Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Wimmie skriver: Hehe Men dejligt at hun bare sover - eller i hvert fald ikke vækker jer. Katte er så hyggelige at have liggende når man er træt - de er så beroligende.
Hehe
Men dejligt at hun bare sover - eller i hvert fald ikke vækker jer. Katte er så hyggelige at have liggende når man er træt - de er så beroligende.
Det er nemlig det de er, der er noget helt specielt over katte som jeg ikke kan beskrive.. Jeg nyder specielt rigtigt meget at have hende når manden ikke er hjemme og vi sidder og hygger foran tvét.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
banditten2011 skriver: Jaah de er helt fantastisk så hurtigt de falder til Den gamle har vi fra noget der hedder Inges kattehjem og han blir vist nok 13år
Jaah de er helt fantastisk så hurtigt de falder til
Den gamle har vi fra noget der hedder Inges kattehjem og han blir vist nok 13år
Inges Kattehjem er fantastisk
13 år Det er godt klaret...men så skal I jo nok også desværre indstille jer på en afsked lige pludselig; det er aldrig sjovt
Men dejligt når de bliver så gamle; så ved man de har haft et godt liv, og så længe han er frisk og fin endnu...
Babydream<3 skriver: Det er nemlig det de er, der er noget helt specielt over katte som jeg ikke kan beskrive.. Jeg nyder specielt rigtigt meget at have hende når manden ikke er hjemme og vi sidder og hygger foran tvét.
Det samme her
Hunde er da meget søde, men jeg er bare så meget mere til kattes temperament og selvstændighed.
Min mand er mest til hunde, men han har måttet overgive sig helt og holdent til vores katte og nu ville han slet ikke undvære at have kat
Wimmie skriver: Det samme her Hunde er da meget søde, men jeg er bare så meget mere til kattes temperament og selvstændighed. Min mand er mest til hunde, men han har måttet overgive sig helt og holdent til vores katte og nu ville han slet ikke undvære at have kat
Det er præcis det samme herhjemme
Vores kat, 2 år gammel..
Wimmie skriver: Jep, han er mega-langhåret - især halen er meget busket Panter har også fået 3-4 enkelte hvide hår på brystet som voksen, men er ellers helt sort. Hun er ikke så langhåret som jeres killing men pelsen er meget blød og tæt med en tyk ulden underpels.
Jep, han er mega-langhåret - især halen er meget busket
Panter har også fået 3-4 enkelte hvide hår på brystet som voksen, men er ellers helt sort. Hun er ikke så langhåret som jeres killing men pelsen er meget blød og tæt med en tyk ulden underpels.
Hvad race er han?
Ja det sjovt de har sådan en unders pels. Trixies er grålig, meget tyk og så er hårene bølgede.
Ann87 skriver: Hvad race er han? Ja det sjovt de har sådan en unders pels. Trixies er grålig, meget tyk og så er hårene bølgede.
Puf er 3/4 Main Coon. Faderen var en race-ren Main Coon på 12 kilo Moderen har halvt Main Coon og halvt huskat - men også meget langhåret.
Puf er dog ikke så stor - jo i omfang, men han er mest pels. Tror han vejer knap 5 kilo - ikke meget mere end hunkatten som er mere robust og tæt.
Wimmie skriver: Sorry, nu får I lige lidt mere billedspam, men nu har jeg jo alle kattebillederne fra den eksterne harddisk fremme Billede 1-3: Panter væltede en blomster-tingest på gulvet...og prøvede bestemt ikke at lægge skjul på hvem den skyldige var. Billede 4: Flader-Puf Billede 5: Mærkelig liggestilling
Sorry, nu får I lige lidt mere billedspam, men nu har jeg jo alle kattebillederne fra den eksterne harddisk fremme
Billede 1-3: Panter væltede en blomster-tingest på gulvet...og prøvede bestemt ikke at lægge skjul på hvem den skyldige var.
Billede 4: Flader-Puf
Billede 5: Mærkelig liggestilling
Ej den der kender vi godt! Henrik (min kæreste) sagde lige, da han så dine billeder, hvorfor er det de sorte katte er så frække Vi havde et Bonsai træ, Trixie væltede ned og hun gravede i vores gulvplanter
Uh, jeg vil også være meeeeeed! :-D
Har kattene Milo og Mischa.
Mischa er vores sort/hvide hunkat, super elegant og selvstændig dame.
Milo er vores lille hvide hankat med en grå blis, utrolig charmerende og kælen.
Her er den så:
Truddi skriver: Uh, jeg vil også være meeeeeed! :-D Har kattene Milo og Mischa. Mischa er vores sort/hvide hunkat, super elegant og selvstændig dame. Milo er vores lille hvide hankat med en grå blis, utrolig charmerende og kælen. Her er den så:
Nøj hvor er de kære
Er de altid så kærlige over for hinanden? Det er virkelig sødt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128