Børnehave.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Diana... skriver:

He he skøre dejlige unger. Jeg glæder mig til det bliver nemmer med billeder af dem sammen her. det er så hyggeligt. Spændt på hvordan mit julebilled kommer til at se ud i år griner  Jeg kommer på opgave hehe

Jeg kan huske de første par år tog jeg 100000 billeder for, at få et godt. Jeg tror, at det bliver lidt bedre i år. Jeg kan bestikke dem med lidt godt, så kan jeg få dem til, at holde om hinanden og være søde. Jeg skal dog lige huske, at sige til Lina, at hun skal holde øjne åbne ellers lukker hun dem, he he he

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

Diana...

MoarHvidovre skriver:

Ja, det havde vi helt bestemt

Nemlig. 

Nå nu kalder min seng, vi har os nogen hårde nætter så det med at få sovet. Kan i sove dejligt når i når der til! 

Så håber jeg de andre også kommer ind og skriver en update med billeder 

Anmeld

2. november 2011

Diana...

MoarHvidovre skriver:

Jeg kan huske de første par år tog jeg 100000 billeder for, at få et godt. Jeg tror, at det bliver lidt bedre i år. Jeg kan bestikke dem med lidt godt, så kan jeg få dem til, at holde om hinanden og være søde. Jeg skal dog lige huske, at sige til Lina, at hun skal holde øjne åbne ellers lukker hun dem, he he he

He he he hvor sødt. Tror også der ryger mange skud af i år. 

Må jeg ikke se dine sidste par års jule billeder? 

Anmeld

2. november 2011

Mira0911

Diana... skriver:

EJJJJJJ hmm øvvvv mine er heller ikke dugfriske  Jeg har enda glemt at tage et børnehave billed af ham det må jeg huske i morgen 

Hehe... Jeg tager lige nogle imorgen... 

Anmeld

2. november 2011

MoarHvidovre

Diana... skriver:

He he he hvor sødt. Tror også der ryger mange skud af i år. 

Må jeg ikke se dine sidste par års jule billeder? 

De ligger på den anden computer. Jeg finder dem en af dagene

Anmeld

3. november 2011

Moar'en

Ha ha jeg hopper lige ind her på side 5. Er blevet forkølet så jeg gik i seng samme tid som Viktor igår, hihi

Skønt at Lucas bare er så glad for at komme i børnehave

Vi har skrevet Viktor op til slutningen af februar, og jeg er lidt spændt på det. De havde et gæstebarn der skulle starte i Bh ugen efter hos Viktor DP og Viktor var bare så intereseret i at lege med ham, så jeg tror han er klar til lidt ældre børn. Han er jo den ældste lige nu.

Viktor snakker som et vandfald, men ligesom dig Dorthe er det ikke altid jeg forstår hvad han siger, han er lidt bagefter snakke mæssigt. Men vores DP mener nu han nok skal komme hurtig efter det. Der sker fremskridt hverdag.

Det var vist et forvirrende indlæg, haha og nu, total billed spam, hihi

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. november 2011

Diana...

Ha ha jeg hopper lige ind her på side 5. Er blevet forkølet så jeg gik i seng samme tid som Viktor igår, hihi

Vi har skrevet Viktor op til slutningen af februar, og jeg er lidt spændt på det. De havde et gæstebarn der skulle starte i Bh ugen efter hos Viktor DP og Viktor var bare så intereseret i at lege med ham, så jeg tror han er klar til lidt ældre børn. Han er jo den ældste lige nu.

Viktor snakker som et vandfald, men ligesom dig Dorthe er det ikke altid jeg forstår hvad han siger, han er lidt bagefter snakke mæssigt. Men vores DP mener nu han nok skal komme hurtig efter det. Der sker fremskridt hverdag.

Åhhh jeg smelter  Hvor er han blevet stor også altså super dejlige billeder  He he og hvor er det godt det billed bagfra med bleen kunne ikke lige lade være med at smile lidt 

Selvfølgelig skal han nok komme efter det, altså der er flere i Lucas børnehave som stort set ikke snakker. og de altså lidt ældre end Lucas. Det skal nok komme hos dem begge 2. 

Øv med forkølelse håber snart du oven på igen. 

Hvordan går det med hjerter og det? Hvornår er det han skulle opereres næste gang? 

Knus Diana

Anmeld

3. november 2011

MoarHvidovre

Moar'en skriver:

Han er altså bare for lækker og så stor han er blevet. Det er vores allesammens og synes bare, at tiden flyver afsted.

Luka var også bagud med sit snakkeri og der var en talepædagog indenover ham en enekelt gang. Men snakkeriet kom lige pludselig helt af sig selv og idag taler han super flot (han er lige blevet 4 år).

Lina er rigtig godt med og vi forstår stort set alt hvad hun siger. Men til gengæld var hun meget bagud motorisk.

Anmeld

3. november 2011

MoarHvidovre

MoarHvidovre skriver:

De ligger på den anden computer. Jeg finder dem en af dagene

Jeg snakkede lige med vs her til morgen omkring start i bh og det bliver tidligst marts/april. Det passer mig rigtig godt. De er ved, at sætte børnetallet ned og det vil sige, at der ikke er plads i bh.

De har delt vs op i to grupper - 0-2 år og 2-3 år. Den stue Lina er på er der 15 børn der er fra 2009 og 1 barn fra 2010. De har aldrig haft så god en gruppe som fungere så godt og som er så gode til, at fordybe sig i deres lege.

Hvis det blev vedtaget, at børnetallet blev sat ned kunne vi godt forvente, at Lina først skulle starte efter sommeren. Men det gør mig nu ikke så meget når gruppen fungere så godt. Så er det bedre, at være i en lilel fungerende gruppe i stedet for en stor gruppe i bh.

De laver alderstilsvarende lege, udfordringer for dem i vs og ville selvfølgelig også gøre, hvis de skulle gå der i længere tid.

Anmeld

3. november 2011

Diana...

MoarHvidovre skriver:

Jeg snakkede lige med vs her til morgen omkring start i bh og det bliver tidligst marts/april. Det passer mig rigtig godt. De er ved, at sætte børnetallet ned og det vil sige, at der ikke er plads i bh.

De har delt vs op i to grupper - 0-2 år og 2-3 år. Den stue Lina er på er der 15 børn der er fra 2009 og 1 barn fra 2010. De har aldrig haft så god en gruppe som fungere så godt og som er så gode til, at fordybe sig i deres lege.

Hvis det blev vedtaget, at børnetallet blev sat ned kunne vi godt forvente, at Lina først skulle starte efter sommeren. Men det gør mig nu ikke så meget når gruppen fungere så godt. Så er det bedre, at være i en lilel fungerende gruppe i stedet for en stor gruppe i bh.

De laver alderstilsvarende lege, udfordringer for dem i vs og ville selvfølgelig også gøre, hvis de skulle gå der i længere tid.

Jeg ville absolut heller ikke have et problem med det når det fungere på den måde. Men når det er fra DP så bliver de jo slet ikke stimuleret nok Lucas kedes sig til sidst men han var også den ældste. Jeg synes det lyder som om jeres vs og bh er super og de har jo mulighed for at lege sammen osv. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.