Minder fra graviditeten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2012

Ka+Ma=Be

Månsson skriver:

He he det er en deal.. Så kan jeg få lov at se rigtig højgravid ud På et tidspunkt bliver den træls stor eller lille og 10dage over tid er nok ikke lige det man gider..

1månede før jeg fødte var det her så maven.. Sorry det er sådan et stener billede men det eneste jeg lige ku finde på computeren

Den var godt nok ikke stor nej! 

Her er min mave da jeg var 34+0  hehe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2012

Mamalou

Månsson skriver:

He he det er en deal.. Så kan jeg få lov at se rigtig højgravid ud På et tidspunkt bliver den træls stor eller lille og 10dage over tid er nok ikke lige det man gider..

1månede før jeg fødte var det her så maven.. Sorry det er sådan et stener billede men det eneste jeg lige ku finde på computeren

Jeg tror heller ikke det var så meget maven jeg var træt af. Det var nok nærmere min utålmodighed der spillede ind

Du har en fin mave. Jeg kan godt se, at det ikke var den største. Det er lige før jeg tror den kunne være i min to gange

Linker lige et andet billede fra samme dag, der er min mave tydeligere.

Hvor stor var prinsessen, da hun blev født?

Anmeld

4. marts 2012

Nattøs

Ih rart at se jer andre -) jeg er 20 uger henne og er større end nogle gravide jeg har set. Min egen mor tror jeg ender med at blive giga ja tak mor hihi 

Anmeld

4. marts 2012

L&V

Katte87 skriver:

Den var godt nok ikke stor nej! 

Her er min mave da jeg var 34+0  hehe

Her er så et hvor den ser stor ud syntes jeg og det var 10 dage før termin.. Men ja der er bare stor forskel på hvor stor og lille mave man får

Anmeld

4. marts 2012

L&V

Mamalou skriver:

Jeg tror heller ikke det var så meget maven jeg var træt af. Det var nok nærmere min utålmodighed der spillede ind

Du har en fin mave. Jeg kan godt se, at det ikke var den største. Det er lige før jeg tror den kunne være i min to gange

Linker lige et andet billede fra samme dag, der er min mave tydeligere.

Hvor stor var prinsessen, da hun blev født?

Har lige lagt et mere ind der er den større.. Hun var 3668 og 55cm så ikke en lille pige Ja det er godt nok noget af en mave da, man ku da godt blive i tvivl om der gemte sig en mere, det fik du sikkert os tit afvide

Anmeld

4. marts 2012

Mamalou

Månsson skriver:

Har lige lagt et mere ind der er den større.. Hun var 3668 og 55cm så ikke en lille pige Ja det er godt nok noget af en mave da, man ku da godt blive i tvivl om der gemte sig en mere, det fik du sikkert os tit afvide

Det er et rigtig fint billed

Villads var 4190 og 53 cm, så det var ikke langt fra din prinsesse. Tænkte at størrelsen på barnet kunne have noget at sige. Jeg gik faktisk til kontrol scanninger den sidste tid af graviditeten, da min mave "sprang" ud af kurven på vandrejournalen... De mente de var for meget foster vand. 

Jeg blev ofte spurgt om der var to

Anmeld

4. marts 2012

Ka+Ma=Be

Månsson skriver:

Her er så et hvor den ser stor ud syntes jeg og det var 10 dage før termin.. Men ja der er bare stor forskel på hvor stor og lille mave man får

Ja det er vildt så stor forskel der kan være! Men det er en rigtig rigtig flot mave 

Anmeld

4. marts 2012

Ka+Ma=Be

Nattøs skriver:

Ih rart at se jer andre -) jeg er 20 uger henne og er større end nogle gravide jeg har set. Min egen mor tror jeg ender med at blive giga ja tak mor hihi 

Ja, det er jo aldrig til at sige! Man begyndte først at se min mave omkring uge 19-20 stykker, men den blev kæmpe stor. Til gengæld har jeg en veninde, hvis mave var vildt stor allerede da hun var 12 uger henne. Til gengæld voksede den ikke så hæftigt derefter

Anmeld

4. marts 2012

L&V

Mamalou skriver:

Det er et rigtig fint billed

Villads var 4190 og 53 cm, så det var ikke langt fra din prinsesse. Tænkte at størrelsen på barnet kunne have noget at sige. Jeg gik faktisk til kontrol scanninger den sidste tid af graviditeten, da min mave "sprang" ud af kurven på vandrejournalen... De mente de var for meget foster vand. 

Jeg blev ofte spurgt om der var to

Hold da op uden for skala det må jeg nok sige...  Ja det sku man tro men der kan os være stor pige i lille mave he he

Anmeld

4. marts 2012

Mamalou

Månsson skriver:

Hold da op uden for skala det må jeg nok sige...  Ja det sku man tro men der kan os være stor pige i lille mave he he

Ja det har du ret i, så fik vi opklaret den myte (hvis det var en myte )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.