Hvor blev den nu af??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

Hasselnødden

Honey<3 skriver:

Nå i lækre girls

Skal vi ikke bare sige at nu har vi fået snakket tingene igennem og er blevet enige om at støtte op om et skønt baby site fremover??

Nu lyder jeg måske som om jeg skal bestemme det hele, hvilket jeg bestemt ikke skal, men kan vi ikke bare kæmpe og gøre vores for at her er rart at være?? Er man uvenner med nogle, så klar det over PB, opret ikke tråde om gamle brugere og sidst - snak ordenligt til hinanden

Jeg vil ikke miste mit baby-hjem

Nååååårh ja, siden at baby.dk måske lukker og jeg her igennem har fået mange gode bekendtskaber , så har jeg da lige en hemmelighed som jeg vil dele, mens vi stadig er her ---------

JEG SKAL VÆRE MOAR

Og så skal jeg til jobsamtale imorgen

Hjerteligt tillykke Honey

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

Darling<3

Dk Lady skriver:

uuuh... tillykke tillykke..!!

Tusinde tak

Anmeld

2. november 2011

Darling<3

Hasselnødden skriver:

Hjerteligt tillykke Honey

Takker sødeste..

Anmeld

2. november 2011

Hasselnødden

Takker sødeste..

Glæden er også på min side.  Men syntes dog at det er lidt trist at din fantastiske nyhed drukner lidt herinde, men kan da nu også sagtens forstå at du ikke kunne vente længere  både i det tilfælde at baby.dk lukker og slukker -  men måske også bare lidt glæden ved at skulle være mor!  Jeg kunne ihvertfald ikke dy mig... min søster og min veninde endte faktisk med at få det at vide, før farmanden  da han først kom hjem fra arbejde 4 TIMER senere...  det ER længe

Anmeld

2. november 2011

Darling<3

Hasselnødden skriver:

Glæden er også på min side.  Men syntes dog at det er lidt trist at din fantastiske nyhed drukner lidt herinde, men kan da nu også sagtens forstå at du ikke kunne vente længere  både i det tilfælde at baby.dk lukker og slukker -  men måske også bare lidt glæden ved at skulle være mor!  Jeg kunne ihvertfald ikke dy mig... min søster og min veninde endte faktisk med at få det at vide, før farmanden  da han først kom hjem fra arbejde 4 TIMER senere...  det ER længe

Hihi, hvor er du søøød!Mine veninder ved det godt, men ingen i min familie skal vide det endnu hehe.. Jeg må se om jeg måske opretter en tråd imorgen, kan ikke love det Min mand fik det også først af vide efter jobbet, inden da havde 2 af mine veninder fået det af vide, men sådan er vi kvinder jo

Anmeld

2. november 2011

Simon's moar <3

Honey<3 skriver:

Hihi, hvor er du sød!! Jeg skal nok smide nogle mavebilleder ind, svanninge billeder når jeg kommer så langt og så skal i da selvfølgelig også se min baby når jeg har født

Det glæder jeg mig til at følge med i  

Anmeld

2. november 2011

M (:

Honey<3 skriver:

Ja, kunne det ikke søde?? Joh det kunne da så Jeg kommer hjem om ca 10 dage, vil gerne lige hjem et smut og hygge med familienJeg bruger også virkelig meeeeeget tid herinde, min mand forstår ikke hvordan jeg kan bruge hele min tid herinde, men han er jo også en mand.. Haha...

Ih, det passer jo helt perfekt - om 10 dage har jeg været til eksamen, og så er der forhåbentlig lidt luft og overskud igen! (:

Forøvrigt, held og lykke i dag, jeg  for dig!

Haha, ja, det forstår mænd ikke ;D

Anmeld

2. november 2011

Darling<3

M (: skriver:

Ih, det passer jo helt perfekt - om 10 dage har jeg været til eksamen, og så er der forhåbentlig lidt luft og overskud igen! (:

Forøvrigt, held og lykke i dag, jeg  for dig!

Haha, ja, det forstår mænd ikke ;D

Jamen det lyder da kanon Hvornår skal du til eksamen? Tusinde tak søde, er ved at være en smule nervøs Der er så meget mænd ikke forstår, høhø...

Anmeld

2. november 2011

Darling<3

Simon's moar <3 skriver:

Det glæder jeg mig til at følge med i  

Årh, hvor er du søøøød !!

Anmeld

2. november 2011

Simon's moar <3

Honey<3 skriver:

Årh, hvor er du søøøød !!

tak, hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.