Vis jeres misser :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2011

Wimmie

Ann87 skriver:

Ej den der kender vi godt! Henrik (min kæreste) sagde lige, da han så dine billeder, hvorfor er det de sorte katte er så frække Vi havde et Bonsai træ, Trixie væltede ned og hun gravede i vores gulvplanter

Hehe, jeg tror bare de sorte katte er frækkere... Vores er en rigtig ninja-kat - hun kommer ofte snigende uden at man opdager hende 

Således måtte en pakke havregryn lade livet for den "sorte slyngel" en dag vi havde været på arbejde...:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

annec

Her er min Tyson

Anmeld

29. oktober 2011

Wimmie

annec skriver:

Her er min Tyson

Haha! Fantastiske billeder 

Og hvor ser han dog blød og dejlig ud 

Anmeld

29. oktober 2011

annec

Wimmie skriver:

Haha! Fantastiske billeder 

Og hvor ser han dog blød og dejlig ud 

Ja Er han også

Anmeld

29. oktober 2011

Truddi

Ja, de er verdens bedste venner  Dog er Milo lige bleven kastereret, hvilket har resulteret i at Mischa nogle gange kan blive lidt sur på ham , hvæse og knurre lidt. Tror det er pga. den manglende lugt, katte "sætter jo hinanden i bås" via lugten, og Milo er lugtfri nu :-)

Anmeld

29. oktober 2011

Kofoed.

Her er min Barca

Billed 3 er da jeg er i 8. måned. Den eneste gang hun faktisk gad blive liggede, selvom hun blav sparket indefra maven.

Har også en video når hun ligger med en mus

Anmeld

29. oktober 2011

Mom2012

Wimmie skriver:

Hehe, jeg tror bare de sorte katte er frækkere... Vores er en rigtig ninja-kat - hun kommer ofte snigende uden at man opdager hende 

Således måtte en pakke havregryn lade livet for den "sorte slyngel" en dag vi havde været på arbejde...:

Og der bliver grinet her hjemme Hi hi.. Eej det gør vores også, nogle gange når jeg skal op at tisse om natten, ligger hun på lur under trappen og så angriber hun (Gør ikke ondt) 

Anmeld

29. oktober 2011

Wimmie

Truddi skriver:

Ja, de er verdens bedste venner  Dog er Milo lige bleven kastereret, hvilket har resulteret i at Mischa nogle gange kan blive lidt sur på ham , hvæse og knurre lidt. Tror det er pga. den manglende lugt, katte "sætter jo hinanden i bås" via lugten, og Milo er lugtfri nu :-)

Jeg tror det samme skete for vores. Vi fik Panter først og Puf 2 måneder senere (fra samme hjem) og de var hinandens bedste venner... indtil de begge blev neutraliserede - nu gider de ikke hinanden og Panter er en rigtig bølle; hun giver Puf lammetæv nogle gange, og eftersom han er pacifist stikker han bare af - den kylling 

Anmeld

29. oktober 2011

Wimmie

Kofoed. skriver:

Her er min Barca

Billed 3 er da jeg er i 8. måned. Den eneste gang hun faktisk gad blive liggede, selvom hun blav sparket indefra maven.

Har også en video når hun ligger med en mus

Nårh, hvor fint - det ser så fint ud når de kan forme sig til en helt rund kugle 

Anmeld

29. oktober 2011

Vivian87

Vi har 2 skønne, skønne katte, Pjevs (hankat) og Molly (hunkat)  Pjevs er den grålige og Molly den sorte og hvide. Pjevs har altid været den sociale kat, og Molly er lidt mere reserveret - dog har det ændret sig efter jeg er blevet gravid, nu gider Pjevs ikke sådan putte mere men til gengæld er Molly over mig hele tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.