Børnehave.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

Diana...

Lucas og Nadia. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Diana... skriver:

Griner de kom så ind bag efter SUPER Katja  Og hvor er det nogen dejlige børn. 

Tak, søde

Anmeld

2. november 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Diana... skriver:

Lucas og Nadia. 

Ej, de er da bare for lækre - og hvor de ligner hinanden.

Lucas er da også bare blevet stor

Anmeld

2. november 2011

Diana...

MoarHvidovre skriver:

De har været deres rum, men har også fælles. Dørene står åbne og de må komme i hele institutionen. Det er først når de skal spise, at de skal være henholdsvis i vs og i bh. De har også fælles legeplads.

Så de kender huset og personalet i bh - derfor overgangen bliver så nem. De kommer i en lille-gruppe i bh, hvor der er lidt mere fokus med dem.

Det er så hyggeligt med madpakke. Luka elsker også, at være med til, at smører den.

Jeg har vedhæftet to billeder i den anden besked

Ej det er altså godt nok genialt synes jeg og så godt for børnene. 

He he ja det så jeg efter jeg skrev det ande 

Anmeld

2. november 2011

Diana...

Mira0911 skriver:

Jo det vil helt være det bedste for hende... Talepædagogen vil gerne lige vente lidt, så Julie får ordentlig styr på snakkeriet.. Talepædagogen følger hende helt frem til hun skal i skole... 

Lidt hønemor har man vel lov til at være... 

Hvaaaa, jeg kunne godt tænke mig at møde dig børnene.... Nu har du jo mødt Allan og Julie lige sådan kort... hihi... 

Ej hvor er det godt at hun følger hende så hun kan følge med når hun når i skolen. 

Ja lige over. Det må vi finde ud af. He he ja det var nu lidt sjovt griner han gloet også nået 

Anmeld

2. november 2011

Diana...

MoarHvidovre skriver:

Ej, de er da bare for lækre - og hvor de ligner hinanden.

Lucas er da også bare blevet stor

Tak  Ja det gør de da især på de billeder. Men ja Nadia ligner storebror og ikke sin mor og far he he. 

Ja de bliver sgu så store. 

Anmeld

2. november 2011

Diana...

MoarHvidovre skriver:

Jeg havde slet ikke set, at du havde skrevet.

Hvor er det bare dejligt, at Lucas elsker børnehaven og at der er gået så godt med, at kører ham ind. Store dreng.

Lina skal i bh den 1/3 eller 1/4 - når der nu lige er plads. Det er en intregeret institution, så det bliver ikke noget problem. De er 16 på hendes stue og ud af dem flytter 15 i bh over de næste 4-5 mdr. De to første flyttede i dag. Da vi sad og spiste snakkede vi om det og hun sagde, at hun så ville spise frokost sammen med Luka.

Lina er bare en stor, dejlig, selvstændig, snakkede pige - som bare har mod på livet.

Jeg tager mig selv i nogen gange bare, at kigge på hende og tænke, hvor er min lille pige henne.

Nej for de forsvinder så hurtigt i mængden og når der ingen der skriver i den mere går man jo heller ikke ind og kikker  Så jeg sende den rund til alle dem jeg er venner med her inde resten kan jeg ikke huske hvad hedder og gad ikke til at søge he he så håber de kikker forbi 

Anmeld

2. november 2011

Mira0911

Diana... skriver:

Ej hvor er det godt at hun følger hende så hun kan følge med når hun når i skolen. 

Ja lige over. Det må vi finde ud af. He he ja det var nu lidt sjovt griner han gloet også nået 

Synes også det er rigtig godt at hun følger hende helt til når hun skal i skole... 

Hehe ja kan godt forstå han kiggede noget... Thihi... 

Han ringede jo også med det samme... Hvor han siger: Kender du en der hedder Diana... 

Jeg svarede: Ja... fra baby...  

Jeg også selv jeg vil stå og kigge lidt, hvis en fra baby kommer hen til mig og siger hej... 

Anmeld

2. november 2011

Mira0911

Diana... skriver:

Lucas og Nadia. 

Lucas ligner sin far meget ikk? Synes ikke lige jeg kan se noget fra moderen... 

Anmeld

2. november 2011

Diana...

Mira0911 skriver:

Synes også det er rigtig godt at hun følger hende helt til når hun skal i skole... 

Hehe ja kan godt forstå han kiggede noget... Thihi... 

Han ringede jo også med det samme... Hvor han siger: Kender du en der hedder Diana... 

Jeg svarede: Ja... fra baby...  

Jeg også selv jeg vil stå og kigge lidt, hvis en fra baby kommer hen til mig og siger hej... 

Griner ja os mig, også lige manden som slet ikke er her inde hehe. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.