Børnehave.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2011

Moar'en

Diana... skriver:

Hvor er det dejligt at høre at det går som det skal  Og ja jeg må sige som Trine at du tager det så utroligt flot du er sgu en sej fantastisk mor  Og ja det kan da kun smitte af på dejlige Viktor  I seje. 

Tusind tak

Vi har valgt at viktor syg dreng men en dreng med en sygdom, hvis du forstår. Han har det super godt og skal have lov til det andre børn får lov til. Det bliver jo nok desværre svære med tiden, for han begynder jo nu at forstå mere og kan derfor os blive bange for flere ting. Vi har desværre set de børn der kommer til børne afdelingen der begynder at græde når de ser lægen/sygeplejersken, så det håber vi ikke vi skal igennem. Det er en af mine store frygt lige nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

Diana...

Moar'en skriver:

Tusind tak

Vi har valgt at viktor syg dreng men en dreng med en sygdom, hvis du forstår. Han har det super godt og skal have lov til det andre børn får lov til. Det bliver jo nok desværre svære med tiden, for han begynder jo nu at forstå mere og kan derfor os blive bange for flere ting. Vi har desværre set de børn der kommer til børne afdelingen der begynder at græde når de ser lægen/sygeplejersken, så det håber vi ikke vi skal igennem. Det er en af mine store frygt lige nu.

Det skal nok gå med så rolig en mor han har så skal han nok klare det, dit rolige sind vil helt sikkert smitte af på ham 

Anmeld

3. november 2011

Moar'en

MoarViborg skriver:

Åhh hvor synes jeg bare du tager det utroligt flot at have et hjertebarn  Du virker så rolig omkring det hele, og det smitter jo helt sikkert af på dejlige Viktor! Men dejligt at han bare har det godt og trives! Skøn er han i hvert fald!

tusind tak for de smukke ord

Vi har selvfølgelig os den fordel at vi kun har Viktor

Anmeld

3. november 2011

Moar'en

Diana... skriver:

Det skal nok gå med så rolig en mor han har så skal han nok klare det, dit rolige sind vil helt sikkert smitte af på ham 

Tark

Anmeld

3. november 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
MoarViborg skriver:

Ej hvor hyggeligt med lidt action i gruppen igen!!

Og hvor er jeres børn bare fantastiske!!  Puh - børnehavesnak er bare for viildt! De er jo aaaalt for små.. eller vent lidt - GUD hvor går det hurtigt!!

Her på Malta hedder det "Pre-school", men er i bund og grund det samme som en børnehave med leg til læring! Men de kan først starte når de er 3, så det bliver en gang til marts eller april at Maya skal starte!

Lige nu er både Maya og Ane startet i den samme vuggestue, og de har taget opstarten rigtig flot selvom alle pædagogerne taler engelsk!

Maya synger og snakker dagen lang og der er liiige så stille begyndt at snige sig et engelsk ord ind nu og da! Ja og så er hende og Ane bare blevet de bedste venner og leger rigtig fint sammen det meste af dagen!

Hold da lige op - dine tøser er da bare for lækre og store de er blevet.

Dejligt, at hører, at I trives på Malta og at pigerne er glade for deres vs. Lækkert at pigerne er blevet så glade for, at lege med hinanden. Vi kan også godt mærke, at Luka og Lina er blevet ældre og rigtig er begyndt, at lege med hianden. Det er så sjovt, at hører dem når de leger far, mor og børn. Så skal far lige på arbejde eller så skal mor lige op og handle.

Lina skal også først tidligst starte i bh 1/3 eller 1/4 - eller måske senere (se andet indlæg). Det ville passe mig fint hvis det blev senere grundet den gode gruppe som hun er i.

Send lige lidt varme hjem - vi fryser

Anmeld

3. november 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Diana... skriver:

Jeg ville absolut heller ikke have et problem med det når det fungere på den måde. Men når det er fra DP så bliver de jo slet ikke stimuleret nok Lucas kedes sig til sidst men han var også den ældste. Jeg synes det lyder som om jeres vs og bh er super og de har jo mulighed for at lege sammen osv. 

Nej, det er ulempen ved dp og kan godt forstå, at I gerne ville have Lucas i bh nu. Det er helt sikkert meget bedre for ham og han bliver udfordret meget mere 

Anmeld

3. november 2011

MoarViborg

MoarHvidovre skriver:

Hold da lige op - dine tøser er da bare for lækre og store de er blevet.

Dejligt, at hører, at I trives på Malta og at pigerne er glade for deres vs. Lækkert at pigerne er blevet så glade for, at lege med hinanden. Vi kan også godt mærke, at Luka og Lina er blevet ældre og rigtig er begyndt, at lege med hianden. Det er så sjovt, at hører dem når de leger far, mor og børn. Så skal far lige på arbejde eller så skal mor lige op og handle.

Lina skal også først tidligst starte i bh 1/3 eller 1/4 - eller måske senere (se andet indlæg). Det ville passe mig fint hvis det blev senere grundet den gode gruppe som hun er i.

Send lige lidt varme hjem - vi fryser

Årrh!! kan kun sige i lige måde!

Haaha hvor sødt med far mor og børn  Altså skønt at se søskende lege - så kan man pludselig se og huske hvorfor det nu var man ville have dem så tæt!! Det første år var da lidt hårdt, men når de så lige godmorgen mysser hinanden, så er det bare det hele værd!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.