Vis jeres misser :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2011

Babydream<3

Wimmie skriver:

Jeg har vist også en hel billed-serie af vores katte i mærkelige ligge-stillinger 

Panter vil også meget gerne sove hos os, men vi blev trætte af det da hun efter nogle timer bliver meget vågen og meget legesyg...og hun elsker at gnave i fingre 

Okay, ja det kan jeg godt se er irriterende.

Chilli får et damp anfald lige når vi går i seng og løber rundt i hele lejligheden, men derefter sover hun gerne hele natten. Hun laver ihvertfald intet vi vågner af.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

banditten2011

Wimmie skriver:

Hehe, katte og deres evne til at ligge mærkelige steder 

Sikke smukke farver den multifarvede har 

Ja de er sku morsomme

jaah hun er rigtig fin i farven, og så er hun fundet på gaden, men hun opførte sig fra starten af som om hun altid havde boet her

Anmeld

29. oktober 2011

Mom2012

Wimmie skriver:

Jepper - har lige fundet dem - de var godt gemt på den anden harddisk, men jeg fandt alle killinge-billederne af begge katte, så her er lidt killinge-billedspam af Puf og Panter (hvor var de altså bare nogle nuttede killinger : 

Ja det er sjovt, de ligner godt nok hinanden. Årh hvor er de altså skønne og så smuk Puf har! (går ud fra det er den langhåret)

Anmeld

29. oktober 2011

Wimmie

Babydream<3 skriver:

Okay, ja det kan jeg godt se er irriterende.

Chilli får et damp anfald lige når vi går i seng og løber rundt i hele lejligheden, men derefter sover hun gerne hele natten. Hun laver ihvertfald intet vi vågner af.

Hehe 

Men dejligt at hun bare sover - eller i hvert fald ikke vækker jer. Katte er så hyggelige at have liggende når man er træt - de er så beroligende.

Anmeld

29. oktober 2011

Wimmie

Ann87 skriver:

Ja det er sjovt, de ligner godt nok hinanden. Årh hvor er de altså skønne og så smuk Puf har! (går ud fra det er den langhåret)

Jep, han er mega-langhåret - især halen er meget busket 

Panter har også fået 3-4 enkelte hvide hår på brystet som voksen, men er ellers helt sort. Hun er ikke så langhåret som jeres killing men pelsen er meget blød og tæt med en tyk ulden underpels.

Anmeld

29. oktober 2011

Dorte...

Wimmie skriver:

Han er virkelig flot! Vores Panter er jo også halvt Birma - det kan man bare ikke se på hende - men pelsen og hendes ansigt er lidt anderledes end en normal huskats 

Hvis jeg nogensinde skal have en ren racekat skal det klart være en Birma; de er så smukke 

Skal også helt klart have Birma igen, syntes de har et godt sind. Og gerne en ægte næste gang  

Min han er bare det hele, kælen, nysgerrig, legesyg og glad for børn. Vil også meget gerne lege med de hunde der kommer på besøg, men det er hundene ikke altid helt med på he he...

Anmeld

29. oktober 2011

Wimmie

banditten2011 skriver:

Ja de er sku morsomme

jaah hun er rigtig fin i farven, og så er hun fundet på gaden, men hun opførte sig fra starten af som om hun altid havde boet her

Det er det dejlige ved katte - de får hurtigt ejerfornemmelse over os og vores hjem 

Jeg fik engang en sommerhuskat der var helt udmagret men meget kælen. Efter meget få timer var hun faldet til hos os - vi havde hende i 10 år inden hun sov ind 

Anmeld

29. oktober 2011

Wimmie

Dorte S. skriver:

Skal også helt klart have Birma igen, syntes de har et godt sind. Og gerne en ægte næste gang  

Min han er bare det hele, kælen, nysgerrig, legesyg og glad for børn. Vil også meget gerne lege med de hunde der kommer på besøg, men det er hundene ikke altid helt med på he he...

Sådan er Panter også - kælen, social, nysgerrig og legesyg. Selvom som voksen er hun virkelig en killing nogle gange.

Puf derimod er bare doven og kælen...ikke den mindste smule legesyg 

- han kan dog engang imellem tage sig sammen til at fange en mus...(sikkert én som var død i forvejen)

Anmeld

29. oktober 2011

banditten2011

Wimmie skriver:

Det er det dejlige ved katte - de får hurtigt ejerfornemmelse over os og vores hjem 

Jeg fik engang en sommerhuskat der var helt udmagret men meget kælen. Efter meget få timer var hun faldet til hos os - vi havde hende i 10 år inden hun sov ind 

Jaah de er helt fantastisk så hurtigt de falder til

Den gamle har vi fra noget der hedder Inges kattehjem og han blir vist nok 13år

Anmeld

29. oktober 2011

Wimmie

Sorry, nu får I lige lidt mere billedspam, men nu har jeg jo alle kattebillederne fra den eksterne harddisk fremme 

Billede 1-3: Panter væltede en blomster-tingest på gulvet...og prøvede bestemt ikke at lægge skjul på hvem den skyldige var.

Billede 4: Flader-Puf

Billede 5: Mærkelig liggestilling 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.