Hvor blev den nu af??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

Clisolka

Honey<3 skriver:

JEG SKAL VÆRE MOAR

Og så skal jeg til jobsamtale imorgen

KÆMPE STORT tillykke skal du da også have fra mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Darling<3

Babymor2010 skriver:

KÆMPE STORT tillykke skal du da også have fra mig 

Tusinde tak søde..

Anmeld

1. november 2011

Krussedulle

Honey<3 skriver:

Tusinde tak søde..

Jaah også et kæmpe tillykke fra mig

Anmeld

1. november 2011

Darling<3

Krussedulle skriver:

Jaah også et kæmpe tillykke fra mig

Rigtig mange tak

Anmeld

1. november 2011

Mille83

Jeg kan åbenbart ikke være væk fra baby.dk en dag uden der er ballade igen 

Men nu kan jeg jo "kun" læse den her tråd, da den anden er blevet slettet, og sidder med en lidt tør fornemmelse, da jeg kan se ord som betalingsside samt lukke baby.dk ned? 

Og at en masse brugere er blevet slettet eller har slettet sig selv? 

Jeg vil egentlig bare vide hvad der sker, nogen der kan svare på det? 

Og hvis baby.dk lukker ja så vil jeg da blive enormt ked af det, men kan ikke se hvorfor de skulle lukke, da tråden jo er væk, det gør mig bare endnu mere nysgerrig og endnu mere mistænksom over om der virkelig sker noget bag kulissen som er top hemmeligt?

Ja jeg undrer mig bare, men er glad for at være herinde, og vil da være ked af at undvære den 

Anmeld

1. november 2011

Frk-Lotusblomst

Honey<3 skriver:

Nå i lækre girls

Skal vi ikke bare sige at nu har vi fået snakket tingene igennem og er blevet enige om at støtte op om et skønt baby site fremover??

Nu lyder jeg måske som om jeg skal bestemme det hele, hvilket jeg bestemt ikke skal, men kan vi ikke bare kæmpe og gøre vores for at her er rart at være?? Er man uvenner med nogle, så klar det over PB, opret ikke tråde om gamle brugere og sidst - snak ordenligt til hinanden

Jeg vil ikke miste mit baby-hjem

Nååååårh ja, siden at baby.dk måske lukker og jeg her igennem har fået mange gode bekendtskaber , så har jeg da lige en hemmelighed som jeg vil dele, mens vi stadig er her ---------

JEG SKAL VÆRE MOAR

hihihihi, hvor er den god smukke.

Stort tillykke her også. <3

Anmeld

1. november 2011

M (:

Honey<3 skriver:

Jeg kommer snart til Jylland søde, men desværre kun på "ferie" Men så kan vi jo mødes på en af byen's cafe'er, hvis du har lyst Jeg bruger aaaaaaalt for meget tid herinde, but i love it

Ej, det kunne da være SÅ hyggeligt!! Snart, er det november, eller skal du måske holde jul med familien herovre?

And I love it also! Jeg bruger så meget tid herinde, at det nærmest er pinligt - er glad for, at min kæreste har et andet nørde-site, ellers ville han da mobbe mig for vildt

Anmeld

1. november 2011

Laura.

Honey<3 skriver:

Nå i lækre girls

Skal vi ikke bare sige at nu har vi fået snakket tingene igennem og er blevet enige om at støtte op om et skønt baby site fremover??

Nu lyder jeg måske som om jeg skal bestemme det hele, hvilket jeg bestemt ikke skal, men kan vi ikke bare kæmpe og gøre vores for at her er rart at være?? Er man uvenner med nogle, så klar det over PB, opret ikke tråde om gamle brugere og sidst - snak ordenligt til hinanden

Jeg vil ikke miste mit baby-hjem

Nååååårh ja, siden at baby.dk måske lukker og jeg her igennem har fået mange gode bekendtskaber , så har jeg da lige en hemmelighed som jeg vil dele, mens vi stadig er her ---------

JEG SKAL VÆRE MOAR

uuuh... tillykke tillykke..!!

Anmeld

1. november 2011

Darling<3

Frk-Lotusblomst skriver:

hihihihi, hvor er den god smukke.

Stort tillykke her også. <3

Takker smukke

Anmeld

2. november 2011

Darling<3

M (: skriver:

Ej, det kunne da være SÅ hyggeligt!! Snart, er det november, eller skal du måske holde jul med familien herovre?

And I love it also! Jeg bruger så meget tid herinde, at det nærmest er pinligt - er glad for, at min kæreste har et andet nørde-site, ellers ville han da mobbe mig for vildt

Ja, kunne det ikke søde?? Joh det kunne da så Jeg kommer hjem om ca 10 dage, vil gerne lige hjem et smut og hygge med familienJeg bruger også virkelig meeeeeget tid herinde, min mand forstår ikke hvordan jeg kan bruge hele min tid herinde, men han er jo også en mand.. Haha...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.