Vintertid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2011

2721

Janni. skriver:

Jeg er med på en kigger  egentlig kunne jeg være ligeglad, det er nemlig farmand der har morgentjansen, men så går han også i seng seneste kl 21.30 - og vil da gerne nyde aftenen sammen med ham. 

Lækkert er slet ikke misundelig
Her har jeg både nat, morgen, dag og det meste af tiden aften, så jeg er pænt træt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

2721

Corn skriver:

vi snakker om at flytte til rusland, hvor de har afskaffet det!!!! 

(humor kan vaere anvendt, for hold da kaeft det er traels)

Se, det var en god ide

Anmeld

31. oktober 2011

Vi har ladet Lisa 'styrer hvornår hun skulle i seng!'

Dermed sagt, at hvis hun var træt kl. 18, så kom hun i seng der, og var den 19.30 så blev det der!  Den første dag måtte vi også  tidligt op, ca kl. 5.30, men det bliver stødt bedre!

Vi er så også så privilligeret så at hun kan sove så længe hun vil!  Men normalt kommer hun i seng ca. kl. 19, og står op ca kl. 6.30-7.00!

Stine og Lisa.

Anmeld

31. oktober 2011

TbCp

Jeg gør ikke så meget ved det, herhjemme plejer det at tage en uges tid så er Livas søvnmønster kommet på plads igen. Men det er da lidt hårdt den uge her, i dag stod hun op kl. 5!!!
Så jeg glæder mig bare over jeg ikke skal på arbejde og kan tage en middagslur

Anmeld

31. oktober 2011

TbCp

DOBBEL

Anmeld

31. oktober 2011

Janni.

Puslingen skriver:

Lækkert er slet ikke misundelig
Her har jeg både nat, morgen, dag og det meste af tiden aften, så jeg er pænt træt!

Det er en aftale som farmand selv har indgået. Han er desværre hjemmegående husfar resten af hans liv.  Meget imod hans vilje. 

Anmeld

31. oktober 2011

Nessie

Daniel har de sidste par dage også ment at det var morgen kl. 5. Jeg går ind og siger til ham at det stadig er nat, og putter ham igen. Godt nok under protest, men jeg vil bare ikke have at det skal blive en vane at stå op kl. 5.

Det fortsætter jeg med, til det er nogenlunde "normal" stå op tid, så kommer han med ind i vores seng, som han plejer.

Men hold da op hvor er moren træt. Hun får jo ingen middagslur

Han bliver puttet til normal gå i seng tid, så håber kun at det varer nogle få dage, inden vi er inde i en normal rytme.

Jeg holder på at sommer- / vintertid bør afskaffes. Det er kun til besvær, og det blev lavet under oliekrisen i 1980 eller deromking, og den er jo ligesom for længst overstået

Anmeld

31. oktober 2011

2721

Tilmeldt skriver:

Vi har ladet Lisa 'styrer hvornår hun skulle i seng!'

Dermed sagt, at hvis hun var træt kl. 18, så kom hun i seng der, og var den 19.30 så blev det der!  Den første dag måtte vi også  tidligt op, ca kl. 5.30, men det bliver stødt bedre!

Vi er så også så privilligeret så at hun kan sove så længe hun vil!  Men normalt kommer hun i seng ca. kl. 19, og står op ca kl. 6.30-7.00!

Stine og Lisa.

Det gør vi også langt hen af vejen da han har brug for meget søvn, men har svært ved det så når han beder om at komme i seng får han lov

Anmeld

31. oktober 2011

2721

TbCp skriver:

Jeg gør ikke så meget ved det, herhjemme plejer det at tage en uges tid så er Livas søvnmønster kommet på plads igen. Men det er da lidt hårdt den uge her, i dag stod hun op kl. 5!!!
Så jeg glæder mig bare over jeg ikke skal på arbejde og kan tage en middagslur

Så i holder hende bare oppe den time ekstra?
Charlie er bare helt umulig hvis han bliver overtræt

Anmeld

31. oktober 2011

2721

Janni. skriver:

Det er en aftale som farmand selv har indgået. Han er desværre hjemmegående husfar resten af hans liv.  Meget imod hans vilje. 

Jeg er også ufrivilligt hjemmegående, men da Charlie også er hjemme hele dagen og sover rigtig dårligt om dagen har jeg inden mulighed for at hvile, så jeg køre altid på søvn underskud, men det kender du jo nok fra Tanja af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.