Vis jeres misser :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2011

Kloster

Har desværre kun 1 billede på min com nu. Alle de andre billeder ligger på den anden harddisk.

Men det her er Mille. Hun er 3 år. En rigtig dronning og mener bestemt, at universet drejer omkring hende.

Billedet er taget i sommers. Om vinteren ligner hun en, der lige er kommet ud at tørretumbleren. Puf..... Og hun er dobbent så stor pga pels...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

Camulla

Her er vores lille mis Mille. Vi har haft hende i 2 uger på onsdag  

Anmeld

30. oktober 2011

Loa

Wimmie skriver:

Altså kattene...som i "kæledyr" 

Ja, jer med hunde, kaniner, fisk, marsvin osv. må altså lave jeres egen tråd til sjove billeder - denne tråd er for sjove katte og deres sjove ejere 

Flash billeder af jeres katte i sjove situationer - eller bare fordi I synes vi skal se dem 

Vi har to meget kælne og sociale katte; Puf og Panter. Puf er en 4-årig hankat og 3/4 Main Coon - spinder konstant, er ret doven og er bange for... ja, stort set alt nyt (især gæster) 

Panter er ½ Hellig Birma og ½ huskat, hun er dog helt sort men hendes pels er tyk og blødere end en normal huskats. Hun er social, elsker alle (især gæster) og er meget legesyg - hun ejer huset og ynder at tæve Puf når hun keder sig. Også 4 år gammel.

Billede 1: Puf camoufleret som en bunke frugt

Billede 2: Puf elsker øko-tomater

Billede 3: Puf som vi bedst kender ham

Billede 4-10: Panter på andejagt  

Ha ha fed "ande" serie Fedt sidste-billede, ligner nærmest anden har vundet over missen

Anmeld

30. oktober 2011

Wimmie

Loa skriver:

Ha ha fed "ande" serie Fedt sidste-billede, ligner nærmest anden har vundet over missen

Hehe, jeg fjollede meget med and og kat den aften... Tror jeg tog 20 billeder med den skide badeand

Men hun viste jo også oprigtig interesse for den - jeg prøvede at lave en lignende billedserie med Puf også, men han lagde sig bare til at sove med anden oven på sig - den kat kan ikke provokeres...

Anmeld

30. oktober 2011

Loa

Wimmie skriver:

Hehe, jeg fjollede meget med and og kat den aften... Tror jeg tog 20 billeder med den skide badeand

Men hun viste jo også oprigtig interesse for den - jeg prøvede at lave en lignende billedserie med Puf også, men han lagde sig bare til at sove med anden oven på sig - den kat kan ikke provokeres...

Ha ha fedt.... Total ligeglad....... Det ser bare super sødt ud af den rigtig følger den and, hvor den nu end er placeret henne, så angriber den anden, og alligevel ender anden på hovedet af den 

Anmeld

30. oktober 2011

Trine89

Her er min lille Prins 

Anmeld

30. oktober 2011

nilletøz

Godt nok ikke lige min misser men min mors...

Men så snart jeg træder en af døren hænger han på mig til jeg går igen...

Han kommer hen til mig, når det er mad tid.. Han skal ligge hos mig hele tiden, han skal dog først lige steppe lidt rundt på mig, men så siger jeg bare "dæk Mew" også ligger han sig ned..

Anmeld

30. oktober 2011

Wimmie

Kloster skriver:

Har desværre kun 1 billede på min com nu. Alle de andre billeder ligger på den anden harddisk.

Men det her er Mille. Hun er 3 år. En rigtig dronning og mener bestemt, at universet drejer omkring hende.

Billedet er taget i sommers. Om vinteren ligner hun en, der lige er kommet ud at tørretumbleren. Puf..... Og hun er dobbent så stor pga pels...

Hvor er hun flot - sikke en fin pels

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.