skriver:

Jeg er nu heller ikke nervøs, der er andre punkter hvor han er godt med, endda lidt foran, så det går nok

Jamen det går egentlig som det skal med hans hjerte, vi skal til årlig kontrold når han er omkring 3 år, det bliver spændende. Vi har dog "snydt" lidt for han blev scannet for et par måneder siden, da Kolding børneafdeling sendte os videre til Skejby, da de ikke vidste hvad de skulle gøre, det var bare en virus viste det sig, men så blev han tjekket

Han har en operation i vente, den skal være mellem han er 3-6 år Så længe vi kan vente jo bedre. Han skal have sat et lille plastic rør ind og jo større han er jo større rør. Så vi må bare vente og håbe han kan vente til han er næsten 6 år

Åhh hvor synes jeg bare du tager det utroligt flot at have et hjertebarn  Du virker så rolig omkring det hele, og det smitter jo helt sikkert af på dejlige Viktor! Men dejligt at han bare har det godt og trives! Skøn er han i hvert fald!

Anmeld

3. november 2011

MoarViborg

Diana... skriver:

Ha ha hvor er det altså bare godt det sidste billed, det de alle sammen men det er nu lidt sjover det sidste  Super dejlige smukke børn du har altså 

Hvor er det flot hun er begynd at sige nogen få engelske ord også. Jeg synes det er så spændende at i flyttet der over og er røv misundelig  Vi kommer og besøger jer he he  

Jeg tror også det mest normale hedder 3 år når der er vuggestuer i byerne men her har vi ikke vuggestuer så der ryger alle børnene i børnehaver når de er 2 år og 9 måneder. 

Jamen I kommer bare!! Vi har skam et gæsteværelse indrettet til søde besøgende - og den kategori falder I jo helt sikkert i

Men altså vejret svinger nu altså meget.. i aftes havde vi ruskende vind med masser af lyn og torden.. såå vi sad her på Malta i stuen under dynen med varm kakao

Anmeld

3. november 2011

Diana...

MoarViborg skriver:

Jamen I kommer bare!! Vi har skam et gæsteværelse indrettet til søde besøgende - og den kategori falder I jo helt sikkert i

Men altså vejret svinger nu altså meget.. i aftes havde vi ruskende vind med masser af lyn og torden.. såå vi sad her på Malta i stuen under dynen med varm kakao

Ihh hvor hyggeligt alt slags vej kan gøres hyggeligt. Men mon ikke i stadig har varmere end os. Hvor længer tænker i i skal bo der? 

Ihh det kunne være så hyggeligt at komme på besøg. Pas på måske tager jeg dig på ordet 

Anmeld

3. november 2011

Diana...

Moar'en skriver:

Hvor er det dejligt at høre at det går som det skal  Og ja jeg må sige som Trine at du tager det så utroligt flot du er sgu en sej fantastisk mor  Og ja det kan da kun smitte af på dejlige Viktor  I seje. 

Anmeld

3. november 2011

MoarViborg

Diana... skriver:

Ihh hvor hyggeligt alt slags vej kan gøres hyggeligt. Men mon ikke i stadig har varmere end os. Hvor længer tænker i i skal bo der? 

Ihh det kunne være så hyggeligt at komme på besøg. Pas på måske tager jeg dig på ordet 

Jamen kom endelig - men vil dog foreslå at I venter til april når Ryan Air begynder at flyve igen - ellers er det en dyr og lang fornøjelse med mellemlandinger :-)

Vi har endnu ikke besluttet hvor langt vores ophold på Malta bliver, men nok minimum 2 år - og mere hvis vi fortsætter med at have det så godt som nu!

Det lyder ellers også til at det bare går derudaf med søde Nadia? Hun går snart kunne jeg læse et sted på FB? Hvor gammel er det nu hun er ved at være?

Anmeld

3. november 2011

Diana...

MoarViborg skriver:

Jamen kom endelig - men vil dog foreslå at I venter til april når Ryan Air begynder at flyve igen - ellers er det en dyr og lang fornøjelse med mellemlandinger :-)

Vi har endnu ikke besluttet hvor langt vores ophold på Malta bliver, men nok minimum 2 år - og mere hvis vi fortsætter med at have det så godt som nu!

Det lyder ellers også til at det bare går derudaf med søde Nadia? Hun går snart kunne jeg læse et sted på FB? Hvor gammel er det nu hun er ved at være?

Det også der vejret begynder at blive bedre ikk? 

Hvad med arbejde der ovre? Hvad laver i der? Er der noget at få? 

Hun er 9 1/2 måned gammel så hun bliver så stor. Ja hun har gået sit første skridt men der plejer jo altid at gå lidt før de gør det igen. Lucas gik da  han blev 10 måneder så det jo spændende med Nadia. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.