Minder fra graviditeten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2011

Saram

Puuha, ja den store mave.. Det eneste lidt sjove billed jeg har fra min graviditet var da jeg fik min kæreste overtalt til at tage billeder af maven, og så skulle han lige selv være med.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Saram skriver:

Puuha, ja den store mave.. Det eneste lidt sjove billed jeg har fra min graviditet var da jeg fik min kæreste overtalt til at tage billeder af maven, og så skulle han lige selv være med.

Wow, en flot mave! Hvor langt henne var du der?

Anmeld

29. oktober 2011

Saram

Katte87 skriver:

Wow, en flot mave! Hvor langt henne var du der?

Hehe mange tak.. Hvor langt vil du gætte på?

Anmeld

29. oktober 2011

Clisolka

Synes i skal have lov til at få et lørdags-grin af mig  Kæresten syntes det så så sjovt ud, så han blev nødt til at få et billede af det.... 

Jeg er 33+1 her - og tøsen bliver 1 år i morgen, så lige præcis nu var der sommerfugle i mavsen, fordi vi var på vej til igangsættelse 

Anmeld

29. oktober 2011

2babygirls

Katte87 skriver:

Godaften alle skønne baby.dk mennesker 

Jeg sad lige og kiggede mine graviditetsbilleder igennem (Nøøøj hvor var jeg tyk  hehe) og faldt over disse billeder! 

Vi er nærmest på vej ud af døren, for at tage til hospitalet, hvor jeg skulle have foretaget mit pks. Og så får kæresten da lige væltet hele skuffen ud over det hele! 

Og så sidder jeg der, skide træt, skide sulten (var fastende) og halvmobset! (læs: skide sur .) - og så tager han sq også billeder af mig hehe.

Det er underligt, som det allerede føles så langt væk. Det er trods alt kun 8 uger siden billederne blev taget!

Har i nogle sjove minder/billeder fra jeres graviditet?  

Elsker det her billede
Min lille hygge kat ligger altid tæt op af mig, men har ikke kunnet komme så meget til det efter Madeleine kom

Jeg er 37+4 her

Anmeld

30. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Saram skriver:

Hehe mange tak.. Hvor langt vil du gætte på?

Puuh, det aner jeg ikke hehe.

Anmeld

30. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Babymor2010 skriver:

Synes i skal have lov til at få et lørdags-grin af mig  Kæresten syntes det så så sjovt ud, så han blev nødt til at få et billede af det.... 

Jeg er 33+1 her - og tøsen bliver 1 år i morgen, så lige præcis nu var der sommerfugle i mavsen, fordi vi var på vej til igangsættelse 

Haha godt billede!  

Åh ja, tiden går så hurtigt! Inden man ser sig om, så er de store

Anmeld

30. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Tina&Martin skriver:

Elsker det her billede
Min lille hygge kat ligger altid tæt op af mig, men har ikke kunnet komme så meget til det efter Madeleine kom

Jeg er 37+4 her

Der ligger den da meget godt hehe

Mine forældres hund var også hel vild med at lægge ved min mave, under graviditeten! Meget pudsigt.

Anmeld

27. februar 2012

RiUL

Katte87 skriver:

Godaften alle skønne baby.dk mennesker 

Jeg sad lige og kiggede mine graviditetsbilleder igennem (Nøøøj hvor var jeg tyk  hehe) og faldt over disse billeder! 

Vi er nærmest på vej ud af døren, for at tage til hospitalet, hvor jeg skulle have foretaget mit pks. Og så får kæresten da lige væltet hele skuffen ud over det hele! 

Og så sidder jeg der, skide træt, skide sulten (var fastende) og halvmobset! (læs: skide sur .) - og så tager han sq også billeder af mig hehe.

Det er underligt, som det allerede føles så langt væk. Det er trods alt kun 8 uger siden billederne blev taget!

Har i nogle sjove minder/billeder fra jeres graviditet?  

Hej smukke

- Faldt lige over dit indlæg, synes det var lidt sjovt Og hvor var din mave bare stor og fiiin ih, savner helt den tykke mave (med en baby i, selvfølgelig)

Og så ville jeg da også lige dele et par billeder, af mine 2 babyer Tror jeg er i uge 39 på billederne

Knus Rikke

Anmeld

4. marts 2012

Ka+Ma=Be

RiUL skriver:

Hej smukke

- Faldt lige over dit indlæg, synes det var lidt sjovt Og hvor var din mave bare stor og fiiin ih, savner helt den tykke mave (med en baby i, selvfølgelig)

Og så ville jeg da også lige dele et par billeder, af mine 2 babyer Tror jeg er i uge 39 på billederne

Knus Rikke

Hej smuksak!

Jaa jeg havde også helt glemt hvor tyk jeg var! haha. Jeg savner den til tider også Det var værst lige efter fødslen, men ihh hvor havde man bare en fin figur altså! Og de dejlige babyspark 

Hvor er det bare nogle gode billeder Og hold kæft hvor var din mave bare smuk rund! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.