Børnehave.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

Diana...

Mira0911 skriver:

Lucas ligner sin far meget ikk? Synes ikke lige jeg kan se noget fra moderen... 

Der ingen af børnene der ligner mig griner 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

Diana...

Mira0911 skriver:

Lucas ligner sin far meget ikk? Synes ikke lige jeg kan se noget fra moderen... 

BILLEDER!!!!! 

Anmeld

2. november 2011

Diana...

MoarHvidovre skriver:

Tak, søde

Det altså nogen helt fantastiske billeder du får af dem sammen. 

Anmeld

2. november 2011

Mira0911

Diana... skriver:

BILLEDER!!!!! 

Jaaaaaa og her kommer lige et hav...... Ehm... I morgen... Jeg får lige taget nogle dugfriske af dem.... 

Anmeld

2. november 2011

Diana...

Mira0911 skriver:

Jaaaaaa og her kommer lige et hav...... Ehm... I morgen... Jeg får lige taget nogle dugfriske af dem.... 

EJJJJJJ hmm øvvvv mine er heller ikke dugfriske  Jeg har enda glemt at tage et børnehave billed af ham det må jeg huske i morgen 

Anmeld

2. november 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Diana... skriver:

Det altså nogen helt fantastiske billeder du får af dem sammen. 

Tak, det er først nu der er blevet bedre, at få af dem sammen. Der var førhen altid en af dem som lukkede øjne, lavede ansigter eller nogen andet fjollet, he he he

Anmeld

2. november 2011

MoarHvidovre

Diana... skriver:

Nej for de forsvinder så hurtigt i mængden og når der ingen der skriver i den mere går man jo heller ikke ind og kikker  Så jeg sende den rund til alle dem jeg er venner med her inde resten kan jeg ikke huske hvad hedder og gad ikke til at søge he he så håber de kikker forbi 

Det var godt du sendte den til mig ellers kunne der have været gået lang tid. Kunne være hyggeligt, hvis vi kunne få lidt gang i gruppen igen

Anmeld

2. november 2011

Diana...

MoarHvidovre skriver:

Tak, det er først nu der er blevet bedre, at få af dem sammen. Der var førhen altid en af dem som lukkede øjne, lavede ansigter eller nogen andet fjollet, he he he

He he skøre dejlige unger. Jeg glæder mig til det bliver nemmer med billeder af dem sammen her. det er så hyggeligt. Spændt på hvordan mit julebilled kommer til at se ud i år griner  Jeg kommer på opgave hehe

Anmeld

2. november 2011

Diana...

MoarHvidovre skriver:

Det var godt du sendte den til mig ellers kunne der have været gået lang tid. Kunne være hyggeligt, hvis vi kunne få lidt gang i gruppen igen

Ja det synes jeg det kunne. Synes det er så ærgeligt at den døde hen. Vi havde det så hyggelig før 

Anmeld

2. november 2011

MoarHvidovre

Diana... skriver:

Ja det synes jeg det kunne. Synes det er så ærgeligt at den døde hen. Vi havde det så hyggelig før 

Ja, det havde vi helt bestemt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.