Vintertid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

babyMark

Marita skriver:

I går var klokken 5.15, da vores 2 årige og 4 årige kom ind i sengen til os (mig, manden og vores snart 5 måneder gamle). I dag var det den mindste der vågnede 5.10 og de andre lidt i 6. Nøj, hvor bliver man fattig på overskud. Det skal hedde sig, at jeg skal nå at læse lidt studilæsning, mens vores lille prinsesse er ude at sove formiddagssøvn, som hun bliver lagt til allerede 7.30, hvor andre børn på hendes alder vågner  

Meeeen jeg er så træt, at jeg sidder og hænger over baby.dk med en kaffebalje og morgentv i baggrunden. Men det er bestemt også hyggeligt God med lidt sympati og egentlig også bare rart at vide, at man ikke er alene i situationen.

til alle B-mennesker med A-børn!

krammer tilbage

og nyd bare din kaffe og baby.dk med god samvittighed! Jeg har kun 1 barn (snart 2) men synes det er hårdt nok!

Men altså de der morgener hvor man bare accepterer at de er friske og vågne og prøver at nyde al deres energi, så er det egentlig meget hyggeligt, men hold op det kræver overskud. Jeg har lige sådan en overskudsdag idag, men sov også 2 timer til middag igår  hurra for barsel....har mere ondt af manden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

babyMark

Puslingen skriver:

Dejligt i fik ham til at sove en time mere jeg prøvede i en time her til morgen men det hjalp desværre ikke

øv øv....men godt kæmpet!

synes bare du fortjener en ordentlig bunke krammere. Og håber at du lige falder over noget mere overskud eller at han lige pludselig bare får lyst til at sove rigtig længe og sødt

Anmeld

1. november 2011

Corn

Marita skriver:

Mon man kan lave en underskriftsindsamling for at afskaffe det dersens flytten rundt af timer? Det gør vi da bare. En masse underskrifter og sender ind til fru Thorning-Schmidt. Så kan regeringen faktisk få lavet noget der kan gavne os småbørnsforældre

Vi er ikke i 80'erne mere og de aller fleste har sparepærer, så vi sparer ikke længere på det og vi ville alle være gladere hvis vi ikke skulle ligne zombier. Det er da en win-win!!!

Der er en forening der kæmper kampen allerede...

http://ikkesommertid.info/

Anmeld

1. november 2011

hekran

Corn skriver:

Der er en forening der kæmper kampen allerede...

http://ikkesommertid.info/

Aaaah, tak for info! Har meldt mig under fanen

Anmeld

1. november 2011

MinNoah

Her puttede vi Noah på 2 år lidt senere ( han sov kl. 20.30 ca) Og sørme om vi ikke var så heldige at han først stop op kl. 8.40, altså 7.40 ny tid - SKØNT!!

Herhjemme står vi stort set aldrig op før kl. 7.00! Og det er vores søn meget enig i, dejligt! Vågner han før (hvilket sker sjældent) Ja så kommer han ind mellem os i dobbeltsengen og ligger og hygger/snakker med sin bamse mens mor og far sover videre.... Nægter at stå op kl. 5 eller 6...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.