Vis jeres misser :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2011

Mom2012

B&J skriver:

det er den  og en rigtigt putte trold vores søn på den ene arm og katten i den anden hihihih

Årh hvor skønt! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

B&J

Ann87 skriver:

Årh hvor skønt! 

det er rigtigt skønt og i næste månede skal vi en smut til dyrlægen fordi vi kan altså ikke finde ud af kønnet på den og har haft katte i alle mine 24år men den her kan jeg ikke se det på

vi fik den af en jeg arbejder med hendes kærestes ven havde været ude og køre lastbil 300km og hvor den er kommet på ved ingen, de har spurgt omkring og ved dyrlægen ingen katte ejer men så fik vi den nu vil vi ha at vide alder på den osv.. fordi da vi fik den var den mellem 10-15uger ca og vi har haft den i 3uger nu

Anmeld

29. oktober 2011

Babydream<3

Wimmie skriver:

Haha, jeg elsker billede 3 

Og hvor er det bare dejligt når ens katte er så hyggelige og sociale. Her kan man ikke smide sig på sofaen uden at der straks ligger en kat sammen med én. Især Panter vil gerne med os overalt - også da vi havde hund og gik tur med den, så endte vi med både at gå tur med hund og kat 

Hehe ja, billed 3 er genialt, det ser så sjovt ud når hun ligger sådan

Det lyder rigtigt hyggeligt. Chilli sover også i sengen med os hver nat.

Anmeld

29. oktober 2011

Wimmie

Ann87 skriver:

Ja hun er helt sort, ej hun har et hvidt hår på brystet Jaa det er så dejligt med killinger, men nu også rart at hun ved hvad hun må og ikke må nu Der er skovkat i hende, så hun har en tyk meget smuk pels nu. 

Har du et killinge billdede, kunne være sjovt at se! 

Jepper - har lige fundet dem - de var godt gemt på den anden harddisk, men jeg fandt alle killinge-billederne af begge katte, så her er lidt killinge-billedspam af Puf og Panter (hvor var de altså bare nogle nuttede killinger : 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. oktober 2011

banditten2011

Her er vores 2 katte..

Den mørke er en gammel han kat som hedder Tyson

Og den muliti farvet er en ung tæve som hedder Trunte

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. oktober 2011

Wimmie

Sphynxlover skriver:

Nej ikke rigtigt da jeg desværre ikke har overskud til begge vores sphynxer, så har valgt at beholde den ene og finde et godt hjem til ham her

Håber det lykkes for jer, for han er da skøn 

Anmeld

29. oktober 2011

Wimmie

banditten2011 skriver:

Her er vores 2 katte..

Den mørke er en gammel han kat som hedder Tyson

Og den muliti farvet er en ung tæve som hedder Trunte

Hehe, katte og deres evne til at ligge mærkelige steder 

Sikke smukke farver den multifarvede har 

Anmeld

29. oktober 2011

Wimmie

B&J skriver:

Her er vores lille nye pluske vi har haft den i 3ugers tid

Nårh hvor er den fin og dejlig - en rigtig hygge-nussekat 

Anmeld

29. oktober 2011

Wimmie

Babydream<3 skriver:

Hehe ja, billed 3 er genialt, det ser så sjovt ud når hun ligger sådan

Det lyder rigtigt hyggeligt. Chilli sover også i sengen med os hver nat.

Jeg har vist også en hel billed-serie af vores katte i mærkelige ligge-stillinger 

Panter vil også meget gerne sove hos os, men vi blev trætte af det da hun efter nogle timer bliver meget vågen og meget legesyg...og hun elsker at gnave i fingre 

Anmeld

29. oktober 2011

Mom2012

B&J skriver:

det er rigtigt skønt og i næste månede skal vi en smut til dyrlægen fordi vi kan altså ikke finde ud af kønnet på den og har haft katte i alle mine 24år men den her kan jeg ikke se det på

vi fik den af en jeg arbejder med hendes kærestes ven havde været ude og køre lastbil 300km og hvor den er kommet på ved ingen, de har spurgt omkring og ved dyrlægen ingen katte ejer men så fik vi den nu vil vi ha at vide alder på den osv.. fordi da vi fik den var den mellem 10-15uger ca og vi har haft den i 3uger nu

He he.. Ja det kan være svært med nogle katte.  Jeg tror du rammer meget rigtig med alder, den ser i hvert fald ikke så gammel ud. 
I har været heldige at få den lille put! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.