Vintertid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2011

Nessie

Puslingen skriver:

Hold da op. Charlie går helt sukker kold og er umulig at få til at falde til ro igen

Ja, så er det jo ikke nemt at prøve at overbevise ham om at det er nat.

Jeg sover altså heller i den tid fra kl. 5, for ved udemærket godt at han synes det er tid til at stå op, men synes bare jeg vil prøve at vænne ham til at sove den time længere, med det samme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

Janni.

Puslingen skriver:

Jeg er også ufrivilligt hjemmegående, men da Charlie også er hjemme hele dagen og sover rigtig dårligt om dagen har jeg inden mulighed for at hvile, så jeg køre altid på søvn underskud, men det kender du jo nok fra Tanja af

Altså jeg kender ikke jeres situation, men jeg kender tanja's  Tanja og jeg har aldrig snakket om dig og charlie, hun har blot nævnt at i snakker meget sammen  

Men søvn underskud er bare så dårligt, øv bøv. Men hvad gør man ikke for børnenes ve og vel..  

Anmeld

31. oktober 2011

2721

Janni. skriver:

Altså jeg kender ikke jeres situation, men jeg kender tanja's  Tanja og jeg har aldrig snakket om dig og charlie, hun har blot nævnt at i snakker meget sammen  

Men søvn underskud er bare så dårligt, øv bøv. Men hvad gør man ikke for børnenes ve og vel..  

mente mere at Tanja også er meget alene med Lærke og inden hun startede dp heller ikke havde megen mulighed for at indhente tabt søvn

Anmeld

31. oktober 2011

2721

Nessie skriver:

Ja, så er det jo ikke nemt at prøve at overbevise ham om at det er nat.

Jeg sover altså heller i den tid fra kl. 5, for ved udemærket godt at han synes det er tid til at stå op, men synes bare jeg vil prøve at vænne ham til at sove den time længere, med det samme

Det lyder ho ohfså fornuftigt, tror du det vil virke, hvis han får noget at lege med?

Anmeld

31. oktober 2011

Nessie

Puslingen skriver:

Det lyder ho ohfså fornuftigt, tror du det vil virke, hvis han får noget at lege med?

Det gjorde det i hvert fald i går, så lå han og legede med nogle bamser.

I morges ville han ikke rigtig noget, men han  var også på tværs hele formiddagen  Tror faktisk at han var monster træt, og forvirret over tidsskiftet

Anmeld

31. oktober 2011

Ryberg

altså, jeg gjorde det allerede i fredags, at der strakte jeg Lasse til kl.19.30 i stedet for kl.19.00 .... og lørdag strakte vi ham til 20.00 ... og der sov han så lidt længe om søndagen... og så lagde vi ham kl.19 søndag aften (ny tid), og vi har INGEN problemer haft med søvn overgangen...

Anmeld

31. oktober 2011

Janni.

Puslingen skriver:

mente mere at Tanja også er meget alene med Lærke og inden hun startede dp heller ikke havde megen mulighed for at indhente tabt søvn

Ja på det punkt går jeg ud fra at jeres situation ligner meget hinanden efter hvad jeg sådan lige kan fornemme 

Forresten ang vintertid, så er det på mystisk vis lykkedes os at holde Silas vågen indtil sædvanlig sengetid - min kæreste eller jeg skal bare være i overgearet tilstand og holde silas igang.  Så går det næsten uden pyller. Men det er jo også nemt når vi er 2 hjemme, og den ene laver mad og den anden underholder 

Anmeld

31. oktober 2011

K&S

KittyGirl skriver:

altså, jeg gjorde det allerede i fredags, at der strakte jeg Lasse til kl.19.30 i stedet for kl.19.00 .... og lørdag strakte vi ham til 20.00 ... og der sov han så lidt længe om søndagen... og så lagde vi ham kl.19 søndag aften (ny tid), og vi har INGEN problemer haft med søvn overgangen...

SUPER SEJ MOR - hvorfor har du dog ikke delt det tip med os andre "dumme" mødre

Anmeld

31. oktober 2011

Ryberg

K&S skriver:

SUPER SEJ MOR - hvorfor har du dog ikke delt det tip med os andre "dumme" mødre

der var jo ingen der spurgte mig? haha

det er nok heller ikke alle det virker på, men det har bare fungeret perfekt herhjemme.... har faktisk været lidt overrasket

Anmeld

31. oktober 2011

K&S

KittyGirl skriver:

der var jo ingen der spurgte mig? haha

det er nok heller ikke alle det virker på, men det har bare fungeret perfekt herhjemme.... har faktisk været lidt overrasket

Jamen, jeg vidste jo ikke, du måske havde SVARET

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.