Vis jeres misser :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2011

Babydream<3

Her er min 8 mdr gamle huskat Chilli.

Hun er den mest sociale kat jeg nogensinde har haft, hun er med os alle steder i hjemmet, er vi i bad sidder hun og venter derude på at vi er færdige, hun elsker at putte og "ælte".

Men selvfølgelig kan hun da også lave lidt ballade ind imellem, men det bliver jo bedre med alderen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

Wimmie

Sphynxlover skriver:

Fordi han er Alpha med stort A, hvilket indebærer strint, det var meningen han skulle ha sit eget hus men nu hvor jeg er gravid kan jeg ikke lige overskue det

Ok - håber I får ham afsat til et kærligt hjem.

Jeg ved godt at han er race- og avlskat, men har I overvejet at få ham kastereret og bare have ham som hyggekat?

Anmeld

29. oktober 2011

celkt

Wimmie skriver:

Dejlige katte - bliver den lille også meget langhåret så?

hun tegner til det, især nu hvor hun har groet vinterpels er hun en rigtig hårbolle... :-)

Anmeld

29. oktober 2011

Mom2012

Wimmie skriver:

Årh *smelte* hvor er hun kær 

Hun ligner vores Panter som killing - er hun også helt sort? Det er jo et sjældent syn.

(nu savner jeg helt at have killinger)

Ja hun er helt sort, ej hun har et hvidt hår på brystet Jaa det er så dejligt med killinger, men nu også rart at hun ved hvad hun må og ikke må nu Der er skovkat i hende, så hun har en tyk meget smuk pels nu. 

Har du et killinge billdede, kunne være sjovt at se! 

Anmeld

29. oktober 2011

Wimmie

Babydream<3 skriver:

Her er min 8 mdr gamle huskat Chilli.

Hun er den mest sociale kat jeg nogensinde har haft, hun er med os alle steder i hjemmet, er vi i bad sidder hun og venter derude på at vi er færdige, hun elsker at putte og "ælte".

Men selvfølgelig kan hun da også lave lidt ballade ind imellem, men det bliver jo bedre med alderen.

Haha, jeg elsker billede 3 

Og hvor er det bare dejligt når ens katte er så hyggelige og sociale. Her kan man ikke smide sig på sofaen uden at der straks ligger en kat sammen med én. Især Panter vil gerne med os overalt - også da vi havde hund og gik tur med den, så endte vi med både at gå tur med hund og kat 

Anmeld

29. oktober 2011

Wimmie

celkt skriver:

hun tegner til det, især nu hvor hun har groet vinterpels er hun en rigtig hårbolle... :-)

Jeg elsker også de pelsede katte - de er så dejlige 

Anmeld

29. oktober 2011

Sphynxlover

Wimmie skriver:

Ok - håber I får ham afsat til et kærligt hjem.

Jeg ved godt at han er race- og avlskat, men har I overvejet at få ham kastereret og bare have ham som hyggekat?

Nej ikke rigtigt da jeg desværre ikke har overskud til begge vores sphynxer, så har valgt at beholde den ene og finde et godt hjem til ham her

Anmeld

29. oktober 2011

B&J

Her er vores lille nye pluske vi har haft den i 3ugers tid

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. oktober 2011

Mom2012

B&J skriver:

Her er vores lille nye pluske vi har haft den i 3ugers tid

Hvor er den dejlig, den ser vildt blød ud

Anmeld

29. oktober 2011

B&J

Ann87 skriver:

Hvor er den dejlig, den ser vildt blød ud

det er den  og en rigtigt putte trold vores søn på den ene arm og katten i den anden hihihih

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.