Minder fra graviditeten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2012

Laulund87

Jeg har det her Var meget syg i min graviditet og ligner bare...

Så mens jeg var indlagt kom min søster og underholdte mig ved at tegne på min mave

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2012

Dinna88

Laulund87 skriver:

Så mens jeg var indlagt kom min søster og underholdte mig ved at tegne på min mave

Anmeld

4. marts 2012

Ka+Ma=Be

Laulund87 skriver:

hihi hvor er det sødt lavet Og hvor er hun dygtig!

Anmeld

4. marts 2012

Laulund87

Katte87 skriver:

hihi hvor er det sødt lavet Og hvor er hun dygtig!

Hehe ja ikke

Anmeld

4. marts 2012

An&Jo

Jeg har det her..

Jeg var lykkelig og mega træt, det her er nemlig taget dagen efter at jeg flyttede ind i min nye lejlighed, og jeg var på plads med ALT inden jeg gik i seng den aften..

jeg er i uge 37

Anmeld

4. marts 2012

Nadia&Daniel

Katte87 skriver:

Godaften alle skønne baby.dk mennesker 

Jeg sad lige og kiggede mine graviditetsbilleder igennem (Nøøøj hvor var jeg tyk  hehe) og faldt over disse billeder! 

Vi er nærmest på vej ud af døren, for at tage til hospitalet, hvor jeg skulle have foretaget mit pks. Og så får kæresten da lige væltet hele skuffen ud over det hele! 

Og så sidder jeg der, skide træt, skide sulten (var fastende) og halvmobset! (læs: skide sur .) - og så tager han sq også billeder af mig hehe.

Det er underligt, som det allerede føles så langt væk. Det er trods alt kun 8 uger siden billederne blev taget!

Har i nogle sjove minder/billeder fra jeres graviditet?  

Ihhh - kan lige så tydligt huske det billede

Anmeld

4. marts 2012

MortilCilas

Jeg har de to.

Det første er nytårs dag 4 dage inden termin og 14 dage inden fødsel. Jeg stod og spiste skildpadde chokolade. Det andet er fra fødslen med en slem slem ve.

Anmeld

4. marts 2012

Gittemor09

MortilCilas skriver:

Jeg har de to.

Det første er nytårs dag 4 dage inden termin og 14 dage inden fødsel. Jeg stod og spiste skildpadde chokolade. Det andet er fra fødslen med en slem slem ve.

hahaha og hvor har jeg dog mobbet dig med de skildpadder

Anmeld

4. marts 2012

Mamalou

Stakkels kæreste Der er ikke noget værre end en sulten højgravid i dårligt humør

Her er et par billeder af mig og min bonusdatter. Vi hyggede os en eftermiddag, med at dekorerer babyhulen. Der er også et billede fra dagen før bettetrolden endelig kom til verden. Det er min niece jeg bærer på, og man skulle næsten tro, at hun sad på min mave. 

Lige efter fødslen tænkte jeg, at der skulle gå længe inden jeg blev gravid... Det var simpelthen så hård og træls til sidst, idet jeg gik 10 dage over... Men nu efter 9,5 måned, savner jeg min store mave, at mærke liv og hygge der også var omkring at være gravid... 

Vh. Louise

Anmeld

4. marts 2012

MortilCilas

Gittemor09 skriver:

hahaha og hvor har jeg dog mobbet dig med de skildpadder

Ja hahahahah

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.