Vintertid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2011

2721

Nessie skriver:

Daniel har de sidste par dage også ment at det var morgen kl. 5. Jeg går ind og siger til ham at det stadig er nat, og putter ham igen. Godt nok under protest, men jeg vil bare ikke have at det skal blive en vane at stå op kl. 5.

Det fortsætter jeg med, til det er nogenlunde "normal" stå op tid, så kommer han med ind i vores seng, som han plejer.

Men hold da op hvor er moren træt. Hun får jo ingen middagslur

Han bliver puttet til normal gå i seng tid, så håber kun at det varer nogle få dage, inden vi er inde i en normal rytme.

Jeg holder på at sommer- / vintertid bør afskaffes. Det er kun til besvær, og det blev lavet under oliekrisen i 1980 eller deromking, og den er jo ligesom for længst overstået

Og det finder han sig bare ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

K&S

Tilmeldt skriver:

Vi har ladet Lisa 'styrer hvornår hun skulle i seng!'

Dermed sagt, at hvis hun var træt kl. 18, så kom hun i seng der, og var den 19.30 så blev det der!  Den første dag måtte vi også  tidligt op, ca kl. 5.30, men det bliver stødt bedre!

Vi er så også så privilligeret så at hun kan sove så længe hun vil!  Men normalt kommer hun i seng ca. kl. 19, og står op ca kl. 6.30-7.00!

Stine og Lisa.

Hehe, tidligt op hos jer = en rigtig god nat hos os

Anmeld

31. oktober 2011

LilyMarleen

Alexander stod op kl:7.00 ( Som i prinsippet var kl:8.00. Det er ALDRIG sket før ) Også fulgte vi elles bare dagen som var det kl.7.00 han var stået op. Han plejer at komme i seng mellem 19-20. Og det gjorde han også den her dag. Så vi mærker ikke forskellen.  

Anmeld

31. oktober 2011

Nessie

Puslingen skriver:

Og det finder han sig bare ?

Tjah. Han får i hvert fald ikke lov at komme ind før kl. bliver seks, men jeg må selvfølgelig ind og putte ham nogle gange.

Men han er egentlig meget tålmodig. Ligger som regel i ca. 20 minutter og prøver at sove, inden han giver lyd igen

Anmeld

31. oktober 2011

2721

LilyMarleen skriver:

Alexander stod op kl:7.00 ( Som i prinsippet var kl:8.00. Det er ALDRIG sket før ) Også fulgte vi elles bare dagen som var det kl.7.00 han var stået op. Han plejer at komme i seng mellem 19-20. Og det gjorde han også den her dag. Så vi mærker ikke forskellen.  

Hvor lyder det skønt

Anmeld

31. oktober 2011

TbCp

Puslingen skriver:

Så i holder hende bare oppe den time ekstra?
Charlie er bare helt umulig hvis han bliver overtræt

Hun kommer i seng mellem 19 og 20 som normalt.

Igår faldt hun dog i søvn kl. 16.30 og sov til 5 i morges!

Men i dag har det ikke været et problem.... men måske det er lettere når de er lidt større, Liva er jo 4 år nu...

Anmeld

31. oktober 2011

2721

Nessie skriver:

Tjah. Han får i hvert fald ikke lov at komme ind før kl. bliver seks, men jeg må selvfølgelig ind og putte ham nogle gange.

Men han er egentlig meget tålmodig. Ligger som regel i ca. 20 minutter og prøver at sove, inden han giver lyd igen

Hold da op. Charlie går helt sukker kold og er umulig at få til at falde til ro igen

Anmeld

31. oktober 2011

LilyMarleen

Puslingen skriver:

Hvor lyder det skønt

Ja, man må sige at han er en dygtig lille dreng. Heheh. Men jeg havde da ellers gået og gruet for vintertiden.. -Men det var åbenbart helt uden grund.  

Anmeld

31. oktober 2011

2721

TbCp skriver:

Hun kommer i seng mellem 19 og 20 som normalt.

Igår faldt hun dog i søvn kl. 16.30 og sov til 5 i morges!

Men i dag har det ikke været et problem.... men måske det er lettere når de er lidt større, Liva er jo 4 år nu...

Ja det er selvfølgelig rigtig nok

Anmeld

31. oktober 2011

2721

LilyMarleen skriver:

Ja, man må sige at han er en dygtig lille dreng. Heheh. Men jeg havde da ellers gået og gruet for vintertiden.. -Men det var åbenbart helt uden grund.  

Ja det må man sige han er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.