Marita skriver:
I går var klokken 5.15, da vores 2 årige og 4 årige kom ind i sengen til os (mig, manden og vores snart 5 måneder gamle). I dag var det den mindste der vågnede 5.10 og de andre lidt i 6. Nøj, hvor bliver man fattig på overskud. Det skal hedde sig, at jeg skal nå at læse lidt studilæsning, mens vores lille prinsesse er ude at sove formiddagssøvn, som hun bliver lagt til allerede 7.30, hvor andre børn på hendes alder vågner
Meeeen jeg er så træt, at jeg sidder og hænger over baby.dk med en kaffebalje og morgentv i baggrunden. Men det er bestemt også hyggeligt
God med lidt sympati og egentlig også bare rart at vide, at man ikke er alene i situationen.
til alle B-mennesker med A-børn!
krammer tilbage
og nyd bare din kaffe og baby.dk med god samvittighed! Jeg har kun 1 barn (snart 2) men synes det er hårdt nok!
Men altså de der morgener hvor man bare accepterer at de er friske og vågne og prøver at nyde al deres energi, så er det egentlig meget hyggeligt, men hold op det kræver overskud. Jeg har lige sådan en overskudsdag idag, men sov også 2 timer til middag igår
hurra for barsel....har mere ondt af manden 
Anmeld