Vis jeres misser :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2011

Mom2012

Wimmie skriver:

Flot er den i hvert fald 

Håber I finder ud af hvad den skal - det er så synd hvis den bare er blevet "smidt ud"  

- dejligt at I tager jer af den

Ja den har rigtig flotte farver. Vi kunne ikke lade være, den var så sulten. Tror desværre den er forladt, vi har aldrig set den før og det er jo ikke en lille killing såå Men så kan det være vi bliver en mis rigere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

Noneother

Hold da op. Jeg har aldrig set en kat der ligner min "ansigtstisser" aka. Smiley så meget før... men din Puf altså!

Hun er kvart skovkat, halvt perser og kvart "i just don´t know"

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. oktober 2011

freiasmor

Her er min misser freja har ikke helt fået fanget hende i hendes sjove stunder, men har da 2, hvor jeg tog hende i et gab og et andet, imens hun lå under sin dyne

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. oktober 2011

celkt

L86 skriver:

Nu har jeg forsøgt at sætte billede ind af vores kat. Det var lidt svært, så bær over hvis de ikke er til at se

Vores kat hedder June. Hun er en 8 år gammel British Shorthair. 

altså, han er skøn. hvis ikke jeg skulle have langhårede katte, som ellers er dem jeg er gladest for, ville sådan en basse helt klart stå højt på ønskesedlen...

Anmeld

29. oktober 2011

Wimmie

Sørens skriver:

Her er vores dejlige hankat Gimli. Han ELSKER sin far! Vil helst ligge på hans skulder som en baby der skal bøvses af!

Han er en blanding af norsk skovkat og en alm europæisk korthårskat. Han vejer 8kg og er sort i alm lys og chokoladebrun i solen! SÅ SMUK OG SINDSYGT KÆLEN! Han kan ikke rigtig miave fordi han blev taget fra sinmor allerede da han kun var 5uger gammel (hun afviste sine killinger) Så vi har måttet passe ham og opdrage ham, så han er overbevist om at han er et menneske! Taler som et og er social som et! Og så kan han åbne døre!!! Lidt irreterende

Hov fik vist skrevet lidt meget...hmmm crazy catlady!

Hvor er han flot 

Og hvor ligner han dog vores Panter rigtig meget - hun er også nærmest chokoladebrun i solen (om sommeren) - ellers umiddelbart helt sort.

Anmeld

29. oktober 2011

Wimmie

Noneother skriver:

Hold da op. Jeg har aldrig set en kat der ligner min "ansigtstisser" aka. Smiley så meget før... men din Puf altså!

Hun er kvart skovkat, halvt perser og kvart "i just don´t know"

Ja, det må man sige - pels og farver ligner jo rigtig meget 

Anmeld

29. oktober 2011

Wimmie

Freismor skriver:

Her er min misser freja har ikke helt fået fanget hende i hendes sjove stunder, men har da 2, hvor jeg tog hende i et gab og et andet, imens hun lå under sin dyne

Flot kat 

Dejlige efterårsfarver den har 

Anmeld

29. oktober 2011

Wimmie

Ann87 skriver:

Ja den har rigtig flotte farver. Vi kunne ikke lade være, den var så sulten. Tror desværre den er forladt, vi har aldrig set den før og det er jo ikke en lille killing såå Men så kan det være vi bliver en mis rigere

Var den bare kælen med det samme?

En mis rigere er heller ikke det værste i verden, hehe - så længe man har plads og hjerterum 

Anmeld

29. oktober 2011

Wimmie

NNM skriver:

vi ahr godt nok ikk kat mere men vil da også dele nogen billeder af den dejlige kat vi havde. hun hed jackie og var 3 år gammel.

agurken har katten spist af.

Haha! Fantastiske billeder 

Og apropos sjove liggestillinger; din har da en hel del af dem 

Anmeld

29. oktober 2011

NinaNymannMadsen

Wimmie skriver:

Haha! Fantastiske billeder 

Og apropos sjove liggestillinger; din har da en hel del af dem 

jeps.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.