Vintertid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2011

Ryberg

K&S skriver:

Jamen, jeg vidste jo ikke, du måske havde SVARET

nej det er jo rigtig nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

2721

KittyGirl skriver:

altså, jeg gjorde det allerede i fredags, at der strakte jeg Lasse til kl.19.30 i stedet for kl.19.00 .... og lørdag strakte vi ham til 20.00 ... og der sov han så lidt længe om søndagen... og så lagde vi ham kl.19 søndag aften (ny tid), og vi har INGEN problemer haft med søvn overgangen...

Smart

Anmeld

31. oktober 2011

2721

Nessie skriver:

Det gjorde det i hvert fald i går, så lå han og legede med nogle bamser.

I morges ville han ikke rigtig noget, men han  var også på tværs hele formiddagen  Tror faktisk at han var monster træt, og forvirret over tidsskiftet

Hmmm det må jeg klart give en chance i morgen

Anmeld

31. oktober 2011

2721

Janni. skriver:

Ja på det punkt går jeg ud fra at jeres situation ligner meget hinanden efter hvad jeg sådan lige kan fornemme 

Forresten ang vintertid, så er det på mystisk vis lykkedes os at holde Silas vågen indtil sædvanlig sengetid - min kæreste eller jeg skal bare være i overgearet tilstand og holde silas igang.  Så går det næsten uden pyller. Men det er jo også nemt når vi er 2 hjemme, og den ene laver mad og den anden underholder 

Tror også godt jeg ville kunne holde ham vågen i længere tid, men det er det der med at få ham til St sove længere i den anden ende der kniber

Anmeld

31. oktober 2011

Janni.

Puslingen skriver:

Tror også godt jeg ville kunne holde ham vågen i længere tid, men det er det der med at få ham til St sove længere i den anden ende der kniber

Det med at vågne på et bestemt tidspunkt har altid været en by i rusland her, så det er vi vant til. Han vågner et sted imellem kl 4.45 og 6.40 - 6.40 klarede han den nat, hvor vi skiftede over til vintertid  desværre tyder det på at det var et "uheld"  

Anmeld

31. oktober 2011

2721

Janni. skriver:

Det med at vågne på et bestemt tidspunkt har altid været en by i rusland her, så det er vi vant til. Han vågner et sted imellem kl 4.45 og 6.40 - 6.40 klarede han den nat, hvor vi skiftede over til vintertid  desværre tyder det på at det var et "uheld"  

Charlie er heller ikke klokke styret, men det er dog længe siden kl har heddet 04.25, den time som vi har"mistet" kan mærkes der, da det normalt er hans tidlige tid. Gir det mening?

Anmeld

31. oktober 2011

Janni.

Puslingen skriver:

Charlie er heller ikke klokke styret, men det er dog længe siden kl har heddet 04.25, den time som vi har"mistet" kan mærkes der, da det normalt er hans tidlige tid. Gir det mening?

Åh ja forstår dig fuldt ud, og håber virkelig der er én eller flere herinde der har et godt råd. Især som din/jeres situation ser ud i forvejen  

Jeg har desværre ingen gode råd på det område 

Anmeld

31. oktober 2011

2721

Janni. skriver:

Åh ja forstår dig fuldt ud, og håber virkelig der er én eller flere herinde der har et godt råd. Især som din/jeres situation ser ud i forvejen  

Jeg har desværre ingen gode råd på det område 

Tak
Har da fået et par råd jeg vil prøve

Anmeld

31. oktober 2011

Benjamins'mor

Den nat vi gik over til vintertid sov min søn til kl. 5. Han plejer at vågne kl. 7. Men nu sover han normalt igen.

Anmeld

31. oktober 2011

K&S skriver:

Hehe, tidligt op hos jer = en rigtig god nat hos os

Hehehe....

Stine og Lisa.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.