Minder fra graviditeten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.656 visninger
76 svar
0 synes godt om
28. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Godaften alle skønne baby.dk mennesker 

Jeg sad lige og kiggede mine graviditetsbilleder igennem (Nøøøj hvor var jeg tyk  hehe) og faldt over disse billeder! 

Vi er nærmest på vej ud af døren, for at tage til hospitalet, hvor jeg skulle have foretaget mit pks. Og så får kæresten da lige væltet hele skuffen ud over det hele! 

Og så sidder jeg der, skide træt, skide sulten (var fastende) og halvmobset! (læs: skide sur .) - og så tager han sq også billeder af mig hehe.

Det er underligt, som det allerede føles så langt væk. Det er trods alt kun 8 uger siden billederne blev taget!

Har i nogle sjove minder/billeder fra jeres graviditet?  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

Mira0911

Ej hvor pudsigt... Jeg har også lige sat og kigget alle mavebillederne igen... Går her ind og trykker f5 og vupti, så skriver du denne tråd... 

Anmeld

28. oktober 2011

Kofoed.

Sendte et billed til mette (MaybeBaby) idag, fra start september, orv jeg var tyk, hehe.

Men det var fra vores 3 års dag Så gode minder, selvom jeg var tyk, varm og oppustet

Anmeld

28. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Mira0911 skriver:

Ej hvor pudsigt... Jeg har også lige sat og kigget alle mavebillederne igen... Går her ind og trykker f5 og vupti, så skriver du denne tråd... 

Hvor pudsigt! hehe.

Har du ikke nogle gode billeder fra graviditeten? Synes du ikke også, at det allerede føles helt vildt langt væk? 

Anmeld

28. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Sendte et billed til mette (MaybeBaby) idag, fra start september, orv jeg var tyk, hehe.

Men det var fra vores 3 års dag Så gode minder, selvom jeg var tyk, varm og oppustet

Årh hvor dejligt!  Det er i hvert fald nogle skønne minder at have! Må vi andre se billedet?  

Anmeld

28. oktober 2011

Mira0911

Katte87 skriver:

Hvor pudsigt! hehe.

Har du ikke nogle gode billeder fra graviditeten? Synes du ikke også, at det allerede føles helt vildt langt væk? 

Jo nogle med Julie..  Synes virkelig det føles alt for langt væk... 

Her er da lige et par stykker, hvor Julie er med... Der er et specielt billede, hvor vi kigger på hinanden... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Mira0911 skriver:

Jo nogle med Julie..  Synes virkelig det føles alt for langt væk... 

Her er da lige et par stykker, hvor Julie er med... Der er et specielt billede, hvor vi kigger på hinanden... 

Kanon gode billeder!   Og hvor er jeg vild med dine bukser på billede 2+3 hehe.

Det er sjovt, at se dig så tidligt i graviditeten - i mit hovede har du stadig kæmpe mave! hehe

Anmeld

28. oktober 2011

Mira0911

Katte87 skriver:

Kanon gode billeder!   Og hvor er jeg vild med dine bukser på billede 2+3 hehe.

Det er sjovt, at se dig så tidligt i graviditeten - i mit hovede har du stadig kæmpe mave! hehe

Det er dælme også nogle dejlige bukser... Kan lige komme i dem her efter fødslen... 

Hehe ja det var en kæmpe mave.. Den mave jeg har nu er bare en mave som kunne ligne at jeg var gravid omkring  uge 12 - 14 stykker... 

Anmeld

29. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Mira0911 skriver:

Det er dælme også nogle dejlige bukser... Kan lige komme i dem her efter fødslen... 

Hehe ja det var en kæmpe mave.. Den mave jeg har nu er bare en mave som kunne ligne at jeg var gravid omkring  uge 12 - 14 stykker... 

Puh det kender jeg godt Synes også stadig min mave er lidt for slasket og bulet! Glæder mig til den kan blive strammet lidt op

Anmeld

29. oktober 2011

Mira0911

Katte87 skriver:

Puh det kender jeg godt Synes også stadig min mave er lidt for slasket og bulet! Glæder mig til den kan blive strammet lidt op

Ja.. Håber godt nok min også kan blive strammet op når jeg begynder at løbe igen... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.