Vintertid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

2721

Ja, så stod han så op lidt i 4 i dag!
Lod ham dog blive i sengen meget mod hans vilje til kl 5, men ved Gud i pokker hvor er je træt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Zafir

Jeg har selv virkelig spekulret på det samme

Frigg vågner normalt kl. 7!!! (jubii) og nu vågner hun jo kl. 6!!! Jeg har prøvet i lørdags, søndags, igår, at rykke hendes sovetid om aftenen... og lige lidt hjælper det. Jeg aner ikke hvad jeg ellers skal gøre.

Jeg kan godt se at jeg ikke er hårdt ramt, som nogen af jer, med at stå op inden kl. 5, men kl 6 er TIDLIGT nok for mig...

Anmeld

1. november 2011

babyMark

Mark vågnede kl. 4.45 idag og jeg tænkte bare....det er løgn!

Men mig og min store mave kunne ikke rigtig komme ud af sengen så sendte manden op for at lægge ham ned i sin seng igen. hvorefter jeg hører ham tage ham op og sige, at han vil give ham noget at spise...

hvor jeg bare råber tilbage...NEEEEEEEEJ det er jo pga vintertid...så manden kommer ned i sengen med Mark og så holder vi ham dernede i nogle minutter hvorefter han falder i søvn...og sover så sådan nogenlunde indtil kl. 5.45. Det kan jeg leve med, men før kl. 5 niksen biksen...uha gruer altså for de der søvnløse nætter igen lige om lidt (er 36 + 4)

god dag til jer allesammen hvor det at sige godmorgen nu her allerede er formiddag

og så et tip - når Mark sover hos bedsteforældrene sover han som regel en time mere end herhjemme, det kunne være man skulle prøve det.....det skal han heldigvis fra fredag til lørdag, så vi lige kan få lidt kærestetid inden baby kommer.

Anmeld

1. november 2011

K&S

Puslingen skriver:

Ja, så stod han så op lidt i 4 i dag!
Lod ham dog blive i sengen meget mod hans vilje til kl 5, men ved Gud i pokker hvor er je træt

Jeg måtte kæmpe lidt med Anton, da han vågnede 4.45, men jeg vandt...! Og han sov til 5.45

Anmeld

1. november 2011

2721

Zafir skriver:

Jeg har selv virkelig spekulret på det samme

Frigg vågner normalt kl. 7!!! (jubii) og nu vågner hun jo kl. 6!!! Jeg har prøvet i lørdags, søndags, igår, at rykke hendes sovetid om aftenen... og lige lidt hjælper det. Jeg aner ikke hvad jeg ellers skal gøre.

Jeg kan godt se at jeg ikke er hårdt ramt, som nogen af jer, med at stå op inden kl. 5, men kl 6 er TIDLIGT nok for mig...

Vi har også prøvet at rykke charlies sove mønster i over et halvt år, men så snart han komme senere i seng en 18-18.30, ja så står han bare endnu tidliger op og det er virkelig et problem nu

Anmeld

1. november 2011

2721

babyMark skriver:

Mark vågnede kl. 4.45 idag og jeg tænkte bare....det er løgn!

Men mig og min store mave kunne ikke rigtig komme ud af sengen så sendte manden op for at lægge ham ned i sin seng igen. hvorefter jeg hører ham tage ham op og sige, at han vil give ham noget at spise...

hvor jeg bare råber tilbage...NEEEEEEEEJ det er jo pga vintertid...så manden kommer ned i sengen med Mark og så holder vi ham dernede i nogle minutter hvorefter han falder i søvn...og sover så sådan nogenlunde indtil kl. 5.45. Det kan jeg leve med, men før kl. 5 niksen biksen...uha gruer altså for de der søvnløse nætter igen lige om lidt (er 36 + 4)

god dag til jer allesammen hvor det at sige godmorgen nu her allerede er formiddag

og så et tip - når Mark sover hos bedsteforældrene sover han som regel en time mere end herhjemme, det kunne være man skulle prøve det.....det skal han heldigvis fra fredag til lørdag, så vi lige kan få lidt kærestetid inden baby kommer.

Dejligt i fik ham til at sove en time mere jeg prøvede i en time her til morgen men det hjalp desværre ikke

Anmeld

1. november 2011

2721

K&S skriver:

Jeg måtte kæmpe lidt med Anton, da han vågnede 4.45, men jeg vandt...! Og han sov til 5.45

Godt gået, Charlie var desværre ikke så modtagelig om end jeg syntes jeg kæmpede bravt i en time

Han har så tilgengæld med stor protest fået Fået en lille time her fra lidt over halv 7 til ca halv 8, da han var så træt at han ikke kunne stå ret op kg ned suk

Anmeld

1. november 2011

hekran

Corn skriver:

vi snakker om at flytte til rusland, hvor de har afskaffet det!!!! 

(humor kan vaere anvendt, for hold da kaeft det er traels)

Mon man kan lave en underskriftsindsamling for at afskaffe det dersens flytten rundt af timer? Det gør vi da bare. En masse underskrifter og sender ind til fru Thorning-Schmidt. Så kan regeringen faktisk få lavet noget der kan gavne os småbørnsforældre

Vi er ikke i 80'erne mere og de aller fleste har sparepærer, så vi sparer ikke længere på det og vi ville alle være gladere hvis vi ikke skulle ligne zombier. Det er da en win-win!!!

Anmeld

1. november 2011

K&S

Puslingen skriver:

Godt gået, Charlie var desværre ikke så modtagelig om end jeg syntes jeg kæmpede bravt i en time

Han har så tilgengæld med stor protest fået Fået en lille time her fra lidt over halv 7 til ca halv 8, da han var så træt at han ikke kunne stå ret op kg ned suk

Jeg troede heller ikke det ville lykkedes, for han ville ikke have vand eller noget (men jeg nåede til gengæld at tabe koppen på gulvet ), men efter at have været derinde 3 gange, hvor han havde fået lov at skrige 1 minut pr. gang, gav han op

Men han har også lige taget en times lur fra 7.30 - 8.35, hvor jeg måtte vække ham, fordi vi skulle afsted i DP

Anmeld

1. november 2011

hekran

I går var klokken 5.15, da vores 2 årige og 4 årige kom ind i sengen til os (mig, manden og vores snart 5 måneder gamle). I dag var det den mindste der vågnede 5.10 og de andre lidt i 6. Nøj, hvor bliver man fattig på overskud. Det skal hedde sig, at jeg skal nå at læse lidt studilæsning, mens vores lille prinsesse er ude at sove formiddagssøvn, som hun bliver lagt til allerede 7.30, hvor andre børn på hendes alder vågner  

Meeeen jeg er så træt, at jeg sidder og hænger over baby.dk med en kaffebalje og morgentv i baggrunden. Men det er bestemt også hyggeligt God med lidt sympati og egentlig også bare rart at vide, at man ikke er alene i situationen.

til alle B-mennesker med A-børn!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.